AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #1 Skrevet 22. april 2022 Vi skal i bryllup til noen i nær familie vi ikke har noen kontakt med. Maten er spekemat, og jeg tror ikke det blir servert alkohol. Vi reiser for å slippe drama, ellers ville vi takket nei. Da de var i barnet vårt sin dåp for et par år siden ga de gave til 150 kr. Vi ga barnet deres gave til 800 kr🙃 Vi er i en midlertidig trang økonomisk situasjon til etter ferien. Hvor mye synes dere vi burde gi? Anonymkode: ee64f...a01
Luckiness Skrevet 22. april 2022 #2 Skrevet 22. april 2022 Dere kan jo ikke gi mer enn hva dere har mulighet til å avse. Hva med en lagringsvin? Finnes i ulike prisklasser. Eller en vin og kort hvor det står at den kan åpnes 1 bryllupsdag.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #3 Skrevet 22. april 2022 Hadde ikke gått jeg 🤣🤣 herregud så falskt!! Både å invitere og å ikke gå når man ikke har noen kontakt ellers. Men hvis jeg hadde gått hadde jeg ikke gitt mindre enn 500kr, eller en billig brødrister. 😂 Anonymkode: 9b787...24d 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #4 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde ikke gått jeg 🤣🤣 herregud så falskt!! Både å invitere og å ikke gå når man ikke har noen kontakt ellers. Men hvis jeg hadde gått hadde jeg ikke gitt mindre enn 500kr, eller en billig brødrister. 😂 Anonymkode: 9b787...24d Tro meg, vi har ikke lyst til å dra. Det er utelukkende for å holde andre i familien fornøyd😒 Anonymkode: ee64f...a01
Trilili Skrevet 22. april 2022 #5 Skrevet 22. april 2022 Hva med noe lignende? https://www.cg.no/hardanger-bestikk-ida-fjord-serveringssett?gclid=Cj0KCQjwpImTBhCmARIsAKr58czNfBumQSLUELheVKinWGQGs56z8BeSiYVIp-vuSgyslC5L3is_FjQaAkSuEALw_wcB Er sikkert mulig å få billigere med enklere merke. Men uansett en billig og god gave. Kjekt å ha for alle men folk gidder som oftest ikke å kjøpe 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #6 Skrevet 22. april 2022 En Kahlervase til 299,-. Anonymkode: e2c5d...534
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #7 Skrevet 22. april 2022 Støtter forslaget om serveringsskjeer. Eller kakespade-sett. Eventuelt en stor glassbolle. Billig og upraktisk 😆 Anonymkode: 8a525...13e
Mamajune11 Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (På 22.4.2022 den 14.32): Vi skal i bryllup til noen i nær familie vi ikke har noen kontakt med. Maten er spekemat, og jeg tror ikke det blir servert alkohol. Vi reiser for å slippe drama, ellers ville vi takket nei. Da de var i barnet vårt sin dåp for et par år siden ga de gave til 150 kr. Vi ga barnet deres gave til 800 kr🙃 Vi er i en midlertidig trang økonomisk situasjon til etter ferien. Hvor mye synes dere vi burde gi? Anonymkode: ee64f...a01 HVORFOR skal dere i bryllupet til noen dere ikke har kontakt med? Nei, send melding å si dere har testet posetivt for corona uka før. 2
Mamajune11 Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (På 22.4.2022 den 14.40): Tro meg, vi har ikke lyst til å dra. Det er utelukkende for å holde andre i familien fornøyd😒 Anonymkode: ee64f...a01 Herregud, nei, dere er voksne mennesker!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (På 22.4.2022 den 14.37): Hadde ikke gått jeg 🤣🤣 herregud så falskt!! Både å invitere og å ikke gå når man ikke har noen kontakt ellers. Jeg tenker motsatt, at slike anledninger gir gode muligheter for å treffes og gjenoppta kontakten med slektninger/venner man har mistet litt kontakten med. Er jo bare hyggelig det, vel. Synes forslaget om å gi serveringsbestikk var fint. Det kan de eventuelt bytte dersom de skulle ønske det. Anonymkode: d9fd8...478 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #11 Skrevet 27. april 2022 Mamajune11 skrev (8 timer siden): HVORFOR skal dere i bryllupet til noen dere ikke har kontakt med? Nei, send melding å si dere har testet posetivt for corona uka før. Fordi man da forsøker å normalisere et forhold, vise storsinn og være det bedre mennesket. Vi har ett par i familien vi ikke har kontakt med fordi de er to manipulerende løgnere som mistolker alt vi gjør og tar alt i verste mening, som kun er opptatt av penger osv… men vi møtes jo i større sammenkomster, da er det greit at det ikke er full isfront. Men vi ber dem aldri til mindre sammenkomster der det er naturlig å prate med alle. Men bryllup, dåp, konfirmasjoner osv blir de bedt på. Anonymkode: 5036a...bf4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå