Gå til innhold

Får aldri bhg regning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle :)

Sønnen min på 3år startet i ny barnehage i midten av januar. Jeg har enda ikke mottatt en eneste regning enda, på tross av at jeg har etterspurt dette flere ganger.

Det gikk opp for meg etter 1,5 mnd i barnehagen at vi ikke hadde mottatt noe regning. Så jeg spurte ansvarlig om det var noen spesiell grunn til dette. 

Jeg fikk til svar at det var avglemt, og at jeg skulle få den samme kveld, eller dagen etterpå.

Dagene kom og gikk før jeg igjen spurte om den var sendt, og om det evt. var sendt til mail eller i post? Jeg fikk til svar at dette igjen var avglemt, fordi vedkommende hadde så mange ''baller i luften''

Jeg sa at jeg forstod, men at jeg håpte at den regningen snart kunne komme.  

Jeg fikk på nytt beskjed om at NÅ skulle regningen komme.

Jeg dro hjem å ventet i spenning, men det har altså ikke opp noen regning. 

Dagen etter når jeg igjen spurte etter regningen, så sier vedkommende at regningen er blitt sendt på mail. (hverken jeg eller sambo har mottatt regning) Og ja, vi har sjekket søppelposten. 

Når jeg prøver å si dette til ansvarlig, så sier hen at hen må ha feil mail adresse på meg. (Vi har sendt mail frem og tilbake før) så dette synes jeg høres veldig rart ut.

i etterkant av dette har jeg spurt flere ganger..

Hva skal jeg gjøre egentlig ? Noen som har noen råd ?

Anonymkode: c5250...938

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send en mail og etterspør - så har du skriftlig at du har etterspurt, på den måten kan de ikke kreve gebyr for for sen betaling. Hold av pengene så du betaler når du får faktura. Merkelig at de ikke har bedre rutiner i en barnehage, det burde jo være ren rutine for dem

Anonymkode: c97d9...547

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ring kommune din og barnehagen atten der

AnonymBruker
Skrevet

Har dere begge sjekket Digipost?

Anonymkode: 085bf...1e8

AnonymBruker
Skrevet

Send en mail til daglig leder og be de sende regningen tilbake som svar på den mailen. Da kan det jo ikke gå feil? Utrolig uprofesjonelt.

Anonymkode: 8c83c...2f7

AnonymBruker
Skrevet

Vi har begge sjekket digipost, ingenting der heller.. 🙄 Har ett par skriftlige lovnader pr sms, tenker at det burde holde ifht. Eventuelle gebyrer. 

Vi har forresten kommunisert pr. Mail også, så mailen min har vedkommende.. 

Uff, nei, får sende mannen 😅

Anonymkode: c5250...938

AnonymBruker
Skrevet

Gratis da 😂

Anonymkode: 55608...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...