Gå til innhold

Hvilke sykdommer «går» rundt dere nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke lenge aiden vi hadde covid og omgangssyke. Flere fikk også bihulebetennelse.

Nå er yngste slått ut med feber og puster veldig fort. Ingen smerter utover det. Snørrer, virker som forkjølet. 

Anonymkode: 2a5a8...106

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går influensa 

Anonymkode: 8b65b...0bc

AnonymBruker
Skrevet

Forkjølelse, covid og influensa, munn-, hånd-og fotsyke. Oslo. 

Anonymkode: b0750...032

AnonymBruker
Skrevet

Fikk melding fra skolen vår i Trondheim at påskelunsjen blir avlyst pga at halve klassen er syk. Min er ikke syk, og jeg lurer også veldig på hva som går nå...... Bare det ikke er omgangssyke, orker ikke å ha med den på påsketur.... :(

Anonymkode: b48d0...6ef

AnonymBruker
Skrevet

Her er vi slått ut av omgangssyke nå. 

Anonymkode: 17d3c...c75

Skrevet

Hva er det egentlig som IKKE går nå?😅

Her er halve førsteklassen hjemme pga sykdom nå, jeg hører det er alt fra oppkast, til feber, influensa og sikkert endel uoppdaget corona.

Tar meg av og til i å savne pandemitider, da folk faktisk holdt sine syke barn hjemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting 

Anonymkode: 7c7b9...ef8

Skrevet

Jeg synes alt går.... Fortsatt covid, det går omgangssyke, influensa og vanlig forkjølelse...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Masse rart

Covid har jeg hatt, vanlig influensa har jeg hatt, forkjølelse har jeg hatt, ørebetennelse har jeg hatt, halsbetennelse har jeg også hatt

Før pandemien ble jeg syk en gang hvert 5. år. Nå har jeg fått noe nytt omtrent hver uke siden januar 

Anonymkode: 43b5c...6e6

Skrevet

Vært veldig lite nå men ser for meg det blir en del forskjellig etter påske, er helst bare korona som har gått på rundgang hos oss til nå.

AnonymBruker
Skrevet

Omgangssyke. 

Anonymkode: c61cc...7f7

AnonymBruker
Skrevet

Vannkopper, influensa og covid.

Vi har ikke hatt noe av det her i huset, bortsett fra covid for 5-6 uker siden. Har en 7 åring som ikke har hatt vannkopper enda, så hadde ikke gjort noe om han fikk det nå.

Anonymkode: b29ba...e49

Skrevet

Forkjølelse nå. Guttungen har hatt snottstriper fra nesa konstant i snart 2 uker, jeg ble sjuk selv før helga og nå er det min tur til å holde babyen våken om natta og ikke omvendt.. Ligger lenge og hoster tørt helt til det går over i en stygg slimhoste til jeg til slutt brekker meg. Kastet opp natt til i går. Veldig ekkelt, håper det blir vår snart. Snyter nesa på ene ungen konstant, mens jeg bruker nesesuger på den minste som blir omtrent helt tett på natta. Negative covidtester, covid var bare barnematen i forhold til denne driten!

AnonymBruker
Skrevet

De siste to månedene har vi vært gjennom korona, omgangssyke, hånd- munn- og fotsyke, ørebetennelse, forkjølelse og bronkitt. Vi voksne har stort sett også blitt syke, så nå ligger hele gjengen på stua med hoste og feber.

Vi vurderer å holde barnehagebarnet hjemme til påske, for å gi ham tid til å bli helt frisk og for at vi skal få en frisk påske. 

Anonymkode: 7f823...c4b

AnonymBruker
Skrevet

Hånd-, fot- og munnsyke og omgangssyke. Jeg ligger hjemme med sistnevnte nå. 😅

Anonymkode: e40c7...de6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i barnehage, og siden nyttår har jeg hatt corona, hånd/fot/munn-syke, omgangssyke, og nå en kraftig forkjølelse. Sliter med å puste skikkelig, har fryktelig hodepine, og hadde feber hele helgen. Kjempegøy når man startet i ny jobb 3. januar...

Anonymkode: 26455...cd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...