Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD


Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

ATLAS6 skrev (Akkurat nå):

Hun skrev jo ikke som om hun var det eneste offeret, men at hun var et offer. Har han utøvdt vold på henne, så er jo hun et voldsoffer, selv om hun også er en voldtsutøver.

Det er sant, jeg er enig i det. Men jeg skjønner jo at folk kan føle det var misvisende i ettertid, etter å ha uttrykt støtte for henne som offer, og så finne ut at hun også var voldelig selv.

Men generelt er jeg en av de få (om man skal dømme ut fra kommentarer på nettet) som tror på Ambers side også. Det er frustrerende hvor mange som kalte henne en løgner til tross for at hun også har lydopptak og bildebevis på skadene sine, men som uten å nøle stolte på Johnny med en gang han også stod frem. 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clefable skrev (7 minutter siden):

Det er frustrerende hvor mange som kalte henne en løgner til tross for at hun også har lydopptak og bildebevis på skadene sine, men som uten å nøle stolte på Johnny med en gang han også stod frem. 

Hvilke bildebevis og lydopptakbevis er det på at Depp har utøvd vold mot henne?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (32 minutter siden):

Hvilke bildebevis og lydopptakbevis er det på at Depp har utøvd vold mot henne?

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/amber-heards-bruised-face-pictured-22332873

https://www.latimes.com/entertainment/gossip/la-et-mg-amber-heard-bruise-photos-20160601-snap-story.html

Her er noen bilder feks. 

Lydklippet jeg snakker om er da hun filmet han og det ble lagt ut på YouTube, hvor han kjeftet og opptrådte truende, men det er ikke noe "innrømmelse" i klippet. Du kan sikkert fortsatt finne det på YouTube. 

Edit: og her bekrefter terapeuten deres som vitne i retten at hun mener det endte i gjensidig vold og at hun så blåmerker på Amber: https://www.bbc.com/news/world-us-canada-61114768

Jeg personlig tror nok mest på det, altså det om gjensidig vold. 

Endret av Clefable
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clefable skrev (9 minutter siden):

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/amber-heards-bruised-face-pictured-22332873

https://www.latimes.com/entertainment/gossip/la-et-mg-amber-heard-bruise-photos-20160601-snap-story.html

Her er noen bilder feks. 

Lydklippet jeg snakker om er da hun filmet han og det ble lagt ut på YouTube, hvor han kjeftet og opptrådte truende, men det er ikke noe "innrømmelse" i klippet. Du kan sikkert fortsatt finne det på YouTube. 

Bilder som godt sannsynlig er forfalsket, enten ved photoshopping eller at hun selv har påført seg de skadene, og en video hvor hun prøver å fyre han opp etter han har mistet moren sin og blitt svindlet for 100vis av millioner dollar(hvis det er den videoen jeg tror det er, det er dog en video og ikke et lydopptak, så kan være en annen) - men som ikke inneholder tegn på vold, altså?

Overrasket over at noen omtaler slikt som bevis'(for å være ærlig). 

Er genuint nysgjerrig på hvordan noen kan finne slikt troverdig når man ser det kommer fra en person som systematisk lyver. 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er link til videoen der Heard filmet. 

Ingen fysisk vold mot henne, men han virker rimelig ustabil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (Akkurat nå):

Bilder som godt sannsynlig er forfalsket, enten ved photoshopping eller at hun selv har påført seg de skadene, og en video hvor hun prøver å fyre han opp etter han har mistet moren sin og blitt svindlet for 100vis av millioner dollar(hvis det er den videoen jeg tror det er, det er dog en video og ikke et lydopptak, så kan være en annen) - men som ikke inneholder tegn på vold, altså?

Overrasket over at noen omtaler slikt som bevis'(for å være ærlig). 

Er genuint nysgjerrig på hvordan noen kan finne slikt troverdig når man ser det kommer fra en person som systematisk lyver. 

Jeg synes det er trist at man alltid tror kvinner lyver og forfalsker bevis. Mens menn blir trodd med en gang. Det er ikke så mye mer man kan gjøre etter vold enn dokumentere det i form av bilder og fortelle til andre, så lenge alt skjedde mellom bare to personer. 

Du rakk akkurat sitere meg før jeg redigerte innlegget, men la også til linken hvor teraupten deres bekreftet å ha sett blåmerker på Amber og at hun tror forholdet endte med gjensidig vold. 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liljene skrev (1 minutt siden):

Her er link til videoen der Heard filmet. 

Ingen fysisk vold mot henne, men han virker rimelig ustabil. 

Beklager dobbelpost, men ja, er denne jeg siktet til. Jeg ville blitt veldig redd hvis min partner oppførte seg sånn. 

Det kommer jo også frem mer og mer om hvor mye han faktisk sliter med rus under rettsaken og hvordan han ønsket holde "monsteret under kontroll". Jeg tviler ikke på at han også var voldelig (i tillegg til henne). 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clefable skrev (Akkurat nå):

Beklager dobbelpost, men ja, er denne jeg siktet til. Jeg ville blitt veldig redd hvis min partner oppførte seg sånn. 

Det kommer jo også frem mer og mer om hvor mye han faktisk sliter med rus under rettsaken og hvordan han ønsket holde "monsteret under kontroll". Jeg tviler ikke på at han også var voldelig (i tillegg til henne). 

Av det jeg så nå, var det to vinglass som gikk i tusen knas, totalt uprovosert. Da han helte i vinglasset, var det nok ikke for å nippe litt til maten eller utover kvelden. 🤪

Folk med rusproblemer vil ha utfordringer med å huske hva som har skjedd og å regulere følelsene. Hvis han har hatt disse problemene en stund, og de har vært store, vil det være sannsynlighet for uprovosert vold mot henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clefable skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er trist at man alltid tror kvinner lyver og forfalsker bevis. Mens menn blir trodd med en gang

Hva behager?

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ATLAS6
Hank Amarillo skrev (10 minutter siden):

Bilder som godt sannsynlig er forfalsket, enten ved photoshopping eller at hun selv har påført seg de skadene, og en video hvor hun prøver å fyre han opp etter han har mistet moren sin og blitt svindlet for 100vis av millioner dollar(hvis det er den videoen jeg tror det er, det er dog en video og ikke et lydopptak, så kan være en annen) - men som ikke inneholder tegn på vold, altså?

Overrasket over at noen omtaler slikt som bevis'(for å være ærlig). 

Er genuint nysgjerrig på hvordan noen kan finne slikt troverdig når man ser det kommer fra en person som systematisk lyver. 

Mens du omtaler bevis, som ligger for retten, som forfalsket? 

Han har allerede tapt en gang i retten om denne saken, og det sier også sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ATLAS6
liljene skrev (13 minutter siden):

Her er link til videoen der Heard filmet. 

Ingen fysisk vold mot henne, men han virker rimelig ustabil. 

Derfor jeg ikke forstår at folk klarer å velge side i saken og støtte han noe så enormt. Han er både fysisk aggresiv, utøver psykisk vold, AH sier det foregikk fysisk vold også, er ruset på både smertestillende, rusmiddler og alkohol. Han er heller ingen helgen i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (4 minutter siden):

Mens du omtaler bevis, som ligger for retten, som forfalsket? 

Jeg omtaler de som "godt sannsynlig forfalsket".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljene skrev (1 time siden):

Av det jeg så nå, var det to vinglass som gikk i tusen knas, totalt uprovosert. Da han helte i vinglasset, var det nok ikke for å nippe litt til maten eller utover kvelden. 🤪

Folk med rusproblemer vil ha utfordringer med å huske hva som har skjedd og å regulere følelsene. Hvis han har hatt disse problemene en stund, og de har vært store, vil det være sannsynlighet for uprovosert vold mot henne. 

Uprovosert? Han hadde nettopp mistet moren og nettopp funnet ut at han hadde blitt lurt for milloner av dollar på grunn av regnskapsføreren. Mulig jeg husker feil hvem som hadde lurt unna penger. Litt formidlene omstendigheter her. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ATLAS6 skrev (2 timer siden):

Mens du omtaler bevis, som ligger for retten, som forfalsket? 

Han har allerede tapt en gang i retten om denne saken, og det sier også sitt. 

Kan være lurt å undersøke litt mer når det gjelder denne saken. Dessuten  var saken mot en avisen og ikke mot henne. https://www.youtube.com/watch?v=L9I8YsXEn9k

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (1 time siden):

Uprovosert? Han hadde nettopp mistet moren og nettopp funnet ut at han hadde blitt lurt for milloner av dollar på grunn av regnskapsføreren. Mulig jeg husker feil hvem som hadde lurt unna penger. Litt formidlene omstendigheter her. 

Er ikke dette en tråd for å støtte JD mot AH? I videoen ser ikke jeg at AH provoserer ham…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ATLAS6 skrev (2 minutter siden):

Saken var om en avis som omtale JD som "konebanker". Avisen vant. Det taler negativt mot JD. 

At det taler negativt mot han kan jeg være enig i. Johnny ble nektet å legge frem alle bevisene han hadde i den saken. Blandet annet ekspert vitner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (2 minutter siden):

At det taler negativt mot han kan jeg være enig i. Johnny ble nektet å legge frem alle bevisene han hadde i den saken. Blandet annet ekspert vitner. 

Blandt annet skulle det stå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Får ikke noe konebanker vibber av Johnny Depp. Det er en grunn til at han får mye støtte. 

Amber heard spiller skittent. 

Sier ikke at han ikke har gjort noe galt i dette forholdet. Jeg synes at han har lidd nok. 

Blir spennende å se hvordan saken utvikler seg fremover. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...