Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

I dag var det ikke noe grining, og lite klaging på Bloggerne. Jeg håper hennes unge fans får se mer av denne typen Anniken når de først skal bli "influencet" av henne. 

#Creditwherecreditisdue

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.9.2018 den 23.05, Vipser skrev:

Klikka på linken og haha! Anniken i Teenage boss! Sikkert gammelt nytt for alle andre enn meg 😂

haha...måtte se. Teenageboss var jo et artig program...få gjerne det tilbake..:)

Endret av gladidag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
17 timer siden, Jolanda skrev:

Jeg synes hun gjorde en god figur i episoden hvor hun var i Tromsø med faren. Positivt overrasket!

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.9.2018 den 14.55, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg tror kanskje hun trengte den innleggelsen om hun var så desperat etter å bli sett. Man er jo tydeligvis ikke frisk om man finner på noe sånt. 

Men nå blir man ikke innlagt ved besvimelse, annet enn at man kjøres til sykehuset i Drammen for å måle hjerterytme og diverse. Du blir utskrevet like fort som du kommer inn når de innser at det ikke er noe alvorlig. Jeg har selv vært igjennom det, forskjellen er bare at jeg faktisk besvimte. Besvimer man blir man behandlet på en avdeling som ikke er der for å ta i mot folk med kjærlighetssorg og oppmerksomhetsbehov, men folk som faktisk er dårlige og har bruk for hjelpen akutt. Har man behov for innleggelse på det grunnlaget er vel heller en åpen psyk det riktige stedet uten at det er noe galt i det, hvor det er mennesker til å passe på deg.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Moongirl skrev:

https://www.vg.no/rampelys/bok/i/wEGLX5/reagerer-paa-negativ-omtale-i-anniken-joergensens-nye-bok-jeg-hadde-ingen-anelse

For ei ufyselig jente som kun er opptatt seg selv...tragisk at noen har latt henne skrive dette makkverket. Stakkars xen og andre rundt henne.

Hun har jo bare svartmalt han ukentlig,siden bruddet for ca 100 år siden..

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
1 time siden, xemiliex skrev:

https://www.vg.no/rampelys/bok/i/l1yWg9/bokanmeldelse-anniken-annijor-joergensen-bare-en-natt-til-en-skandale

"Mobbingen og utfrysingen behandler hun bare overfladisk, og refleksjonsnivået er lavt. Derimot står flosklene og i-landsproblemene i kø."

Det var anmeldelsen sin, det. Når bloggverden møter den virkelige verden. 

Huff. Det var ikke mye positiv omtale. Så skuffende det må være å få så dårlig score, samtidig er jeg opptatt av at man ikke skal utlevere andre mennesker. Jeg skriver selv selvbiografi, men jeg kommer ikke til å utlevere detaljer om andre mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er veldig ufølsom nå, men jeg kan ikke skjønne at hun skal ha så lang kjærlighetssorg etter 6 måneder langt forhold når hun var 17(?) år? Sitte enda å gråte om det, brette ut om hvor jævlig "alt" fremdeles er, skrive en BOK om det. 

Altså det var 6 måneder !! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Samme skrev:

Kanskje jeg er veldig ufølsom nå, men jeg kan ikke skjønne at hun skal ha så lang kjærlighetssorg etter 6 måneder langt forhold når hun var 17(?) år? Sitte enda å gråte om det, brette ut om hvor jævlig "alt" fremdeles er, skrive en BOK om det. 

17? Hvis hun er 22 nå og det ble slutt for 6 år siden var hun vel 16? Det er et forhold som varte fra hun var 15 til 16, og hun skriver bok om det??

Samtidig, når hun skriver dette: "Et par år senere fant jeg ut at øyevippene mine ikke var helt like på hvert øye når jeg påførte tykke lag med mascara om morgenen, noe som førte til tårer og panikk ".

Altså - jeg er sjokkert og rystet over at det finnes mennesker som gråter og får panikk over øyevipper som ikke er like lange. Hvis denne jentungen representerer bloggere generelt, og innehar sykelig narsissisme på grensen til noe enda verre, så foreslår jeg at alle blir tvangsinnlagt.

Dette er noe av det DUMMESTE jeg har lest noensinne, og forteller meg ALT om denne personen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
48 minutter siden, Samme skrev:

At det var jævlig og føltes som døden som 16 år er ikke så vanskelig å forestille seg. At man forstatt sliter pga det derimot.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jegskulleønskeat
33 minutter siden, Sobril skrev:

17? Hvis hun er 22 nå og det ble slutt for 6 år siden var hun vel 16? Det er et forhold som varte fra hun var 15 til 16, og hun skriver bok om det??

Samtidig, når hun skriver dette: "Et par år senere fant jeg ut at øyevippene mine ikke var helt like på hvert øye når jeg påførte tykke lag med mascara om morgenen, noe som førte til tårer og panikk ".

Altså - jeg er sjokkert og rystet over at det finnes mennesker som gråter og får panikk over øyevipper som ikke er like lange. Hvis denne jentungen representerer bloggere generelt, og innehar sykelig narsissisme på grensen til noe enda verre, så foreslår jeg at alle blir tvangsinnlagt.

Dette er noe av det DUMMESTE jeg har lest noensinne, og forteller meg ALT om denne personen. 

Akkurat det med øyevippene var overdrevent. Den personen kan ikke ha hatt det bra fra før når det også blir et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat

Jeg tenker det er viktig å se ting i perspektiv når man skriver en bok. Å fremstille seg som om man har det verst i verden, er ikke et sjakktrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
1 time siden, Klementine skrev:

Håper de anmelder henne og forlaget. Viktig prinsipiell anmeldelse. Overgrep av verste sort! 

Har du lest boka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

Hun har jo bare svartmalt han ukentlig,siden bruddet for ca 100 år siden..

Han har lest boka og godkjent den, står det. Men hans kollega blir også omtalt og liker det absolutt ikke ....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...