Tough cookie Skrevet 5. april 2022 #1 Del Skrevet 5. april 2022 (endret) Jeg så video fra Grammy utdelingen og da så det så ut som Kourtney Kardashian hadde mage, og nå har hun og tatoverings mannen giftet seg visstnok. Tidligere i vinter så jeg bilder fra en fertilitetsklinikk der hun og Travis Barker var, derfor lurer jeg... Endret 5. april 2022 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 7. april 2022 #2 Del Skrevet 7. april 2022 Hun har lagt på seg grunnet fertilitetsmedisner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. april 2022 #3 Del Skrevet 8. april 2022 Tough cookie skrev (På 5.4.2022 den 21.08): Jeg så video fra Grammy utdelingen og da så det så ut som Kourtney Kardashian hadde mage, og nå har hun og tatoverings mannen giftet seg visstnok. Tidligere i vinter så jeg bilder fra en fertilitetsklinikk der hun og Travis Barker var, derfor lurer jeg... "Tatoveringsmannen" heter Travis Barker og er mer kjent enn henne,så å ordlegge seg slik blir bare dumt. Hun var også drita på tequila under "vielsen",så gravid er hun ihvertfall ikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. april 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 8. april 2022 (endret) J.. skrev (2 timer siden): "Tatoveringsmannen" heter Travis Barker og er mer kjent enn henne,så å ordlegge seg slik blir bare dumt. Hun var også drita på tequila under "vielsen",så gravid er hun ihvertfall ikke. Beklager, jeg prøvde å være humoristisk. Ts Endret 8. april 2022 av Tough cookie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. april 2022 #5 Del Skrevet 8. april 2022 Neppe, siden hun la ut fyllebilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. april 2022 #6 Del Skrevet 8. april 2022 Kledelige kjærestekiloer. ☺ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå