AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Del Skrevet 9. april 2022 Blir Embla og Elida for like som tvillingnavn? Ønsker at barna skal oppfattes som to ulike personer, så er litt usikker på om disse blir litt i overkant like? Ellers har vi tenkt på Amanda og Ellinor, Frøya og Fillipa, Vilja og Lotta eller Ingeborg og Augusta. Anonymkode: 0fb58...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2022 #2 Del Skrevet 9. april 2022 Frøya og Elida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg ville valgt ulike bokstaver. Synes i grunn alle navnene på lista var fine. Filippa er mitt favorittnavn, men ville skrevet det sånn. Ellinor og Augusta var en fin kombinasjon synes jeg. Frøya og Embla også. Anonymkode: 5a5d3...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Del Skrevet 9. april 2022 Frøya og Elida 😍 Anonymkode: 46fa7...64b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Del Skrevet 9. april 2022 Ingeborg og Frøya! Anonymkode: a0a66...97e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg likte også Ingeborg og Frøya best. Jeg er opptatt av at navn skal høre til samme sjanger. I dette tilfelle ville det blitt slik; Ellinor og Augusta Filippa og Lotta Vilja og Embla Frøya og Ingeborg Elida og Amanda Anonymkode: 539fd...31b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Del Skrevet 11. april 2022 Augusta og Ellinor eller Augusta og Elida. Nydelige! Anonymkode: cea48...532 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #8 Del Skrevet 11. april 2022 For like!! Ville helt klart hatt forskjellig forbokstav. Men mange andre fine komboer på lista 🥰 Anonymkode: ed200...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #9 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (På 9.4.2022 den 22.16): Blir Embla og Elida for like som tvillingnavn? Ønsker at barna skal oppfattes som to ulike personer, så er litt usikker på om disse blir litt i overkant like? Ellers har vi tenkt på Amanda og Ellinor, Frøya og Fillipa, Vilja og Lotta eller Ingeborg og Augusta. Anonymkode: 0fb58...124 Ja det blir for likt hva med Frøya og Embla Elida og Amanda Filippa og Ellinor ellers var Amanda og Ellinor veldig fint synes ikke tvillinger skal ha lik forbokstav Anonymkode: b0145...992 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 12. april 2022 #10 Del Skrevet 12. april 2022 Amanda og Ellinor er mine favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 12. april 2022 #11 Del Skrevet 12. april 2022 Jeg synes ikke det ble for likt for i det hele tatt. 🙂 Klangen og alt er forskjellig, bare forbokstaven som er lik. Synes du skal velge de navnene dere liker best, og som dere har mest lyst til å velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #12 Del Skrevet 12. april 2022 Jeg synes og det ble for likt, ville valgt ulik forbokstav. Likte alle navnene😃 Augusta og Ingeborg likte jeg aller best🙂 Anonymkode: a7206...911 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå