Llise Skrevet 18. oktober 2018 #1221 Del Skrevet 18. oktober 2018 25 minutter siden, Berga skrev: Nå har jeg kuttet den ene leverandøren etter den andre, og sitter igjen med Bangerhead. Dukker det opp en rosablogger der også, blir det kun den fysiske butikken som gjelder. Orker bare ikke bloggernes dårlige annonser, deres halvhjertede omgang med sannheten, alle (bevisste) lovbrudd og gigaego. Kjapp googling viser at Ida Wulff har reklamert for Bangerhead I 2015 riktignok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 18. oktober 2018 #1222 Del Skrevet 18. oktober 2018 10 minutter siden, Llise skrev: Kjapp googling viser at Ida Wulff har reklamert for Bangerhead I 2015 riktignok. Ida wulff er til å holde ut ... 🙄 Takk for googling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cre Skrevet 18. oktober 2018 #1223 Del Skrevet 18. oktober 2018 2 minutter siden, Berga skrev: Ida wulff er til å holde ut ... 🙄 Takk for googling! Annijor reklamerte for bangerhead i januar i år. http://annijor.no/mine-beste-harprodukter/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 18. oktober 2018 #1224 Del Skrevet 18. oktober 2018 1 time siden, cre skrev: Annijor reklamerte for bangerhead i januar i år. http://annijor.no/mine-beste-harprodukter/ Da var det slutten for Bangerhead hos meg 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. oktober 2018 #1225 Del Skrevet 18. oktober 2018 Er hun ferdig med kjærlighetssorgen? Noen som vet om hun enda går til psykolog? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 18. oktober 2018 #1226 Del Skrevet 18. oktober 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev: Er hun ferdig med kjærlighetssorgen? Noen som vet om hun enda går til psykolog? Leste ikke du boka hennes? Skrev hun ikke noe der om hun var ferdig med den, isåfall? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. oktober 2018 #1227 Del Skrevet 18. oktober 2018 35 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Såpass.. 🤔 Jepp.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 18. oktober 2018 #1228 Del Skrevet 18. oktober 2018 Ryddet for brudd på opphavsretten, spekulasjoner, og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 18. oktober 2018 #1229 Del Skrevet 18. oktober 2018 På 16.10.2018 den 23.51, ssophie skrev: Annijor bryter alkoholreklameloven på Instagram nå: https://imgur.com/3Ks2Skb Og hun gjør det klinkende klart i kommentarfeltet at hun ikke kan reglene (for dette heller): https://imgur.com/eO1w3nG Hvorfor er det så vanskelig for bloggere å gjøre jobben sin? helt_ekte altså Lene Orvik, Anne Brith og nå Anniken. Hvem blir neste "offer"? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Privatbruker Skrevet 18. oktober 2018 #1230 Del Skrevet 18. oktober 2018 Når skal hun slutte å reklamere for Gina tricot, Nelly, nakd, zara osv?????? har hun helt glemt sweatshop? Hun promoterer klærne til lavpriskjeder som er like ille som H&M. Men det er vel ikke så viktig lenger, så lenge det gir cash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 19. oktober 2018 #1231 Del Skrevet 19. oktober 2018 3 timer siden, Privatbruker skrev: Når skal hun slutte å reklamere for Gina tricot, Nelly, nakd, zara osv?????? har hun helt glemt sweatshop? Hun promoterer klærne til lavpriskjeder som er like ille som H&M. Men det er vel ikke så viktig lenger, så lenge det gir cash. Hun har blitt konfrontert med dette før, men da svarte hun at hun gjorde mer enn andre og at hun måtte velge sine kamper, fritt oversatt. Hun kverrulerte iallfall på kritikken. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Daisy_B Skrevet 19. oktober 2018 Populært innlegg #1232 Del Skrevet 19. oktober 2018 I dag skal jeg gjøre akkurat som det behager meg på jobb. Jeg skal bruke kollegaen min sin bil til frisøren uten å spørre først, jeg skal ta meg en drink i kantina mens elevene ser på, jeg skal undervise i bikini siden det er så varmt i B-fløyen, jeg skal fikse annonse på Airbnb der jeg leier ut klasserommet vårt i helgene, og jeg skal legge an på rektors ektemann når han kommer for å hente henne. Etterpå, hvis noen mener at noe av det jeg har gjort er frekt, upassende eller til og med ulovlig, så skal jeg rage fullstendig mens jeg jamrer om at ingen har sagt noe til meg om at disse tingene ikke er greit. Det kan da ikke være mitt ansvar å finne ut av dette selv, jeg krever å få fremlagt en oversikt over alle mulige scenario som ikke er innafor. Godt å være et voksent menneske i jobb, men samtidig være helt fri for ansvar!👌 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. oktober 2018 #1233 Del Skrevet 19. oktober 2018 1 time siden, Daisy_B skrev: I dag skal jeg gjøre akkurat som det behager meg på jobb. Jeg skal bruke kollegaen min sin bil til frisøren uten å spørre først, jeg skal ta meg en drink i kantina mens elevene ser på, jeg skal undervise i bikini siden det er så varmt i B-fløyen, jeg skal fikse annonse på Airbnb der jeg leier ut klasserommet vårt i helgene, og jeg skal legge an på rektors ektemann når han kommer for å hente henne. Etterpå, hvis noen mener at noe av det jeg har gjort er frekt, upassende eller til og med ulovlig, så skal jeg rage fullstendig mens jeg jamrer om at ingen har sagt noe til meg om at disse tingene ikke er greit. Det kan da ikke være mitt ansvar å finne ut av dette selv, jeg krever å få fremlagt en oversikt over alle mulige scenario som ikke er innafor. Godt å være et voksent menneske i jobb, men samtidig være helt fri for ansvar!👌 😂😂😂 Men det er til å grine av, for det er akkurat slik jeg oppfatter ønskene fra bloggerne. De ønsker seg en liste på mikrodetaljnivå hvor absolutt alt som ikke er greit står. Står det ikke på lista så er det lov. Det er som å være vitne til barnehagebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 19. oktober 2018 #1234 Del Skrevet 19. oktober 2018 12 timer siden, Privatbruker skrev: Når skal hun slutte å reklamere for Gina tricot, Nelly, nakd, zara osv?????? har hun helt glemt sweatshop? Hun promoterer klærne til lavpriskjeder som er like ille som H&M. Men det er vel ikke så viktig lenger, så lenge det gir cash. 6 timer siden, Daisy_B skrev: I dag skal jeg gjøre akkurat som det behager meg på jobb. Jeg skal bruke kollegaen min sin bil til frisøren uten å spørre først, jeg skal ta meg en drink i kantina mens elevene ser på, jeg skal undervise i bikini siden det er så varmt i B-fløyen, jeg skal fikse annonse på Airbnb der jeg leier ut klasserommet vårt i helgene, og jeg skal legge an på rektors ektemann når han kommer for å hente henne. Etterpå, hvis noen mener at noe av det jeg har gjort er frekt, upassende eller til og med ulovlig, så skal jeg rage fullstendig mens jeg jamrer om at ingen har sagt noe til meg om at disse tingene ikke er greit. Det kan da ikke være mitt ansvar å finne ut av dette selv, jeg krever å få fremlagt en oversikt over alle mulige scenario som ikke er innafor. Godt å være et voksent menneske i jobb, men samtidig være helt fri for ansvar!👌 Bloggverden kort oppsummert! 👍😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 19. oktober 2018 #1235 Del Skrevet 19. oktober 2018 8 timer siden, Daisy_B skrev: I dag skal jeg gjøre akkurat som det behager meg på jobb. Jeg skal bruke kollegaen min sin bil til frisøren uten å spørre først, jeg skal ta meg en drink i kantina mens elevene ser på, jeg skal undervise i bikini siden det er så varmt i B-fløyen, jeg skal fikse annonse på Airbnb der jeg leier ut klasserommet vårt i helgene, og jeg skal legge an på rektors ektemann når han kommer for å hente henne. Etterpå, hvis noen mener at noe av det jeg har gjort er frekt, upassende eller til og med ulovlig, så skal jeg rage fullstendig mens jeg jamrer om at ingen har sagt noe til meg om at disse tingene ikke er greit. Det kan da ikke være mitt ansvar å finne ut av dette selv, jeg krever å få fremlagt en oversikt over alle mulige scenario som ikke er innafor. Godt å være et voksent menneske i jobb, men samtidig være helt fri for ansvar!👌 Fantastisk 😂 Casual friday it is! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 19. oktober 2018 #1236 Del Skrevet 19. oktober 2018 Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Tilbakemeldinger tas på PM eller på Ris og ros. Tråden er også ryddet for innhold med opphavsrett. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 20. oktober 2018 #1237 Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) Kan være du må bruke feks Imgur neste gang, husker jeg fikk beskjed om det en gang jeg delte noen skjermdumper fra CBE sin blogg. I tillegg kan det jo være at du for sikkerthetsskyld må oppgi hvilken bruker du har kommentert på eller noe slik, at det i alle fall er oppgitt noe slags kilde (skjønner at det er vanskelig når det er insta, går an å legge ved feks instagram.com/makeupmekka eller noe sånn) Endret 20. oktober 2018 av lillesky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. oktober 2018 #1238 Del Skrevet 20. oktober 2018 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 20. oktober 2018 #1239 Del Skrevet 20. oktober 2018 På 19.10.2018 den 4.49, Daisy_B skrev: I dag skal jeg gjøre akkurat som det behager meg på jobb. Jeg skal bruke kollegaen min sin bil til frisøren uten å spørre først, jeg skal ta meg en drink i kantina mens elevene ser på, jeg skal undervise i bikini siden det er så varmt i B-fløyen, jeg skal fikse annonse på Airbnb der jeg leier ut klasserommet vårt i helgene, og jeg skal legge an på rektors ektemann når han kommer for å hente henne. Etterpå, hvis noen mener at noe av det jeg har gjort er frekt, upassende eller til og med ulovlig, så skal jeg rage fullstendig mens jeg jamrer om at ingen har sagt noe til meg om at disse tingene ikke er greit. Det kan da ikke være mitt ansvar å finne ut av dette selv, jeg krever å få fremlagt en oversikt over alle mulige scenario som ikke er innafor. Godt å være et voksent menneske i jobb, men samtidig være helt fri for ansvar!👌 God ide 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. oktober 2018 #1240 Del Skrevet 20. oktober 2018 Poster dette igjen i sammenheng med Makeupmekka/Instautbrudd-saken.. Bildene er mine,screenet fra Instagram. Har snakket med mod,og får poste de igjen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå