Gå til innhold

Barnefar truer med alt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei, alt er galt å alt skal diskuteres! Vi bor desverre sammen enda og i noen uker til. I dag skjelte han meg ut nok en gang foran ungene. Jeg gikk ut å tok meg et par glass på byen i går med et par venniner å det tålte han ikke. Jeg hadde ordnet barnevakt, nå truer han med at jeg skal ikke få ha barna 50/50 og forteller meg hvor dårlig mor jeg er, som driter i ungene mine å går på byen å drikker meg drita. Han lager seg historier i hode sitt. Han ropte også, du fikk deg vel et knull  før du kom hjem også🙈 

Jeg prøver holde meg rolig å ikke gi han respons på det der tullet. Han ser ikke hvor skadelig oppførsel han har🤯 Han driter seg ut om han kommer på fvk å forteller sånne ting om meg, han truer med advokat etc. 

Hvordan forholde seg til en sånn mann? Han ønsker bestemme alt!

Anonymkode: c37b2...aaf

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager kommer du deg ikke ut? Selvsagt er det dårlig stemning når det er brudd.

Anonymkode: 1ca5b...e21

Skrevet

Du hadde ordnet barnevakt, men han var hjemme? Spesielt

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er barna?   

Anonymkode: b9681...347

AnonymBruker
Skrevet

Nå må du være veldig våken og klar for å ta grep! 
Barna dine er vitne til at du blir behandlet som dritt , og da er det ditt ansvar å sette foten ned. 
Hvis ikke kan du risikere å miste all tillit barna har til deg. 
Ta kontakt med Krisesenteret og be om råd. 
Den mannen der er sjuk i hodet ! 

Anonymkode: d717d...9c5

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er så lei, alt er galt å alt skal diskuteres! Vi bor desverre sammen enda og i noen uker til. I dag skjelte han meg ut nok en gang foran ungene. Jeg gikk ut å tok meg et par glass på byen i går med et par venniner å det tålte han ikke. Jeg hadde ordnet barnevakt, nå truer han med at jeg skal ikke få ha barna 50/50 og forteller meg hvor dårlig mor jeg er, som driter i ungene mine å går på byen å drikker meg drita. Han lager seg historier i hode sitt. Han ropte også, du fikk deg vel et knull  før du kom hjem også🙈 

Jeg prøver holde meg rolig å ikke gi han respons på det der tullet. Han ser ikke hvor skadelig oppførsel han har🤯 Han driter seg ut om han kommer på fvk å forteller sånne ting om meg, han truer med advokat etc. 

Kom deg vekk . Å ikke gi han «mat « , altså ikke gjør sånne ting mens dere bor under samme tak . Det går KUN utover ungene . I en sånn prosess er det lurt å ligge lavt med festing etc til han ikke kan overvåke deg lenger. Vent til du har fri annenhver helg . Da kan du gjøre AKKURAT det du vil 😘

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Han er sjalu og såret. Du går ut med venninne og ikke han. Og så er dere under samme tak. Ikke god plass å være. Få ham ut eller flytt ut, vet ikke hvordan dere ble enige.

Anonymkode: 95c9d...1b5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han er sjalu og glad i deg enda. Trodde vel du gikk ut og hygget deg litt mye. Ikke bry deg om det! Gå sammen på fvk , sammarbeid for det beste for barna. Han har ikke noe han skulle ha sagt om deg ellers.

Anonymkode: 95eea...92c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg ut fortere enn f i hvert fall. 

Anonymkode: 6e3dd...251

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke gitt at han er glad i henne! Han kan fint være sjalu ogceiesyk uten å være «glad i». Du skjeller ikke folk ut foran barna sine om du er glad i dem!

TS, loggfør ting som dette. Og samle bevis om du kan b

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Ærlig talt? Tåpelig valg å gå ut å drikke når du fortsatt bor med en slik idiot. Du visste jo på forhånd hvordan han ville reagere. 

Anonymkode: 49c86...481

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Juniper skrev (8 minutter siden):

Det er ikke gitt at han er glad i henne! Han kan fint være sjalu ogceiesyk uten å være «glad i». Du skjeller ikke folk ut foran barna sine om du er glad i dem!

Dette ! 👆 Før logg . Akkurat denne episoden er det du som kommer «seirende « ut av . Utskjelling foran barn kalles «foreldrefiendlighet» , å er en ting både familievernkontor å advokat / sakkyndig / dommer ser svært alvorlig på. Så her er det faktisk 1-0 til deg allerede . Men når det er sagt , ikke mat «trollet «. Beskytt barna dine mot fremtidige episoder , å få han UT. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ærlig talt? Tåpelig valg å gå ut å drikke når du fortsatt bor med en slik idiot. Du visste jo på forhånd hvordan han ville reagere. 

Altså, 100 % av skylda for dette ligger på ham. Men jeg tror også det er best å ligge lavt til hun har kommet seg ut derfra.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Altså, 100 % av skylda for dette ligger på ham. Men jeg tror også det er best å ligge lavt til hun har kommet seg ut derfra.

Det var en klok mann som engang sa, at hvis man vet man bor med en idiot , er det den klokes ansvar å ta fornuftige valg . 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
lillemia skrev (3 timer siden):

Du hadde ordnet barnevakt, men han var hjemme? Spesielt

Ja mitt største barn på 17 år!

AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (3 timer siden):

Dette ! 👆 Før logg . Akkurat denne episoden er det du som kommer «seirende « ut av . Utskjelling foran barn kalles «foreldrefiendlighet» , å er en ting både familievernkontor å advokat / sakkyndig / dommer ser svært alvorlig på. Så her er det faktisk 1-0 til deg allerede . Men når det er sagt , ikke mat «trollet «. Beskytt barna dine mot fremtidige episoder , å få han UT. 

Takk for tips, prøver å få all kommunikasjon skriftlig. Desverre må vi bo under samme tak i et par uker til😔

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg trenger komme meg ut å få luft å være litt med venniner for å holde ut dette her+

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Juniper skrev (3 timer siden):

Jeg tror heller ikke at han er glad i meg, men at det er egoet hans så får seg en knekk å makt han driver med!

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for tips, prøver å få all kommunikasjon skriftlig. Desverre må vi bo under samme tak i et par uker til😔

Men hold Your horses å ikke lag anledninger for konflikt . En umoden mann i et samlivsbrudd vil gjøre umodne ting . Tenk heller på alt du kan gjøre og si når du er kvitt han 😎💪 Tell ned på en kalender, å bit tenna sammen 😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (4 timer siden):

Kom deg vekk . Å ikke gi han «mat « , altså ikke gjør sånne ting mens dere bor under samme tak . Det går KUN utover ungene . I en sånn prosess er det lurt å ligge lavt med festing etc til han ikke kan overvåke deg lenger. Vent til du har fri annenhver helg . Da kan du gjøre AKKURAT det du vil 😘

Takk for tips, jeg prøver så godt jeg kan å holde meg rolig nå å unngå å gi han respons når han blir usakelig/ufin...

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...