AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #61 Del Skrevet 15. april 2022 Er det fordi du er redd å ikke være insta pen på bildene? Anonymkode: 4292f...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #62 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle det ikke taes bilder? Anonymkode: 55659...fe2 Redd for at det blir tatt fra feil side, en utvekst kanskje, er vel redd for at de ikke var instavennlige. Anonymkode: 4292f...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #63 Del Skrevet 15. april 2022 Selvsentrert bridezilla. Ta deg sammen, du er ikke universets midtpunkt. Anonymkode: dcf76...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #64 Del Skrevet 15. april 2022 Hvorfor MÅ folk absolutt stå med telefon og ta bilder av alt hele tiden? Det kan da ikke være så jævla vanskelig å legge fra seg telefonen litt. Forstår at du reagerer, TS. Hadde blitt så oppgitt om folk sto med hver sin telefon og filmet i kirken i steden for å faktisk være i øyeblikket. Anonymkode: c5ea0...91c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #65 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvsentrert bridezilla. Ta deg sammen, du er ikke universets midtpunkt. Anonymkode: dcf76...288 Hva er galt egentlig? Når du går opp kirkegulvet og har gitt tydelig beskjed på forhånd om at mobilen skal ligge nede så har bruden all rett til å være skuffet over den ene faen som absolutt skulle filme. Anonymkode: c5ea0...91c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 15. april 2022 #66 Del Skrevet 15. april 2022 Løp vedkommende frem og tilbake og tok bilder eller gjorde hun det fra plassen sin? Om hun gjorde det fra plassen sin så ville jeg ikke brukt noe energi på det. Jeg er jo enig også i at man vil gjerne at folk drar nesa opp fra mobilene sine, men som sagt gjort er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluff Skrevet 15. april 2022 #67 Del Skrevet 15. april 2022 Hadde blitt irritert om noen ikke respekterte ønskene våre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #68 Del Skrevet 16. april 2022 Kjedelig at ønsket ikke ble respektert, men det er nok ikke alle som forstår grunnen. Ville ikke laget noe styr nå i ettertid Anonymkode: 241cb...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 16. april 2022 #69 Del Skrevet 16. april 2022 Flere og flere har ønske om at det ikke tas bilder, så den saken er jo grei. Og da er det jo dumt at gjesten gjorde dette, men altså… Jeg er nysgjerrig - hva slags konsekvens skal dette liksom få for gjesten? Egenkomponert bot? Utestengelse fra neste fest? En Mail om hva du synes om hendelsen? Selv om det var deres ønske å ikke ha mobiler oppe, er det strengt tatt ikke en konsekvensgivende handling? Det eneste du vil ende opp med er å bli en snakkis om hvor opphengt du er i å få ting på deres måte. Eller at gjesten sitter med en vond følelse. Kan ikke se for meg at det vil føre noe bra med seg? Så, TS; jeg er veldig nysgjerrig på to ting. 1. Hva skal en konsekvens bestå av? 2. Hva vil den konsekvensen egentlig føre til? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #70 Del Skrevet 19. april 2022 On 4/15/2022 at 8:44 AM, AnonymBruker said: Hadde jeg fått en sånn beskjed, hadde jeg blitt så sur at jeg hadde tatt bilder på trass. Selvfølgelig tar ikke folk bilder i kirken, så hvorfor skulle dere gi beskjed om det? Dere behandlet jo gjestene som idioter. Anonymkode: 40cd4...d0f Som bryllupsfotograf kan jeg si at det måte ha vært LENGE sist du var i et bryllup. Mange dessverre ødelegger bildene fra oss godt betalt fotografer da de lener ut med mobilene sine mens vi prøver å fange de få sekunder bruden kommer ned kirkegulvet…og hvorfor? Egoisme, rett og slett. Anonymkode: 19391...73a 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 19. april 2022 #71 Del Skrevet 19. april 2022 Spiller det noen rolle liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. april 2022 #72 Del Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Som bryllupsfotograf kan jeg si at det måte ha vært LENGE sist du var i et bryllup. Mange dessverre ødelegger bildene fra oss godt betalt fotografer da de lener ut med mobilene sine mens vi prøver å fange de få sekunder bruden kommer ned kirkegulvet…og hvorfor? Egoisme, rett og slett. Anonymkode: 19391...73a Men det er her jeg faller av, for jeg ser egentlig ikke problemet med det bildet. Det er et øyeblikksbilde fra en pågående hendelse, med engasjerte, tilstedeværende gjester (ja, de er tilstedeværende selv om de tar bilder. Sannsynligvis vel så mye som TS' perfekte gjester som skal være mest opptatt av å ikke ødelegge for fotografen). Nei, det er ikke det perfekt regisserte bildet, men det er livet slik det faktisk er når man er sammen med andre mennesker. Man kan ikke detaljstyre livet - de ekte, spontane bildene vil inneholde folk som klør seg på nesa, artige fettere som skjærer grimaser, en rørt gammel tante som snyter seg udiskret og gjester som gjerne vil ta et bilde av folk de bryr seg om i et stort øyeblikk. De perfekte bildene uten forstyrrende elementer får man arrangere og posere for etterpå (og hvor ofte ser man egentlig på bilder fra vielsen i ettertid uansett?). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #73 Del Skrevet 19. april 2022 Jeg tror at jeg ville hatt store problemer med å tvinge gjester til å holde et sånt 100% fokus på meg og min mann, selv om det handlet om vårt bryllup. Står en ikke da i fare for å bli oppfattet som i overkant selvopptatt, og at en har et overdrevent syn på seg selv som en veldig viktig person i forhold til alle andre ? Anonymkode: 97a02...d51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #74 Del Skrevet 19. april 2022 38 minutter siden, Daria said: Men det er her jeg faller av, for jeg ser egentlig ikke problemet med det bildet. Det er et øyeblikksbilde fra en pågående hendelse, med engasjerte, tilstedeværende gjester (ja, de er tilstedeværende selv om de tar bilder. Sannsynligvis vel så mye som TS' perfekte gjester som skal være mest opptatt av å ikke ødelegge for fotografen). Nei, det er ikke det perfekt regisserte bildet, men det er livet slik det faktisk er når man er sammen med andre mennesker. Man kan ikke detaljstyre livet - de ekte, spontane bildene vil inneholde folk som klør seg på nesa, artige fettere som skjærer grimaser, en rørt gammel tante som snyter seg udiskret og gjester som gjerne vil ta et bilde av folk de bryr seg om i et stort øyeblikk. De perfekte bildene uten forstyrrende elementer får man arrangere og posere for etterpå (og hvor ofte ser man egentlig på bilder fra vielsen i ettertid uansett?). Her ser du ho faktisk brudeparet, har sett verre bilder en dette hvor du egentlig bare ser mobiler Anonymkode: 3a244...695 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymra Skrevet 19. april 2022 #75 Del Skrevet 19. april 2022 Jeg forstår ikke at så mange har så sterke motforestillinger mot begrensninger på fotografering i kirken, jeg… Som gjest har jeg flere ganger opplevd at selve ekteskapsinngåelsen eller mye av sermonien blir vanskelig å få med seg på grunn av klikking fra kameraer fra alle kanter. Derfor synes jeg det er veldig behagelig at det blir bedt om - på en fin og høflig måte, gjerne der og da av presten, og ikke i invitasjonen, om at det er ønskelig at det ikke fotograferes i kirken. Så jeg opplever ikke dette som bridezilla generelt, men som noe som er veldig fint for meg som gjest. Når det er sagt - folk gjør mye rart. Jeg skjønner ikke hva godt som skal komme ut av videre dveling over dette nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #76 Del Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (På 15.4.2022 den 8.22): Da min mann og jeg giftet oss ønsket vi ikke at gjestene fotograferte oss under seremonien inne i kirken. Det ble informert om dette i forkant, slik at alle gjestene visste om det. Vi hadde leid inn en bryllupsfotograf og bildene hun tok både fra kirken og festen ble delt digitalt med alle gjestene etter bryllupet. At vi skulle dele bildene ble gjort kjent i forbindelse med invitasjonen, så alle var klar over det og flere sa de synes dette var en god løsning. Vi opprettet også en digital løsning der gjester selv kunne laste opp egne bilder fra festen om de ville. Det første jeg ser da jeg kommer inn i kirken og starter å gå opp midtgangen, er en gjest fra min mann sin side som står med mobiltlf hevet foran seg og filmer og fotograferer meg mens jeg går. Jeg synes dette var ganske dårlig gjort, da det var det eneste vi bad om at gjestene ikke gjorde. Fotografering og filming etter kirken, og under festen var selvsagt helt greit. I ettertid spurte min mann denne gjesten om det ble noen bra bilder, et hint om at han synes vi kunne få se de men dette vil hun ikke fordi bildene ikke ble noe bra i følge henne. Dette har jeg vanskelig for å tro på da vedkommende er utdannet innen fotografi og tar svært mange bilder på reiser,tilstelninger osv… Hun stod dessuten å fotograferte ganske lenge, så endel bilder må det ha blitt. Dette er ikke verdens undergang - jeg vet. Likevel ble jeg ganske irritert over det og jeg synes det er utrolig arrogant å stille som gjest i et bryllup, og gjøre den ene tingen brudeparet har bedt en om å ikke gjøre.. Noen andre som hadde reagert på en slik hendelse? Anonymkode: 836a5...103 Jeg hadde ikke reagert på det. Hev deg over det. Det er jo bare hyggelig og snilt gjort av gjestene å ta bilder av bryllupet deres vel? Vi elsket å se på bildene som gjestene hadde tatt. Da ser vi hvordan de så på bryllupet vårt. Håper dere hadde en nydelig bryllupsdag❤️ Anonymkode: 84cd9...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå