AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #21 Del Skrevet 10. april 2022 Ost skrev (3 timer siden): Du må ikke ha bilen på verksted for å bytte en lyspære. Til og med de som jobber på bensinstasjoner kan gjøre det for deg, om du ikke klarer det selv. Ansatte på Biltema kan også, feks. Hvilket århundre lever du i? Det er ganske komplisert å bytte pærer på de fleste nyere biler. Og de med xenonpører står det i manualen at de skal byttes på verksted. Anonymkode: 5c2c4...f0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 12. april 2022 #22 Del Skrevet 12. april 2022 Aldri. Har helt ny bil, den gir besked om ALT, også lys som har gått. Men regner jo med at det går noen år før jeg trenger å skifte noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. april 2022 #23 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 13.19): Det som irriterer meg er de som blinker og veiver til meg. Jo takk, jeg er fullstendig klar over at jeg har bare ett lys, men må ofte vente 2-3 uker før jeg får time på verksted. Kan ikke parkere bilen selv om jeg har ett lys. Anonymkode: 5eadc...12a Bare vær obs på at jeg med flere gir F i om du vet det… Det er ulovlig og kan resultere i forelegg. De fleste verksteder fikser det på null komma niks uten lang ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. april 2022 #24 Del Skrevet 12. april 2022 Ost skrev (På 10.4.2022 den 13.21): Du må ikke ha bilen på verksted for å bytte en lyspære. Til og med de som jobber på bensinstasjoner kan gjøre det for deg, om du ikke klarer det selv. Ansatte på Biltema kan også, feks. På enkelte biler er det ikke noe en kan skifte selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. april 2022 #25 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 13.54): Men dere kan alt om pølsemat. Jeg kødder ikke, men pølsene du får servert på bensinstasjoner er best. Akkurat som burgere er best på macern og burger King. Skal du ha en velsmakende pølse går du på bensinstasjon. Ikke andre steder. Hva er hemmeligheten? Anonymkode: 80ca9...c5b Skal en ha en velsmakende pølse går en på steder som 3 kroneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #26 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 13.35): Har du egen garasjeportåpner inni bilen. Anonymkode: 80ca9...c5b Det er ikke så uvanlig det. Jeg har en egen knapp for det inni bilen, men jeg har ikke garasje enda, da Den er på planen for oppussing for 2023, men slik jeg forsto det da, så kjøper man bare en sånn dings som kommuniserer med bilen. Anonymkode: bde8c...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #27 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (På 10.4.2022 den 3.06): Får fnatt av hvor mange som kjører med bare et frontlys. Blinker og veiver til de jeg. Tips 1. Det ene lyset som virker kommer sannsynligvis til å ryke ganske snart også, for det får ofte for mye strøm siden det andre er gått (gjelder litt eldre biler). 2. Elbiler har OGSÅ frontlys som ryker av og til. Dere med elbil ER IKKE fritatt for å sjekke frontlysene av og til. Aight???! Comprende?! Bra. Anonymkode: 28551...7e5 Tittel og hovedinnlegg passet vel svært dårlig sammen? Men til ditt reelle spørsmål, jeg følger med på lysbildet mitt hele tiden når det er mørkt nok, så svaret til ditt spørsmål blir; hele tiden 🙄 om det er til noe hjelp eller tilfredstillelse for deg 🤷♀️ hvor bor du mon tro? Jeg tror ingen andre får "fnatt" av det du påstår, så kanskje det kan være andre egnede instanser for deg innen helsevesenet som kan være til hjelp for deg mot denne opplevde situasjonen? Og hvis du er litt opptatt av trafikk og regler og oppførsel, vet du vel at du ikke skal veive og blinke til andre pga. dette? Det blir jo da feil lysbruk fra din side? 🤦♀️ Dokumenter gjerne noe annet... 🤣 og da må du huske du er ikke lekepoliti ........🤣 Anonymkode: b4fe7...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. april 2022 #28 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tittel og hovedinnlegg passet vel svært dårlig sammen? Men til ditt reelle spørsmål, jeg følger med på lysbildet mitt hele tiden når det er mørkt nok, så svaret til ditt spørsmål blir; hele tiden 🙄 om det er til noe hjelp eller tilfredstillelse for deg 🤷♀️ hvor bor du mon tro? Jeg tror ingen andre får "fnatt" av det du påstår, så kanskje det kan være andre egnede instanser for deg innen helsevesenet som kan være til hjelp for deg mot denne opplevde situasjonen? Og hvis du er litt opptatt av trafikk og regler og oppførsel, vet du vel at du ikke skal veive og blinke til andre pga. dette? Det blir jo da feil lysbruk fra din side? 🤦♀️ Dokumenter gjerne noe annet... 🤣 og da må du huske du er ikke lekepoliti ........🤣 Anonymkode: b4fe7...824 En blinker til motgående trafikk for å signalisere 1) Vær obs hindring forut 2) Du har glemt å slå av 1000m/langlys 3) Du har glemt å ta på lys/er enøyd banditt Du har ikke lov å blinke for å varsle om kontroll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 12. april 2022 #29 Del Skrevet 12. april 2022 Fru Uperfekt skrev (1 time siden): På enkelte biler er det ikke noe en kan skifte selv For mange år siden så skiftet jeg lyspære selv, det lar jeg nå verkstedet gjøre. Trenger ikke time, men bare svinger oppom. Betaler heller ikke noe for jobben, bare for pæra. Det er service, sier de. Men det er Toyota i et nøtteskall da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. april 2022 #30 Del Skrevet 12. april 2022 emilie123 skrev (7 minutter siden): For mange år siden så skiftet jeg lyspære selv, det lar jeg nå verkstedet gjøre. Trenger ikke time, men bare svinger oppom. Betaler heller ikke noe for jobben, bare for pæra. Det er service, sier de. Men det er Toyota i et nøtteskall da. Nå kommer jeg aldri til å eie en Toyota, igjen (har hatt to mandagsbiler fra det merket) men om du leser tidl innlegg så nevner jeg det. Andre som heller ikke tar betalt (iallfall ikke de stedene jeg går) er BMW, VW, Citroën. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå