Gå til innhold

Finne på med jente 14-15?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg trenger noen tips på hva man kan finne på med en tenåringsjente. Hun er typisk ungdom, og vil ofte være med venninner eller være på tlf.

Jeg er ikke mor til barnet

Anonymkode: 28cc9...d1f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Shopping og kafé eller kinotur, det er det jeg kommer på i farten. Bowling kan også funke, kanskje. Er hun interessert i kunst eller noe slikt, kan det også være at museum kan være OK. F.eks. ønsker min å dra til Munch-museet en gang, men vi bor langt unna Oslo.

Min datter er 12, og ting vi gjorde før som tur i svømmehall eller lignende er ikke lenger interessant.

Anonymkode: 27a98...cf8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje se fine attraksjoner slik at hun kan ta fine bilder. Escape room kan være gøy. Og annet nevnt over. Min datter på 16 skulle ønske vi ikke tok ferie til USA da hun var 14, for da syntes hun alt var teit. Den perioden trenger ikke å vare så lenge, så ikke krev for mye, men heller ikke tillat hva som helst. 

Anonymkode: b77e0...3df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Shopping, kino, ut å spise eller kafe besøk 😊 eventuelt ta henne med på noe hun interesserer seg for (fiske, tur, isbane, forballkamp, håndballkamp etc) mange ungdommer har forskjellige interesser 

Anonymkode: acdf9...b62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barne tv

Anonymkode: b40a8...d1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...