Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Picketfence

Det innslaget var utrolig intensigende fra alle sider egentlig. Det kunne gjerne kommer frem flere aspekter ved boken som ikke er bra i tillegg til negativ omtale av personer i forfatterens nettverk. Men forfatteren selv fremstod lite heldig, kritiserer personangrep med personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
6 minutter siden, J.. skrev:

Og Anniken viser,igjen,hele Norge hvor motbydelig hun er.

Jeg synes ikke hun anmelderen var spesielt hyggelig jeg heller, og de avbrøt hverandre begge to hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Picketfence skrev:

Det innslaget var utrolig intensigende fra alle sider egentlig. Det kunne gjerne kommer frem flere aspekter ved boken som ikke er bra i tillegg til negativ omtale av personer i forfatterens nettverk. Men forfatteren selv fremstod lite heldig, kritiserer personangrep med personangrep.

Det er jeg helt enig med deg i, et veldig dårlig innslag, men helt ærlig tror jeg både anmelderen og tildels programlederen ble litt satt ut av bloggerens svar og oppførsel. Jeg sitter fortsatt sånn halvveis med hendene foran øynene...pinlig, pinlig og atter pinlig🙀

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegskulleønskeat
22 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

😱 Dette var bare så pinlig å se på... For en utrolig flau opptreden av bloggeren.... Oh my god...

Hva var så flaut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som alle andre må tåle at boken hennes får kritikk som alle andre som skriver bøker. Også må hun si at anmelderen aldri har opplevd kjærlighetssorg og kan ikke ha barn slik hun snakker. Lite gjennomtenkt av bloggeren syns jeg og si sånne ting. Kanskje hun aldri mer skal skrive bøker igjen. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 28.9.2018 den 21.06, Jobbermedbarn skrev:

Alt...

Akkurat det med å si at anmelderen aldri har hatt familieproblemer, barn eller kjærlighetssorg var litt drøyt. Det var flaut. Hun kan ikke vite hva anmelderen har gått gjennom. 

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev:

Akkurat det med å si at anmelderen aldri har hatt familieproblemer, barn eller kjærlighetssorg var litt drøyt. Det var flaut. Hun kan ikke vite hva anmelderen har gått gjennom. For alt hun vet kan hun ha hatt det mye verre enn Anniken i livet. 

Skal ikke så mye til for å "slå henne" på den.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
1 minutt siden, J.. skrev:

Skal ikke så mye til for å "slå henne" på den.

"Smerte kan ikke måles. Smerte kan ikke sammenlignes. Smerte er subjektivt", står i min egen bok jeg holder på å skrive. Man vet aldri hva vår neste har gått gjennom. Man kjenner aldri andre fullt ut når man ikke engang blir utlært på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

"Smerte kan ikke måles. Smerte kan ikke sammenlignes. Smerte er subjektivt", står i min egen bok jeg holder på å skrive. Man vet aldri hva vår neste har gått gjennom. Man kjenner aldri andre fullt ut når man ikke engang blir utlært på seg selv. 

Helt riktig at vi alle er individuelle mennesker som såklart takler og håndterer livet ulikt.

Men dama har vel knapt møtt en dørstokk i sitt liv.

Merkelig nok,er det disse menneskene som er innpakket i vatt,også de skjøreste og mest stakkarslige.

Endret av J..
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
2 minutter siden, J.. skrev:

Helt riktig at vi alle er individuelle mennesker som såklart takler og håndterer livet ulikt.

Men dama har vel knapt møtt en dørstokk i sitt liv.

Merkelig nok,er det disse menneskene som er innpakket i vatt,også de skjøreste og mest stakkarslige.

Synes det virker som om hun har møtt ganske mange dørstokker jeg. Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev:

Synes det virker som om hun har møtt ganske mange dørstokker jeg. Eller tar jeg feil?

Tja. Jeg kan ikke nekte deg din mening,så deg om det.

Men nei,jeg syns ikke det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jegskulleønskeat
1 minutt siden, J.. skrev:

Tja. Jeg kan ikke nekte deg din mening,så deg om det.

Men nei,jeg syns ikke det.

Hva mener du med at hun ikke har det? Hun har hatt kjærlighetssorg, hatt panikkangst, vært deprimert og gått til psykolog. Hun har også gått så mye ned i vekt at hun besvimte, måtte flytte fordi hun ikke greide å fullføre skolen. Det høres ganske mye ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Hva mener du med at hun ikke har det? Hun har hatt kjærlighetssorg, hatt panikkangst, vært deprimert og gått til psykolog. Hun har også gått så mye ned i vekt at hun besvimte, måtte flytte fordi hun ikke greide å fullføre skolen. Det høres ganske mye ut.

Kjærlighetssorg er noe alle før eller senere går igjennom,det finnes ikke unikt.

Besvimelsen var fake.

Å droppe ut av skolen er heller ikke unikt,det er faktisk også veldig vanlig (trist nok).

Altså - at man hadde en kjip opplevelse som tenåring unnskylder ikke en rævva oppførsel langt ut i 20åra.

Og hun burde virkelig fortsette å gå til psykolog,det har tydeligvis ikke hjulpet.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
3 minutter siden, J.. skrev:

Kjærlighetssorg er noe alle før eller senere går igjennom,det finnes ikke unikt.

Besvimelsen var fake.

Å droppe ut av skolen er heller ikke unikt,det er faktisk også veldig vanlig (trist nok).

Altså - at man hadde en kjip opplevelse som tenåring unnskylder ikke en rævva oppførsel langt ut i 20åra.

Og hun burde virkelig fortsette å gå til psykolog,det har tydeligvis ikke hjulpet.

Jeg måtte like dette, siden jeg er ganske enig. Det er vanlig å måtte droppe ut av skolen, men det betyr ikke likevel at man er frisk om man gjør det. 

Ja, hun burde fortsette å gå til psykolog.  Jeg tror hun faktisk besvimte en gang, eller var det den som var fake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg måtte like dette, siden jeg er ganske enig. Det er vanlig å måtte droppe ut av skolen, men det betyr ikke likevel at man er frisk om man gjør det. 

Ja, hun burde fortsette å gå til psykolog.  Jeg tror hun faktisk besvimte en gang, eller var det den som var fake?

Den var fake,ja.

I det store å det hele får vi evt være enig i å være uenig.

Jeg klarer ikke å vise sympati for noen som krever spesialbehandling for helt vanlige opplevelser man ikke kommer utenom i livet.

Hun sa det jo til VG-anmelderen også - "du viser ingen sympati eller empati for meg!" 

*løst sitert.

Men hva er det å vise sympati for?..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...