Gå til innhold

Vennen til typen er sjalu på forholde våres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg er 25 år og typen blir 26 år

tingen er at jeg vet ikke om kompisen hans er sjalu på forholde våres, det er ikke akkurat som vi henger vær dag en helgene pga vi begge studerer osv så vi henger i helgene og tekster mye med hverandre ellers noe vi begge synes passer for begge.

da han ikke var sammen med meg så festet han ofte med denne kompisen. Og han fortrekker og henge med meg i helgene pga prøver osv som han jobber med i ukedagene. Han gamer mye med kompisen da, men han kompisen vil ikke gjør andre ting en og drikke og fylla fest sier typen...  jeg har møtt kompisen før da typen har hostet fest. Typen mente også at kompisen sa at folk blir så utrolig kjedelige når de får seg kjæreste da mente typen min han kanskje burde skaffe seg en dame så forstår han nokså mer.

jeg har ikke noe i mot at de har gutte kveld osv men da kompisen hans inviterer han til fest hos seg og andre der det også er andre jenter en bare gutter forstår jeg ikke på hvorfor jeg ikke kan være med.. 

beklager vis det er litt dårlig skriving men har skrive vansker så håper folk i tråden kan være greie og holde seg til tema! gjerne del deres erfaring vis dere har vært borti slikt :) 

Anonymkode: 1ffda...478

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er fest for både jenter og gutter og du ikke får være med, så er det ikke guttekveld. Kompisen kan selvsagt nekte deg å komme til hans fest, men er det da ikke dårlig gjort av typen din å dra på den festen? Jeg ville aldri dratt på en fest hvor alle unntatt samboeren min fikk komme.

Anonymkode: 0a7ad...df6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke greit at du holdes utenfor når det er andre jenter der. Kompisen hans respekterer ikke forholdet deres og typen din bør ta en alvorsprat med han 

Anonymkode: 186f4...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...