AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Del Skrevet 14. april 2022 Vi bor i Canada og kommer nok til å bo her de neste tre årene. Men planen er etterhvert å flytte tilbake til Norge. Funker navnet? Jeg synes det er så fint. Anonymkode: d2a7d...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Del Skrevet 14. april 2022 KG vil nok si nei, men i det virkelige liv tror jeg ikke dette blir noe problem. Navnet er lett å uttale i Norge. Tror ingen vil reagere på det når dere i tillegg kommer flyttende fra et annet land. Bortsett fra på kg, så brace for impact Anonymkode: bdcae...21a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Del Skrevet 14. april 2022 Ja om du vil ungen din skal hete arrisooona.. Anonymkode: 1cd59...9fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Del Skrevet 14. april 2022 Navnet fungerer sikkert det, men for mange vil nok white trash-alarmen ringe ganske kraftig når de hører det. At dere har bodd i Canada har ikke så mye å si, hjelper kanskje litt om far er derfra, men ja. Anonymkode: cdab5...78a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Del Skrevet 14. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Navnet fungerer sikkert det, men for mange vil nok white trash-alarmen ringe ganske kraftig når de hører det. Anonymkode: cdab5...78a Har virkelig folk en sånn alarm? Bortsett fra på kg? Synes folk opptrer mer sivilisert i det virkelige liv, både når det gjelder navn og andre ting. Sånn apropos den tråden om man svarer som en kg'er i real life. Anonymkode: bdcae...21a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #6 Del Skrevet 14. april 2022 Ikke helt min type navn, men mye bedre enn gørrkjedelige norske navn som Anna og Ida, så kjør på 😄 Anonymkode: e8ba7...2fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #7 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi bor i Canada og kommer nok til å bo her de neste tre årene. Men planen er etterhvert å flytte tilbake til Norge. Funker navnet? Jeg synes det er så fint. Anonymkode: d2a7d...8bb Jeg synes dessverre det er et dårlig navn både i Canada/USA og Norge. Om jeg hadde møtt en amerikansk person som het Arizona ville jeg tenkt at det var typisk lavstatusnavn. Og enda mer om barnet var norskt. Anonymkode: b7919...c38 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #8 Del Skrevet 14. april 2022 Nei, ikke gjør det mot barnet. Arizona er et stedsnavn, og passer ikke på et barn. Anonymkode: f8fec...b9e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #9 Del Skrevet 14. april 2022 Pass på om du får registrert denne navnet i Norge. Noen navn for man faktisk ikke lov å bruke. Sp skjell det først eventuelt..så dere ikke må bytte etterc4 år. Fint navn...men tenker straks på et sted Anonymkode: 0c4b3...ef0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #10 Del Skrevet 14. april 2022 Det er fem Arizona i Norge ifølge ssb. Det skal vel noe til at man må bytte navn ved flytting til Norge, skjer det i det hele tatt? Anonymkode: bdcae...21a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #11 Del Skrevet 14. april 2022 Vil uttales arisona på norsk. Ikke bra Anonymkode: 64a68...5f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #12 Del Skrevet 15. april 2022 Får assosiasjoner til filmstjerner som i håp om å være veldig originale kaller ungene sine opp etter ulike stater. Virker som et skrik etter oppmerksomhet. Anonymkode: cfafd...4ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #13 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg syns det er veldig rart å bruke stedsnavn som navn. Og ikke syns det var noe mindre rart å kalle barnet etter en amerikansk delstat om dere er nordmenn som bodde i Canada ei stund (og jeg bodde mange år i USA selv). Ville gått ut fra at barnet ble unnfanget i Arizona på vei til Elvis-bryllup i Las Vegas eller noe sånt. Blodharry. Anonymkode: 28ee9...cf3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #14 Del Skrevet 15. april 2022 Når du nå først spør: nei, det funker ikke på norske barn. "Arr-i-sona". Anonymkode: caf97...f8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #15 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har virkelig folk en sånn alarm? Bortsett fra på kg? Synes folk opptrer mer sivilisert i det virkelige liv, både når det gjelder navn og andre ting. Sånn apropos den tråden om man svarer som en kg'er i real life. Anonymkode: bdcae...21a Selvfølgelig har folk en sånn alarm. De opptrer nok mer sivilisert i det virkelige liv, i den forstand at de ikke kommer til å si noe til dere, men det betyr jo ikke at de ikke tenker sitt. Anonymkode: e36cd...1b5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #16 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg liker det Anonymkode: 59b3d...d3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #17 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 10.41): Vi bor i Canada og kommer nok til å bo her de neste tre årene. Men planen er etterhvert å flytte tilbake til Norge. Funker navnet? Jeg synes det er så fint. Anonymkode: d2a7d...8bb Nei Anonymkode: a1099...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #18 Del Skrevet 15. april 2022 Arizona er flott 😍 Ville også vurdert Oklamoha René, Orlando eller Atlanta imens dere er i gang 😊 Anonymkode: 4409e...fac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #19 Del Skrevet 15. april 2022 Nei Anonymkode: ff194...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #20 Del Skrevet 15. april 2022 Nei Anonymkode: bdc28...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå