Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD


Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

ATLAS6 skrev (3 timer siden):

Eller enda lettere på youtube

En slipper kommentator mas og mye reklame med min metode 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru Solsikke skrev (På 12.4.2022 den 9.45):

Dere som heier på Depp; Hvorfor?

Er det det magiske øyet deres som "Ser" at han er uskyldig?

Kan godt hende han er det. Men nok av uskyldige folk har blitt brent på bålet pga folk som kan "Se" hvem som er skyldig eller ikke.

Vanskelig å si hva som har skjedd, og folk kan gjøre drøye ting som ruspåvirkede.

Men, nå har jo han her lang karriere innen rus/alkohol - og aldri utvist aggresjon eller vold mot noen.

Så har man denne kvinnen - hvor jeg vanligvis i 99% av tilfellene tror på anklager om seksuell vold/vold.

Men…..det bare fremstår veldig lite troverdig.

Det jeg tror har skjedd er at hun psykologen som sa de begge utøvde vold/psykisk vold mot hverandre har rett i det. Jeg tipper Heard har hatt en hovedrolle i utøvelsen, trykket på masse røde knapper - fått respons - og så dratt en gjensidig dritoppførsel i relasjonen til nye løgner. 
 

Og så ble det for sent å gi seg mens leken var ganske dårlig. Dermed anklager om seksuell vold. 
 

Folk som ikke utøver vold mot partner 1 og2 kan teoretisk gjøre det om man treffer feil match eller bare er på et veldig dårlig sted. Men, Heard fremstår bare voldsomt lite troverdig for meg. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clefable skrev (På 17.4.2022 den 11.10):

Så lenge du ikke gidder sette deg inn i det, er det jo ingen poeng i å argumentere rundt det heller. 

Og nei, hvis du har lest mine tidligere kommentarer i tråden, ville du sett at jeg ikke mener nødvendigvis kun kvinner bør bli trodd i voldssaker: jeg lener mot å være enig med familieterapeuten til Amber og Johnny som vitnet og som sa at det var gjensidig vold i forholdet. 

Dette tror delvis jeg også, men jeg oppfatter Heard som nokså ustabil? 
 

Jeg tror hun startet det hele, fikk respons - de to krangler likeverdig som et helvete - hun ljuger i etterkant om veldig mye. 
 

Og jeg tror hun er rimelig drøy som person generelt. Mens han møtte den ene dama som klarte lage nok helvete til å vippe ham over. 
 

Jeg tror dette er et klassisk giftig forhold med to idioter, hvor den ene - altså Heard- ikke klarer gi seg i tide. Fordi noe åpenbart skurrer veldig med henne 🤷‍♀️

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun går for «helt uskyldig, nesten uten sminke look». Klassisk triks, se så søt og uskyldig ut som mulig! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanos skrev (1 minutt siden):

Depp har ingen sjanse i dette. Han er mann. Amber kan også høres på et av lydklippene hvor hun latterliggjør Depp. Han sier han vil gå til media og fortelle om hennes psykiske og fysiske missbruk. Hun hånler og sier "hvem tror du verden kommer til å tro på? Deg som mann eller meg som kvinne?" Hun kontrollerer narrative 100% og vet nøyaktig hvordan hun skal spille på dette som et offer.

Saken er enkel. Begge har brukt vold. Men Depp er ingen voldelig mann. Når du lenge nok lever i partnervold som mann, brister gentleman innstillingen til slutt og man må forsvare seg. Blir man klappset, slått, klort og skjelt ut nok ganger, forsvarer man seg. Ingen hadde stillt spørsmålstegn om en kvinne hadde fortalt at hun måtte sloss og forsvart seg fysisk for å komme seg bort fra en voldelig mann.

Dette er ikke komplisert. Legg sammen historiene fra alle som har hatt mye med dem å gjøre. Alle exene, regissører, kollegaer, venner, familie, bandkollegaer og fans av Depp forteller samme historie. Rolig, fattet, snill, gavmild, morsom, generøs, mild og på ingen måte voldelig eller oppfarende. Med henne er det den rake motsetning. Historie med vold, psykisk misshandling. Hun kaster flasker etter Depp som kutter av fingertuppen hans. Vanskelig å samarbeide med på filmsett. Oppfarende, hissig, kjeftete og kontrollerende. Bæsjer i sengen hans! (Wtf?!? Hvem gjør slikt?)

Hun er en heks! Et narsisistisk, psykopat monster. Men dette vinner hun fordi hun er kvinne og fordi Hollywood er woke as fuck!

 

Er redd for dette ja. Håper på ett mirakel. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (57 minutter siden):

Vanskelig å si hva som har skjedd, og folk kan gjøre drøye ting som ruspåvirkede.

Men, nå har jo han her lang karriere innen rus/alkohol - og aldri utvist aggresjon eller vold mot noen.

Så har man denne kvinnen - hvor jeg vanligvis i 99% av tilfellene tror på anklager om seksuell vold/vold.

Men…..det bare fremstår veldig lite troverdig.

Det jeg tror har skjedd er at hun psykologen som sa de begge utøvde vold/psykisk vold mot hverandre har rett i det. Jeg tipper Heard har hatt en hovedrolle i utøvelsen, trykket på masse røde knapper - fått respons - og så dratt en gjensidig dritoppførsel i relasjonen til nye løgner. 
 

Og så ble det for sent å gi seg mens leken var ganske dårlig. Dermed anklager om seksuell vold. 
 

Folk som ikke utøver vold mot partner 1 og2 kan teoretisk gjøre det om man treffer feil match eller bare er på et veldig dårlig sted. Men, Heard fremstår bare voldsomt lite troverdig for meg. 

Husk at Amber Heard fortalte om volden når hun var alene. Hun kommenterte at hun synes at det var rart av en voldsepisode ikke kom opp på ett av møtet. De snakket om juleferien. 

Jeg mistenker at depp kan ha sagt stygge ting til henne når han har fått nok. Tviler på at han slo henne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (1 time siden):

Det jeg tror har skjedd er at hun psykologen som sa de begge utøvde vold/psykisk vold mot hverandre har rett i det. Jeg tipper Heard har hatt en hovedrolle i utøvelsen, trykket på masse røde knapper - fått respons - og så dratt en gjensidig dritoppførsel i relasjonen til nye løgner. 

Hva er det som tyder på vold fra Depp sin side egentlig?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanos skrev (23 minutter siden):

Depp har ingen sjanse i dette. Han er mann. Amber kan også høres på et av lydklippene hvor hun latterliggjør Depp. Han sier han vil gå til media og fortelle om hennes psykiske og fysiske missbruk. Hun hånler og sier "hvem tror du verden kommer til å tro på? Deg som mann eller meg som kvinne?" Hun kontrollerer narrative 100% og vet nøyaktig hvordan hun skal spille på dette som et offer.

Saken er enkel. Begge har brukt vold. Men Depp er ingen voldelig mann. Når du lenge nok lever i partnervold som mann, brister gentleman innstillingen til slutt og man må forsvare seg. Blir man klappset, slått, klort og skjelt ut nok ganger, forsvarer man seg. Ingen hadde stillt spørsmålstegn om en kvinne hadde fortalt at hun måtte sloss og forsvart seg fysisk for å komme seg bort fra en voldelig mann.

Dette er ikke komplisert. Legg sammen historiene fra alle som har hatt mye med dem å gjøre. Alle exene, regissører, kollegaer, venner, familie, bandkollegaer og fans av Depp forteller samme historie. Rolig, fattet, snill, gavmild, morsom, generøs, mild og på ingen måte voldelig eller oppfarende. Med henne er det den rake motsetning. Historie med vold, psykisk misshandling. Hun kaster flasker etter Depp som kutter av fingertuppen hans. Vanskelig å samarbeide med på filmsett. Oppfarende, hissig, kjeftete og kontrollerende. Bæsjer i sengen hans! (Wtf?!? Hvem gjør slikt?)

Hun er en heks! Et narsisistisk, psykopat monster. Men dette vinner hun fordi hun er kvinne og fordi Hollywood er woke as fuck!

 

Hjelpede meg. 
 

Som sagt vet man jo aldri hva som skjuler seg bak fire vegger, men hun fremstår rimelig aggressiv og utagerende ja.

Om assistenten hennes snakker sant så er det jo vanskelig å tro at ikke alt er manipulering. 
 

Assistenten mener jo at Heard kopierer en historie fra hennes egen opplevelse med grov voldtekt som Heard visste om. Altså dette med flasken da regner jeg med. 
 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (3 minutter siden):

Hva er det som tyder på vold fra Depp sin side egentlig?

Ingenting.

Men om man skal legge godviljen til kan jo enhver klikke litt av en kokko og utagerende person om man er full og sliten. 
 

Og psykologen deres sier de begge utøvde partnervold (fremkommer ikke hvilken type). 
 

Det tror jeg gjerne kan ha skjedd. Men hun kan jo ikke vise til noen beviselige skader, det kan han. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (1 minutt siden):

Hjelpede meg. 
 

Som sagt vet man jo aldri hva som skjuler seg bak fire vegger, men hun fremstår rimelig aggressiv og utagerende ja.

Om assistenten hennes snakker sant så er det jo vanskelig å tro at ikke alt er manipulering. 
 

Assistenten mener jo at Heard kopierer en historie fra hennes egen opplevelse med grov voldtekt som Heard visste om. Altså dette med flasken da regner jeg med. 
 

Det er mangen som har sagt at hun er aggressiv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fløff skrev (9 minutter siden):

Ingenting.

Men om man skal legge godviljen til kan jo enhver klikke litt av en kokko og utagerende person om man er full og sliten. 
 

Og psykologen deres sier de begge utøvde partnervold (fremkommer ikke hvilken type). 
 

Det tror jeg gjerne kan ha skjedd. Men hun kan jo ikke vise til noen beviselige skader, det kan han. 

Så fordi det kan ha skjedd så skjedde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (3 minutter siden):

Så fordi det kan ha skjedd så skjedde det?

Hvorfor spør du meg om det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (9 minutter siden):

Hvorfor spør du meg om det? 

Jeg spurte hva som tyder på at det hadde forekommet, du svarte med et innlegg hvor du sier at det kan ha skjedd.

Jeg lurer altså fortsatt på hva som tyder på at det faktisk forekom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

totti_1 skrev (15 minutter siden):

Tror dere vi får se Elon Musk og James Franco, hehe.

Er ikke sikker.? Laura B skrev på twitter at det er mulig de er kun tatt med for show og overskrifter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (5 minutter siden):

Er ikke sikker.? Laura B skrev på twitter at det er mulig de er kun tatt med for show og overskrifter. 

Takk. Så ut som en spennende konto. Hva er Laura B. sin "take" på saken?

At Heard lyver så det griner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...