AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #1 Del Skrevet 15. april 2022 Hei! Dessverre greide jeg å lage et bittelite merke i en bil som sto parkert inntil min. Åpnet døra, og var borti. Ble ikke lakkskade, men det så ut som det ble en ørliten bulk. Skrev selvfølgelig lapp, og har kontakt med eier av den skadde bilen. Noen som har erfaring med hva slike skader koster, og om det er verdt å ta på forsikring evt? Eller har noen andre råd å komme med? Jeg var litt stresset i øyeblikket, så jeg greide selvfølgelig å glemme å ta bilde... Anonymkode: 37cab...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #2 Del Skrevet 16. april 2022 Vil tippe at det skadene på kommer på 8-12k Anonymkode: 3bdd2...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #3 Del Skrevet 16. april 2022 5000-6000 kr for å rett eopp skade og lakkere dør. Anonymkode: 3505f...bfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #4 Del Skrevet 16. april 2022 5000 da det skjedde med meg. Har ikke noe å si hvor stor skaden er. De fikser merket og lakkerer hele døra uansett Anonymkode: 90024...6f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #5 Del Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): 5000 da det skjedde med meg. Har ikke noe å si hvor stor skaden er. De fikser merket og lakkerer hele døra uansett Anonymkode: 90024...6f6 Men 5000?? Det er vel vanlig egenandelen på forsikringen hvis skade? Så forsikring dekker ikke sånne skader generellt? Altså under 6000-5000 Anonymkode: 5b89a...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #6 Del Skrevet 21. april 2022 On 4/16/2022 at 9:07 AM, AnonymBruker said: Men 5000?? Det er vel vanlig egenandelen på forsikringen hvis skade? Så forsikring dekker ikke sånne skader generellt? Altså under 6000-5000 Anonymkode: 5b89a...c04 Du må sjekke din egen forsikring Anonymkode: f7aff...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #7 Del Skrevet 21. april 2022 Sånne små bulkeskader på dør gjort når du går ut av bil er ikke noe å bry seg med. Kan skje alle. Skjedd meg flere ganger og mot mine biler og selvfølgelig. Anonymkode: 3db3e...71d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 21. april 2022 #8 Del Skrevet 21. april 2022 Å huff så kjipt, glad vi har en billakkerer i familien! For noen priser!! Mannen min skulle åpne døren da vi skulle på butikken, men den ble tatt av et ordentlig vestlandsvindkast og jeinet rett i døren til damen som parkerte ved siden av oss. Hun kom ut, kikket på bilen og på mannen min og sa "OK! Men det der må du passe på neste gang!" Griseflax. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #9 Del Skrevet 21. april 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sånne små bulkeskader på dør gjort når du går ut av bil er ikke noe å bry seg med. Kan skje alle. Skjedd meg flere ganger og mot mine biler og selvfølgelig. Anonymkode: 3db3e...71d Her har vi ett av menneskene som bare kjører når de ødelegger andre sin bil. Du avslører deg selv ganske greit her, bra jobba 👍 Anonymkode: 92155...6ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 21. april 2022 #10 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (På 15.4.2022 den 18.51): Hei! Dessverre greide jeg å lage et bittelite merke i en bil som sto parkert inntil min. Åpnet døra, og var borti. Ble ikke lakkskade, men det så ut som det ble en ørliten bulk. Skrev selvfølgelig lapp, og har kontakt med eier av den skadde bilen. Noen som har erfaring med hva slike skader koster, og om det er verdt å ta på forsikring evt? Eller har noen andre råd å komme med? Jeg var litt stresset i øyeblikket, så jeg greide selvfølgelig å glemme å ta bilde... Anonymkode: 37cab...410 Ene barnet mitt klarte det, skikkelig bulk kom på 3,5k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #11 Del Skrevet 21. april 2022 Jeg var uheldig en gang, og skrev lapp. Fikk SMS om at en bulk til eller fra på den gamle skraphaugen ikke gjorde noe. Bilen var nyere enn min, og i god stand. Fokk er rare... Anonymkode: b4682...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 21. april 2022 #12 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sånne små bulkeskader på dør gjort når du går ut av bil er ikke noe å bry seg med. Kan skje alle. Skjedd meg flere ganger og mot mine biler og selvfølgelig. Anonymkode: 3db3e...71d Jo, det er snakk om å være feigen sjøl eller normalt oppegående og ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #13 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sånne små bulkeskader på dør gjort når du går ut av bil er ikke noe å bry seg med. Kan skje alle. Skjedd meg flere ganger og mot mine biler og selvfølgelig. Anonymkode: 3db3e...71d Selvsagt sier du i fra dersom du skader andres bil! 🙄 🤦♀️🤦♀️ Vi har selv vært borti døra på andre biler et par ganger, og har (selvsagt) kontaktet eier av bilen for å ta vårt ansvar. Anonymkode: aba93...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå