Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD


Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Fru Solsikke skrev (3 timer siden):

Dere som heier på Depp; Hvorfor?

Er det det magiske øyet deres som "Ser" at han er uskyldig?

Kan godt hende han er det. Men nok av uskyldige folk har blitt brent på bålet pga folk som kan "Se" hvem som er skyldig eller ikke.

Det er en generell trend at de som setter seg inn i saken, og går inn med et nøytralt blikk, heller mot at JD faktisk er et offer for en svertekampanje.

Hovedsakelig er det 3 punkter som gjør at det er slik:

  • De bevisene som allerede er tilgjengelig: lydopptak, videoopptak, medisinske rapporter, politirapporter, politikameraer, vitnebeskrivelser/observasjoner, etc. Og evt. mangel på slike bevis.
  • Johnny Depp sin tidligere historie, med tidligere forhold og sannferdighet
  • Amber Heard sin tidligere historie angående det samme.

Mange JD-fans ville støttet ham, helt uavhengig av hva sannheten var, men det forklarer ikke hvorfor nøytrale folk som ser på saken (alt fra ordinære mennesker til psykologer til advokater), heller mot en side. Disse blir også puttet i kategorien "JD-Stans".

  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut som alt er klart for "opening statements" i dag, og streamingen vil starte kl. 16:00, norsk tid.

 

Her er link til L&C sin live stream:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (3 timer siden):

Tusen takk for tråd @Depp_Is_Innocent! 🥰 Skal følge med, håper han blir renvasket og at den psyke kjerringa blir buret inne. 😡

Siden det er en sivil rettssak, så vil nok ingen risikere fengsel. Men om JD vinner, så får han forhåpentligvis karrieren og ryktet tilbake.

  • Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ATLAS6

Jeg skal følge med, men jeg heller mot at de begge har negative trekk og sammen så blir de dynamitt med hverandre. De er begge skyldige i mange handlinger, men om den ene er verre enn den andre kommer vel fram nå. Det som er synd i saken er at begge skulle fått karrierene på is når begge har vært voldelige mot hverandre og andre, og ikke bare den ene partneren (JD) i saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (18 timer siden):

Jeg skal følge med, men jeg heller mot at de begge har negative trekk og sammen så blir de dynamitt med hverandre. De er begge skyldige i mange handlinger, men om den ene er verre enn den andre kommer vel fram nå. Det som er synd i saken er at begge skulle fått karrierene på is når begge har vært voldelige mot hverandre og andre, og ikke bare den ene partneren (JD) i saken. 

Enig i dette. Jeg tror nok dette har vært et giftig forhold hvor begge to har fysisk og mentalt misbrukt hverandre ved flere anledninger. Det finnes bevis på misbruket fra begge to. 

Det må være fælt å gå gjennom noe sånt så offentlig og at det varer i så mange år. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Clefable said:

Enig i dette. Jeg tror nok dette har vært et giftig forhold hvor begge to har fysisk og mentalt misbrukt hverandre ved flere anledninger. Det finnes bevis på misbruket fra begge to. 

Det må være fælt å gå gjennom noe sånt så offentlig og at det varer i så mange år. 

Jeg tror også dette. Jeg forstår godt de som velger JD sin side her, men et argument jeg ikke er med på er at fordi han aldri har vært voldelig mot eksene sine, så er det usannsynlig at han har vært det mot Amber.

Mannen har hatt store rusproblemer de senere årene, så for meg er han nok en annen person enn da han var sammen med Vanessa Paradise og Winona Ryder. 

Det jeg tror er at begge har gjort ting, men Amber har nok et løst forhold til sannheten, som gjør at det blir veldig polarisert og vanskelig å se nyansene i hva som faktisk har skjedd. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag. De fortsetter med samme vitne fra i går, Depps søster.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår ikke jeg heller. Har prøvd å se ting fra hennes side og bevisene. Jeg kommer frem til samme konklusjon. Amber har blitt tatt i masse løgn. Hun påstod at politiet ville bekrefte det hun sier. De har uttalt at de ikke så noe bevis på at det var skjedd ett overfall.  Politiet er mennesker som er trent i å stille rette spørsmålene. 

Anjonym skrev (På 12.4.2022 den 10.01):

Jeg har også sett bevisene , og jeg aner ikke hvordan vi kommer til motsatt konklusjon? Jeg har også hørt hele den lange samtalen Depp stans bruker som bevis, der han innrømmer at han skallet henne i pannen blant annet. Og der han foreslår at hun skal skrive brev til han der hun minner han på å ikke skade henne igjen. Har lest mange av disse meldingene også :
 

Screen Shot 2022-04-12 at 5.59.12 pm.png

Amber heard lyver og manipulere. Jeg forstår 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (Akkurat nå):

Det forstår ikke jeg heller. Har prøvd å se ting fra hennes side og bevisene. Jeg kommer frem til samme konklusjon. Amber har blitt tatt i masse løgn. Hun påstod at politiet ville bekrefte det hun sier. De har uttalt at de ikke så noe bevis på at det var skjedd ett overfall.  Politiet er mennesker som er trent i å stille rette spørsmålene. 

Amber heard lyver og manipulere. Jeg forstår 

Ikke at noen kan tro på det hun sier. Sier ikke at han ikke har gjort noe galt i forholdet. Bevisene matcher ikke påstandene. Blir spennende å se hvordan saken utvikler seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depp er uskyldig i anklagene han fikk mot seg. Det er jeg 99,9 % overbevist om. 

Men det betyr ikke at han vinner. Da dette er en sak om de kan bevise hun visste hun løy da hun skrev en artikkel i Washington post i 2018. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 13.4.2022 den 17.37):

Innser at jeg ikke rekker å følge med her. 
Kan noen fortelle hva som har skjedd idag? 

Kort fortalt:

Amber heards tidligere assistent Kate james vitnet, og beskrev en sjef som til tider var verbalt misbrukende mot henne, og en Depp som alltid var høflig og grei. 

Gina Deuters, en god venn, påbegynte et vitnemål, men ble utvist grunnet at hun hadde sett videoer fra rettsaken. ( Like etterpå ble EVE fartlow ( Heards venn ) som satt i salen bedt om å flytte seg helt bakerst i salen, men årsaken er ennå uklar.)

Dr. Kipper ( Depps lege i 2014/2015 ) holder på med vitnemål,  og går igjennom en del av Depp's pillemisbruk, og behandlinger han fikk i følge av dette. ( lang lang prosess ) 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veit ikke om jeg orker å sette meg inn i dette. Synes bare det er rart! Men jeg ser gjerne filmen om det, når den kommer ut! 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av grunnen til jeg tror mest på Depp er også basert på hva mennesker som har jobbet med begge har fortalt. 

Sophia Myhles som spilte mot han i Frome Hell sa at han var rolig, jordnær og en ordentlig gentlemann. Han var grei mot alle på settet. 

En stuntmann som har jobbet med begge skrev på twitter at Johnny var høflig, profesjonell og behandlet alle med respekt. Amber derimot var frekk, nedlatende og behandlet folk som dritt. Aggressiv dame. 

Husk at Amber leide en privat etterforsker som skulle grave opp dritt om han. Han fant absolutt ingenting! 

En som spilte mot henne i Never back down sa at hun var pen og sjarmerende men veldig hissig og dominerende. Han observerte at hun skrek mye i tlf når hun snakket med eks partneren Tasya. 

Men.. Jeg tror dessverre at det blir vanskelig for han å vinne. Viss advokatene hennes klare å bevise at han har utøvet noe som helst for vold selv om det kan ha vært selvforsvar så er det nok til han taper.

Stor ulempe å være mann i slike saker. 

Er glad for at han for lagt frem sin side av saken. Er lei media som prøver å svartmale han og fremstille henne som ett uskyldig offer

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare mine tanker: Jeg tror Depp har gått over streken og ikke har vært helt grei til tider, mulig som resultat av at tålmodigheten hans har blitt tøyd langt. Pillemisbruket har nok også fått han til å gjøre ting han ellers ikke ville gjort. 

Samtidig tror jeg Heard har vært verre, og hun fremstår som mer kynisk og kalkulert i måten hun spiller offer på. Depp gikk ikke ut mot henne i offentligheten før hun gjorde det, og han har også vært ganske stille i etterkant. 

Heard fremstår som en langt farligere person for meg, fordi hun er såpass gal som person, mens jeg ikke tror Depp er sånn av natur, her har nok pillemisbruket spilt inn.

Det Depp har gjort er selvfølgelig galt uavhengig av grunnen, men jeg syns det er litt formildende at kona hans bruker både fysisk og psykisk vold og sprer løgner, fremfor om han hadde hatt en mer gjennomsnittlig kone (personlighetsmessig).

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becka skrev (På 14.4.2022 den 23.42):

Depp er uskyldig i anklagene han fikk mot seg. Det er jeg 99,9 % overbevist om. 

Men det betyr ikke at han vinner. Da dette er en sak om de kan bevise hun visste hun løy da hun skrev en artikkel i Washington post i 2018. 

Selv om jeg tror mye på det som kommer fra hans side er jeg redd for at han taper uansett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (1 time siden):

Selv om jeg tror mye på det som kommer fra hans side er jeg redd for at han taper uansett. 

Familielegen deres i den perioden vitnet jo også og sa at Amber hadde merker etter fysisk vold ved en anledning, så jeg tror nok det ikke blir noen vinner eller taper her. Konklusjonen blir nok at det har vært gjensidig vold. Selvsagt veldig dumt at Amber skrev en artikkel som om hun var det eneste offeret, men tror ikke han vil få noe erstatning for det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ATLAS6
Clefable skrev (Akkurat nå):

Familielegen deres i den perioden vitnet jo også og sa at Amber hadde merker etter fysisk vold ved en anledning, så jeg tror nok det ikke blir noen vinner eller taper her. Konklusjonen blir nok at det har vært gjensidig vold. Selvsagt veldig dumt at Amber skrev en artikkel som om hun var det eneste offeret, men tror ikke han vil få noe erstatning for det. 

Hun skrev jo ikke som om hun var det eneste offeret, men at hun var et offer. Har han utøvdt vold på henne, så er jo hun et voldsoffer, selv om hun også er en voldtsutøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...