Ahmed7777 Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Trenger råd hva jeg skal gjøre jeg bor i en stor hus som blir vanskelig å betale etter corona tiden, har vært veldig vanskelig, vanskelig med regninger, strømregning som går opp renta skal opp det begynner å bli veldig vanskelig. Jeg tenker å selge huset mitt flytte til en liten leilighet, men jeg vet ikke hvor jeg skal flytte til, og jeg vil flytte ikke så langt inn i Oslo, hvor er det best å kjøpe leilighet som jeg senere kan selge uten problemer. Hvor er det best å kjøpe billig åssen jeg kan få prisvekst med tiden
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #2 Skrevet 4. april 2022 Langs Østfoldbanen? Antar prisene vil stige der når den åpner Anonymkode: 2b031...c97 1
Rhodiola Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 (endret) Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Med vennlig hilsen Rhodiola, mod. Endret 4. april 2022 av Rhodiola
Anbefalte innlegg