AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Del Skrevet 3. april 2022 Det var snakk om at de skulle komme med konkret promillegrense på 0.2 på el-sparkesykkel nå i vår, der regelen tidligere bare var at man måtte være skikket til å kjøre. Men jeg har ikke hørt noe videre om at den regelen gjelder enda. Noen som vet noe? Skal på besøk til en annen by og tenkte å ta med el-sparkesykkelen for å utforske byen litt, og kanskje ta noen øl til maten. Anonymkode: d3b96...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Del Skrevet 3. april 2022 Det virker sånn https://www.nrk.no/norge/innforer-promillegrense_-og-strengere-regler-for-unge-pa-elsparkesykkel-1.15819719 Anonymkode: ea3d2...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det var snakk om at de skulle komme med konkret promillegrense på 0.2 på el-sparkesykkel nå i vår, der regelen tidligere bare var at man måtte være skikket til å kjøre. Men jeg har ikke hørt noe videre om at den regelen gjelder enda. Noen som vet noe? Skal på besøk til en annen by og tenkte å ta med el-sparkesykkelen for å utforske byen litt, og kanskje ta noen øl til maten. Anonymkode: d3b96...c19 Det blir i alle fall totalforbud på sikt med disse holdningene. Anonymkode: 59b31...60b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det virker sånn https://www.nrk.no/norge/innforer-promillegrense_-og-strengere-regler-for-unge-pa-elsparkesykkel-1.15819719 Anonymkode: ea3d2...3a9 Men jeg er usikker på om disse reglene enda har tredd i kraft. AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det blir i alle fall totalforbud på sikt med disse holdningene. Anonymkode: 59b31...60b Neida, jeg synes skikkethetregelen var god som den var. Det er forskjell på en øl til maten, og å være ravende dritings. Det er de som kjører rundt ravende dritings som har ødelagt for oss andre. Anonymkode: d3b96...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Del Skrevet 3. april 2022 52 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg er usikker på om disse reglene enda har tredd i kraft. Neida, jeg synes skikkethetregelen var god som den var. Det er forskjell på en øl til maten, og å være ravende dritings. Det er de som kjører rundt ravende dritings som har ødelagt for oss andre. Anonymkode: d3b96...c19 Synes det er greit at man har samme regler for alkohol for alle motoriserte kjøretøy på veiene jeg Anonymkode: ea3d2...3a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4.4.2022 den 0.50): Synes det er greit at man har samme regler for alkohol for alle motoriserte kjøretøy på veiene jeg Anonymkode: ea3d2...3a9 Nettopp. Og da er det viktig å huske at elsparkesykler og elsykler er motoriserte, tross alt. Også derfor man ikke får bruke elsykkel i nasjonalparker. Anonymkode: 79d3a...e52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå