Skybe 2 586 2 055 Skrevet 20. april #1 Del Skrevet 20. april Dette til tross for at eg har vert saman med mange mennesker som hevder å ha fått påvist korona, og noen av dem er blitt syke medan andre knapt har merket at de er blitt syke bortsett fra at smaksevnen har endret seg. Har tatt 3 Pfizer vaksiner, influnsevaksine, lungebetennelse vaksine. Lenke til innlegg Del på andre sider
Teatrica 5 388 24 917 Skrevet 20. april #2 Del Skrevet 20. april Ok. Takk for info? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider
Warrior 6 167 12 244 Skrevet 21. april #3 Del Skrevet 21. april Ikke jeg heller har hatt det enda. Ikke vært syk av noe virus på over 3 år enda jeg har vært sammen med syke folk. Men jeg vet jeg kommer til å få det jeg også når som helst og det gruer jeg meg til. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
MyMichelle 1 016 1 563 Skrevet 21. april #4 Del Skrevet 21. april Jeg har heller ikke hatt covid, såvidt jeg vet. Men det er en god del som er smittet uten å ha symptomer. Slik sett kan både du og jeg ha vært smittet, uten at vi vet det. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest AthenaRavenLuna 0 0 Skrevet 26. april #5 Del Skrevet 26. april Flere jeg kjenner har hatt korona. Men jeg har ikke, blitt smittet. Lenke til innlegg Del på andre sider
Lomvi 2 530 859 Skrevet 26. april #6 Del Skrevet 26. april Ryddet for latterliggjøring og brudd på rommets retningslinjer. Lomvi, mod. Lenke til innlegg Del på andre sider
Kittykat 5 011 6 560 Skrevet 6. mai #7 Del Skrevet 6. mai Har heller ikke blitt smittet av Korona så langt, ikke en gang da samboeren hadde Korona. Har fått 3 doser med Pfizer. Lenke til innlegg Del på andre sider
Ullvott 5 928 22 346 Skrevet 6. mai #8 Del Skrevet 6. mai Kittykat skrev (Akkurat nå): Har heller ikke blitt smittet av Korona så langt, ikke en gang da samboeren hadde Korona. Har fått 3 doser med Pfizer. Samme her. Jeg var ganske sikker på at jeg kom til å bli smittet da samboeren fikk det. Lenke til innlegg Del på andre sider
Adobyen 3 969 7 051 Skrevet 10. mai #9 Del Skrevet 10. mai Jeg har heller ikke blitt smittet. Halve nabolaget har vært syke. Lenke til innlegg Del på andre sider
zemer 2 751 9 817 Skrevet 13. mai #10 Del Skrevet 13. mai Og fler kan ha hatt det uten symptomer. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå