AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #21 Del Skrevet 5. april 2022 Hr. Aktiv skrev (9 timer siden): Jeg kan ikke skjønne det for alle jeg har sett både her og der er ihvertfall like tykke som min og den er 15 i omkrets. Har du målt penisene til alle du har sett nakne og var alle stive? Penis ser alltid større ut når du ser den på et annet menneske, det er fordi du ser bare deler av din egen penis ovenfra og ned. Er gjort så mange studier på dette nå, så la oss holde oss til fakta og ikke synsing og fiksjon. I alle studier som er gjort er det langt under 5% som hadde en penis på 15 cm i omkrets. Anonymkode: 7ac17...0c3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 5. april 2022 #22 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du målt penisene til alle du har sett nakne og var alle stive? Penis ser alltid større ut når du ser den på et annet menneske, det er fordi du ser bare deler av din egen penis ovenfra og ned. Er gjort så mange studier på dette nå, så la oss holde oss til fakta og ikke synsing og fiksjon. I alle studier som er gjort er det langt under 5% som hadde en penis på 15 cm i omkrets. Anonymkode: 7ac17...0c3 Jeg har sett en del erigerte peniser ja og de ser ikke noe mindre ut enn 15 cm i omkrets. Det er 5 cm i diameter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #23 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har du målt penisene til alle du har sett nakne og var alle stive? Penis ser alltid større ut når du ser den på et annet menneske, det er fordi du ser bare deler av din egen penis ovenfra og ned. Er gjort så mange studier på dette nå, så la oss holde oss til fakta og ikke synsing og fiksjon. I alle studier som er gjort er det langt under 5% som hadde en penis på 15 cm i omkrets. Anonymkode: 7ac17...0c3 Men la oss også forholde oss til at ikke alle sliter med å se forskjell på 12 og 15cm omkrets. Hvis du orker å regne litt på volumforskjellen så skjønner du selv at det er lett å se forskjell på slike tykkelser. Og jeg som ikke-lesbisk kvinne har i tillegg til å se også tatt på veldig ulike peniser. Det er virkelig ikke vanskelig å se/kjenne hvor mye tommel og pekefinger ikke møtes. Håndleddet mitt er 15cm omkrets, så da vet jeg ca størrelse når jeg holder rundt penisen. Dersom tommelfingeren rekker over første ledd på pekefingeren er penisen ca 12cm omkrets. Anonymkode: 7aba8...eee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #24 Del Skrevet 5. april 2022 Hr. Aktiv skrev (36 minutter siden): Jeg har sett en del erigerte peniser ja og de ser ikke noe mindre ut enn 15 cm i omkrets. Det er 5 cm i diameter. Er du singel? Alder? Anonymkode: 7aba8...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannfolket Skrevet 5. april 2022 #25 Del Skrevet 5. april 2022 Det kalles ereksjon, skjer gjerne ved seksuell opphisselse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 8. april 2022 #26 Del Skrevet 8. april 2022 On 4/5/2022 at 9:40 PM, AnonymBruker said: Men la oss også forholde oss til at ikke alle sliter med å se forskjell på 12 og 15cm omkrets. Hvis du orker å regne litt på volumforskjellen så skjønner du selv at det er lett å se forskjell på slike tykkelser. Og jeg som ikke-lesbisk kvinne har i tillegg til å se også tatt på veldig ulike peniser. Det er virkelig ikke vanskelig å se/kjenne hvor mye tommel og pekefinger ikke møtes. Håndleddet mitt er 15cm omkrets, så da vet jeg ca størrelse når jeg holder rundt penisen. Dersom tommelfingeren rekker over første ledd på pekefingeren er penisen ca 12cm omkrets. Anonymkode: 7aba8...eee Tommel opp til deg som har funnet en noenlunde nøyaktig måte å måle penis på *uten* å ta frem målbåndet. 👍 Andre kvinner, les og lær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå