AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Jeg og datter en min leie dyrt her vi bor 10 000 uten noe inkuldert. Og nå har strømen hvert så dyrt siden julen. At vi bare ønsker å kjøpe oss en leilighet. Vi har funnet en fin leilighet barevendelig omeråde med 2 soverom og alt er ny oppusett. Denne leiligheten vil også broren min og kona hans ha. ( kjenner jeg blir forbanna) De mener at de såg den først på Finn og at det da er dems utrolig barnselig! De leier kjelle leiligheten hos foredene mine og betaler 5 tusen I mnd inkuldert. For dem haster det ikke. Selv om jeg forteller dem sitvasjon min at vi ikke har rå til å bo der vi bor og må ut. Så bryr dem seg ikke og latter som ingenting.. Foreldrene mine vil ikke blade seg opp I det og sier bare den som byr mest for den. Hele familien min er idioter. Og jeg har kuttet konatekten jeg har mer å rote med når det blir bud krig men er det vert det? Skal jeg konkurere med min bror? Mitt første prioritert er at vi flytter snart og jeg for rå til å leve normalt med min datter. Eller skal jeg vente til en annen mulighet dukker opp? Hva burde jeg gjøre treng tips Anonymkode: 05d38...6a6
Mt3 Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Når leiligheten ligger ute på Finn så må du konkurere mot langt flere enn din bror, så spiller det egentlig noen rolle. Og om din bror vinner, kan ikke du da overta leiligheten til 5000kr mnd i dine foreldres kjeller mens du leter etter annet bosted? 8
Gjest ABM Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg og datter en min leie dyrt her vi bor 10 000 uten noe inkuldert. Og nå har strømen hvert så dyrt siden julen. At vi bare ønsker å kjøpe oss en leilighet. Vi har funnet en fin leilighet barevendelig omeråde med 2 soverom og alt er ny oppusett. Denne leiligheten vil også broren min og kona hans ha. ( kjenner jeg blir forbanna) De mener at de såg den først på Finn og at det da er dems utrolig barnselig! De leier kjelle leiligheten hos foredene mine og betaler 5 tusen I mnd inkuldert. For dem haster det ikke. Selv om jeg forteller dem sitvasjon min at vi ikke har rå til å bo der vi bor og må ut. Så bryr dem seg ikke og latter som ingenting.. Foreldrene mine vil ikke blade seg opp I det og sier bare den som byr mest for den. Hele familien min er idioter. Og jeg har kuttet konatekten jeg har mer å rote med når det blir bud krig men er det vert det? Skal jeg konkurere med min bror? Mitt første prioritert er at vi flytter snart og jeg for rå til å leve normalt med min datter. Eller skal jeg vente til en annen mulighet dukker opp? Hva burde jeg gjøre treng tips Anonymkode: 05d38...6a6 Jøss! 😂..flere skrivefeil enn ord jo! Du troller ikke vel?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Jeg hadde akkurat samme problem med søstra mi. Alt vi likte prøvde hun seg også på Så når vi fant noe vi likte så sa vi ingenting til henne før vi hadde fått den og håpet hun ikke så den før avtalen var i boks. Anonymkode: 3c21f...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 Kan ikke dere overta leiligheten som broren din bor i? Anonymkode: c4607...88e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan ikke dere overta leiligheten som broren din bor i? Anonymkode: c4607...88e Det er alt for lite. Broren min og kona hans har bodd der I 9 år! Da kan dem bo der en liten stund til, til det kommer en ny mulighet. Jeg har mer huslåne enn Broren min og kona hans til sammen. Så hvis det blir bud krig med dem så vinner jeg. Men er det dumt? å kjøpe en leilighet dem ønsker seg. Anonymkode: 05d38...6a6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #7 Skrevet 13. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er alt for lite. Broren min og kona hans har bodd der I 9 år! Da kan dem bo der en liten stund til, til det kommer en ny mulighet. Jeg har mer huslåne enn Broren min og kona hans til sammen. Så hvis det blir bud krig med dem så vinner jeg. Men er det dumt? å kjøpe en leilighet dem ønsker seg. Anonymkode: 05d38...6a6 Så hva er egentlig problemet? Anonymkode: 73e97...d9d 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #8 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så hva er egentlig problemet? Anonymkode: 73e97...d9d Blir nok flere interesserte 😅 men hvis det bare blir meg og min bror er det dumt! å gå flere hundred, kanskje en halv mil I tap. 😕 hvordan skal vi da vare venner 😅 er vel ikke dårlig gjort av meg men dårlig gjort av dem som ikke setter seg inn i min sitvasjon.? Anonymkode: 05d38...6a6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #9 Skrevet 14. mai 2022 Er det leilighet på Oslo-Øst? Anonymkode: d6c1c...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå