AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Del Skrevet 24. april 2022 Om jeg skulle ønsket å bytte, registreringsnummer bilskilt på bilen, ikke kostum hvor det er mulig å søke om. Men jeg bare lurte på om det er mulig å få ny registreringsnummer på bilen? Noen som har peiling Anonymkode: 5dbef...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #2 Del Skrevet 24. april 2022 vegvesen.no Anonymkode: 318aa...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Del Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): vegvesen.no Anonymkode: 318aa...fec jeg fant ingen svar der. Tror at jeg må ringe vegvesen i morgen. Anonymkode: 5dbef...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 24. april 2022 #4 Del Skrevet 24. april 2022 Plukk de av og kast de og meld de stjålet. Da får du nytt nr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Del Skrevet 24. april 2022 Hr. Aktiv skrev (43 minutter siden): Plukk de av og kast de og meld de stjålet. Da får du nytt nr. Takk for svar. Men hva skjer om bilskiltene blir stjålet, hvordan skal jeg komme meg på jobb osv osv? Om det skulle skje at bilskiltene blir stjålet. Om du har erfaring/peiling tS Anonymkode: 5dbef...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 24. april 2022 #6 Del Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for svar. Men hva skjer om bilskiltene blir stjålet, hvordan skal jeg komme meg på jobb osv osv? Om det skulle skje at bilskiltene blir stjålet. Om du har erfaring/peiling tS Anonymkode: 5dbef...bf1 https://www.vegvesen.no/kjoretoy/eie-og-vedlikeholde/skilt/frastjalet-eller-mistet-skilt/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #7 Del Skrevet 24. april 2022 Belima skrev (Akkurat nå): https://www.vegvesen.no/kjoretoy/eie-og-vedlikeholde/skilt/frastjalet-eller-mistet-skilt/ takk Anonymkode: 5dbef...bf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #8 Del Skrevet 24. april 2022 Mister du ett skilt, må du ha nytt registreringsnummer. Men hvorfor vil du bytte? Anonymkode: 2ae2c...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #9 Del Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mister du ett skilt, må du ha nytt registreringsnummer. Men hvorfor vil du bytte? Anonymkode: 2ae2c...3d7 Det første jeg tenkte var at han sikkert har driti seg ut og noen har notert registreringsnummeret hans... Haha Anonymkode: 22999...674 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #10 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det første jeg tenkte var at han sikkert har driti seg ut og noen har notert registreringsnummeret hans... Haha Anonymkode: 22999...674 Nei, jeg har ikke gjort noe jeg. Det var bare spørsmål jeg spurte her om det er mulig , vet at det er mulig med kostum skilt da må du søke. TS Anonymkode: 5dbef...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #11 Del Skrevet 25. april 2022 Kostum skilt? Anonymkode: 52e66...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 25. april 2022 #12 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kostum skilt? Anonymkode: 52e66...013 Tror han mener CUSTOM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #13 Del Skrevet 25. april 2022 AnonymBruker skrev (På 24.4.2022 den 22.20): Takk for svar. Men hva skjer om bilskiltene blir stjålet, hvordan skal jeg komme meg på jobb osv osv? Om det skulle skje at bilskiltene blir stjålet. Om du har erfaring/peiling tS Anonymkode: 5dbef...bf1 Du bare melder dem stjålet og får nye Anonymkode: 24e5e...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #14 Del Skrevet 26. april 2022 Hr. Aktiv skrev (På 24.4.2022 den 20.35): Plukk de av og kast de og meld de stjålet. Da får du nytt nr. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du bare melder dem stjålet og får nye Anonymkode: 24e5e...77a Utrolig dårlig råd, det er straffbart å levere falsk anmeldelse. Anonymkode: 5ffdf...34d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #15 Del Skrevet 26. april 2022 On 4/25/2022 at 10:53 AM, AnonymBruker said: Nei, jeg har ikke gjort noe jeg. Det var bare spørsmål jeg spurte her om det er mulig , vet at det er mulig med kostum skilt da må du søke. TS Anonymkode: 5dbef...bf1 Hva er kostum skilt? Anonymkode: 8ce1b...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #16 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva er kostum skilt? Anonymkode: 8ce1b...638 Det er skilt som har tekst du har valgt ut selv feks "fotball" hvis du liker det eller "kostanok" hvis du syntes bilen var dyr nok. Disse skiltene kan du kun bruke i Norge så skal du ut av landet må du bytte tilbake til det originale nummerskiltet. Anonymkode: ca14b...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 27. april 2022 #17 Del Skrevet 27. april 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Det er skilt som har tekst du har valgt ut selv feks "fotball" hvis du liker det eller "kostanok" hvis du syntes bilen var dyr nok. Disse skiltene kan du kun bruke i Norge så skal du ut av landet må du bytte tilbake til det originale nummerskiltet. Anonymkode: ca14b...676 "kostum" er ikke et ord. Det er nesten det svenske ordet for kostyme, . Om man på død og liv skal bruke noe annet enn "personlig bilskilt" bør man i det minste skrive "custom" som er engelsk. Kan ikke bare finne opp ord, som i tillegg er feil... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. april 2022 #18 Del Skrevet 27. april 2022 For det første så må du til Politiet og melde tyveri av skiltene og bekreftelse på dette deretter må du ha tilgang på en printer der du kan skrive ut bokstavene og tall på skiltet + plast lomme og tape/stripse dette fast der de gamle skiltene har sittet deretter kan du reise til BT og få nye skilt (Utsatt for tyveri av Pajero og skilt høsten 2008 fikk tilbake Pajero skilt borte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #19 Del Skrevet 1. mai 2022 On 4/27/2022 at 2:34 AM, AnonymBruker said: Det er skilt som har tekst du har valgt ut selv feks "fotball" hvis du liker det eller "kostanok" hvis du syntes bilen var dyr nok. Disse skiltene kan du kun bruke i Norge så skal du ut av landet må du bytte tilbake til det originale nummerskiltet. Anonymkode: ca14b...676 Personlig bilskilt altså, var ordet kostum jeg ikke har hørt før Anonymkode: 8ce1b...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå