Gå til innhold

Tror dere Ukraina vinner årets Eurovision?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser de er på førsteplass på bettinglistene. Tror dere de vinner? Selve sangen er helt grei i mine ører men ikke noe mer enn det.

Anonymkode: 18ce1...b9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker det er greit om de vinner, selv om det i så fall er mange sympatistemmer.

Anonymkode: 4f65c...127

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vant det øyeblikket Russland invaderte.

 

Anonymkode: cefac...73c

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler ikke mye om musikk. Hvordan skal de få råd til å holde Grand Prix neste år? 

Anonymkode: cbcab...53b

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, de vil nok vinne pga sympati. Det har jeg "visst" hele tiden uten å en gang ha hørt låta. Jeg har faktisk ikke hørt noen av låtene, ikke en gang den norske :fnise:🙈 Hører aldri på radio og har ikke sett noen av de norske delfinalene.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de vil få sympati stemmer og vinne på dette. 

Anonymkode: cf7b8...46e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare avvikle hele greia. Konkurransen skal ikke være politisk, men det er utelukkende det det er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette handler ikke mye om musikk. Hvordan skal de få råd til å holde Grand Prix neste år? 

Anonymkode: cbcab...53b

Det må naturligvis avholdes finaler i et annet land dersom Ukraina vinner. De kan ikke bruke hundre millioner på et TV-show når landet ligger i ruiner.

Det har skjedd tidligere at andre land enn vinterlandet har arrangert finalen.

Anonymkode: b1324...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette handler ikke mye om musikk. Hvordan skal de få råd til å holde Grand Prix neste år? 

Anonymkode: cbcab...53b

Som regel er det vinneren som holder Eurovision Song Contest* neste år, men ikke alltid. Jeg søkte det opp, og det ser ut som Nederland arrangerte det i Haag et år etter Israel hadde vunnet, men ikke hadde nok penger til å arrangere selv.

Anonymkode: 81bfa...32f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør de nok.. og det blir bare så feil hele greia..vinne på sympatistemmer liksom. Og som noen andre kommenterte, hvordan skal de kunne avholde en finale om et års tid?

Anonymkode: 3bae6...71c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som regel er det vinneren som holder Eurovision Song Contest* neste år, men ikke alltid. Jeg søkte det opp, og det ser ut som Nederland arrangerte det i Haag et år etter Israel hadde vunnet, men ikke hadde nok penger til å arrangere selv.

Anonymkode: 81bfa...32f

https://eurovisionary.com/7-times-eurovision-song-contest-not-hosted-winning-country/amp/

Anonymkode: b1324...f57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Macro skrev (3 minutter siden):

Kan bare avvikle hele greia. Konkurransen skal ikke være politisk, men det er utelukkende det det er.

Konkurransen har alltid vært politisk. Hvorfor tror du naboland nesten alltid stemmer på hverandre? :fnise:

Anonymkode: 81bfa...32f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette handler ikke mye om musikk. Hvordan skal de få råd til å holde Grand Prix neste år? 

Anonymkode: cbcab...53b

Det har ikke bare med penger å gjøre. Men HVOR skal de holde det, og hvordan vil sikkerheten være til neste år? Hvis det fortsatt pågår krigshandlinger der da (noe jeg virkelig håper at det ikke gjør), vil jo ingen dra dit. Jeg forstår heller ikke poenget med å avholde en konkurranse hvis vinneren er bestemt på forhånd. Det er et hån mot andre musikere som har jobbet hardt mot konkurransen. 

Anonymkode: bc4a8...445

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Konkurransen har alltid vært politisk. Hvorfor tror du naboland nesten alltid stemmer på hverandre? :fnise:

Anonymkode: 81bfa...32f

Mulig. Aldri sett programmet, bare leser noen nyhetssaker. Hele greia er bare et show av dårlig kvalitet uansett🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror faktisk ikke det. Tror de kommer høyt opp, topp 5, men jeg tror ikke de vinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (2 minutter siden):

Mulig. Aldri sett programmet, bare leser noen nyhetssaker. Hele greia er bare et show av dårlig kvalitet uansett🤣

Har du aldri sett Eurovision? Ikke en gang da du var liten? Jøss... Jeg så det hvert år fra jeg var 5-6 år til jeg var ca 17-18, så hadde jeg et langt opphold på mange år som jeg ikke gadd å se på. Begynte å se på igjen da jeg var rundt 30. Musikken er stort sett dårlig, men må få med meg sirkuset likevel, haha 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jobbermedbarn said:

Jeg tror faktisk ikke det. Tror de kommer høyt opp, topp 5, men jeg tror ikke de vinner. 

Har de ikke endret hele greia med at det er dommere og ikke bare publikum som får avgjøre? I tilfeller som dette synes jeg det er greit.

Anonymkode: 0a78b...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har de ikke endret hele greia med at det er dommere og ikke bare publikum som får avgjøre? I tilfeller som dette synes jeg det er greit.

Anonymkode: 0a78b...33e

Jurypoeng og seerstemmer teller 50/50 ja. Men tror egentlig at sympatistemmer kommer like mye fra jury som fra seer. Men jeg tror flesteparten vil stemme på den de liker best også i år. Tror også mange kan stemme på Ukraina fordi de liker den. Den minner om deres sang i fjor som gjorde det veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...