AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Jeg er så lei, alt er galt å alt skal diskuteres! Vi bor desverre sammen enda og i noen uker til. I dag skjelte han meg ut nok en gang foran ungene. Jeg gikk ut å tok meg et par glass på byen i går med et par venniner å det tålte han ikke. Jeg hadde ordnet barnevakt, nå truer han med at jeg skal ikke få ha barna 50/50 og forteller meg hvor dårlig mor jeg er, som driter i ungene mine å går på byen å drikker meg drita. Han lager seg historier i hode sitt. Han ropte også, du fikk deg vel et knull før du kom hjem også🙈 Jeg prøver holde meg rolig å ikke gi han respons på det der tullet. Han ser ikke hvor skadelig oppførsel han har🤯 Han driter seg ut om han kommer på fvk å forteller sånne ting om meg, han truer med advokat etc. Hvordan forholde seg til en sånn mann? Han ønsker bestemme alt! Anonymkode: c37b2...aaf 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Hvorfor i alle dager kommer du deg ikke ut? Selvsagt er det dårlig stemning når det er brudd. Anonymkode: 1ca5b...e21
lillemia Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Du hadde ordnet barnevakt, men han var hjemme? Spesielt 9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 Hvor gammel er barna? Anonymkode: b9681...347
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 Nå må du være veldig våken og klar for å ta grep! Barna dine er vitne til at du blir behandlet som dritt , og da er det ditt ansvar å sette foten ned. Hvis ikke kan du risikere å miste all tillit barna har til deg. Ta kontakt med Krisesenteret og be om råd. Den mannen der er sjuk i hodet ! Anonymkode: d717d...9c5 7 2
NiceOrNothing Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er så lei, alt er galt å alt skal diskuteres! Vi bor desverre sammen enda og i noen uker til. I dag skjelte han meg ut nok en gang foran ungene. Jeg gikk ut å tok meg et par glass på byen i går med et par venniner å det tålte han ikke. Jeg hadde ordnet barnevakt, nå truer han med at jeg skal ikke få ha barna 50/50 og forteller meg hvor dårlig mor jeg er, som driter i ungene mine å går på byen å drikker meg drita. Han lager seg historier i hode sitt. Han ropte også, du fikk deg vel et knull før du kom hjem også🙈 Jeg prøver holde meg rolig å ikke gi han respons på det der tullet. Han ser ikke hvor skadelig oppførsel han har🤯 Han driter seg ut om han kommer på fvk å forteller sånne ting om meg, han truer med advokat etc. Hvordan forholde seg til en sånn mann? Han ønsker bestemme alt! Anonymkode: c37b2...aaf Kom deg vekk . Å ikke gi han «mat « , altså ikke gjør sånne ting mens dere bor under samme tak . Det går KUN utover ungene . I en sånn prosess er det lurt å ligge lavt med festing etc til han ikke kan overvåke deg lenger. Vent til du har fri annenhver helg . Da kan du gjøre AKKURAT det du vil 😘 15
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 Han er sjalu og såret. Du går ut med venninne og ikke han. Og så er dere under samme tak. Ikke god plass å være. Få ham ut eller flytt ut, vet ikke hvordan dere ble enige. Anonymkode: 95c9d...1b5 9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #8 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er så lei, alt er galt å alt skal diskuteres! Vi bor desverre sammen enda og i noen uker til. I dag skjelte han meg ut nok en gang foran ungene. Jeg gikk ut å tok meg et par glass på byen i går med et par venniner å det tålte han ikke. Jeg hadde ordnet barnevakt, nå truer han med at jeg skal ikke få ha barna 50/50 og forteller meg hvor dårlig mor jeg er, som driter i ungene mine å går på byen å drikker meg drita. Han lager seg historier i hode sitt. Han ropte også, du fikk deg vel et knull før du kom hjem også🙈 Jeg prøver holde meg rolig å ikke gi han respons på det der tullet. Han ser ikke hvor skadelig oppførsel han har🤯 Han driter seg ut om han kommer på fvk å forteller sånne ting om meg, han truer med advokat etc. Hvordan forholde seg til en sånn mann? Han ønsker bestemme alt! Anonymkode: c37b2...aaf Han er sjalu og glad i deg enda. Trodde vel du gikk ut og hygget deg litt mye. Ikke bry deg om det! Gå sammen på fvk , sammarbeid for det beste for barna. Han har ikke noe han skulle ha sagt om deg ellers. Anonymkode: 95eea...92c 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #9 Skrevet 3. april 2022 Kom deg ut fortere enn f i hvert fall. Anonymkode: 6e3dd...251 2 2
Juniper Skrevet 3. april 2022 #10 Skrevet 3. april 2022 Det er ikke gitt at han er glad i henne! Han kan fint være sjalu ogceiesyk uten å være «glad i». Du skjeller ikke folk ut foran barna sine om du er glad i dem! TS, loggfør ting som dette. Og samle bevis om du kan b 8 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #11 Skrevet 3. april 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er så lei, alt er galt å alt skal diskuteres! Vi bor desverre sammen enda og i noen uker til. I dag skjelte han meg ut nok en gang foran ungene. Jeg gikk ut å tok meg et par glass på byen i går med et par venniner å det tålte han ikke. Jeg hadde ordnet barnevakt, nå truer han med at jeg skal ikke få ha barna 50/50 og forteller meg hvor dårlig mor jeg er, som driter i ungene mine å går på byen å drikker meg drita. Han lager seg historier i hode sitt. Han ropte også, du fikk deg vel et knull før du kom hjem også🙈 Anonymkode: c37b2...aaf Ærlig talt? Tåpelig valg å gå ut å drikke når du fortsatt bor med en slik idiot. Du visste jo på forhånd hvordan han ville reagere. Anonymkode: 49c86...481 2 2
NiceOrNothing Skrevet 3. april 2022 #12 Skrevet 3. april 2022 Juniper skrev (8 minutter siden): Det er ikke gitt at han er glad i henne! Han kan fint være sjalu ogceiesyk uten å være «glad i». Du skjeller ikke folk ut foran barna sine om du er glad i dem! TS, loggfør ting som dette. Og samle bevis om du kan b Dette ! 👆 Før logg . Akkurat denne episoden er det du som kommer «seirende « ut av . Utskjelling foran barn kalles «foreldrefiendlighet» , å er en ting både familievernkontor å advokat / sakkyndig / dommer ser svært alvorlig på. Så her er det faktisk 1-0 til deg allerede . Men når det er sagt , ikke mat «trollet «. Beskytt barna dine mot fremtidige episoder , å få han UT. 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #13 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ærlig talt? Tåpelig valg å gå ut å drikke når du fortsatt bor med en slik idiot. Du visste jo på forhånd hvordan han ville reagere. Anonymkode: 49c86...481 Altså, 100 % av skylda for dette ligger på ham. Men jeg tror også det er best å ligge lavt til hun har kommet seg ut derfra. Anonymkode: 6e3dd...251 9 4
NiceOrNothing Skrevet 3. april 2022 #14 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Altså, 100 % av skylda for dette ligger på ham. Men jeg tror også det er best å ligge lavt til hun har kommet seg ut derfra. Anonymkode: 6e3dd...251 Det var en klok mann som engang sa, at hvis man vet man bor med en idiot , er det den klokes ansvar å ta fornuftige valg . 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #15 Skrevet 3. april 2022 lillemia skrev (3 timer siden): Du hadde ordnet barnevakt, men han var hjemme? Spesielt Ja mitt største barn på 17 år! Anonymkode: c37b2...aaf
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #16 Skrevet 3. april 2022 NiceOrNothing skrev (3 timer siden): Dette ! 👆 Før logg . Akkurat denne episoden er det du som kommer «seirende « ut av . Utskjelling foran barn kalles «foreldrefiendlighet» , å er en ting både familievernkontor å advokat / sakkyndig / dommer ser svært alvorlig på. Så her er det faktisk 1-0 til deg allerede . Men når det er sagt , ikke mat «trollet «. Beskytt barna dine mot fremtidige episoder , å få han UT. Takk for tips, prøver å få all kommunikasjon skriftlig. Desverre må vi bo under samme tak i et par uker til😔 Anonymkode: c37b2...aaf 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #17 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ærlig talt? Tåpelig valg å gå ut å drikke når du fortsatt bor med en slik idiot. Du visste jo på forhånd hvordan han ville reagere. Anonymkode: 49c86...481 Jeg trenger komme meg ut å få luft å være litt med venniner for å holde ut dette her+ Anonymkode: c37b2...aaf 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #18 Skrevet 3. april 2022 Juniper skrev (3 timer siden): Det er ikke gitt at han er glad i henne! Han kan fint være sjalu ogceiesyk uten å være «glad i». Du skjeller ikke folk ut foran barna sine om du er glad i dem! TS, loggfør ting som dette. Og samle bevis om du kan b Jeg tror heller ikke at han er glad i meg, men at det er egoet hans så får seg en knekk å makt han driver med! Anonymkode: c37b2...aaf 1 3
NiceOrNothing Skrevet 3. april 2022 #19 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for tips, prøver å få all kommunikasjon skriftlig. Desverre må vi bo under samme tak i et par uker til😔 Anonymkode: c37b2...aaf Men hold Your horses å ikke lag anledninger for konflikt . En umoden mann i et samlivsbrudd vil gjøre umodne ting . Tenk heller på alt du kan gjøre og si når du er kvitt han 😎💪 Tell ned på en kalender, å bit tenna sammen 😆 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #20 Skrevet 3. april 2022 NiceOrNothing skrev (4 timer siden): Kom deg vekk . Å ikke gi han «mat « , altså ikke gjør sånne ting mens dere bor under samme tak . Det går KUN utover ungene . I en sånn prosess er det lurt å ligge lavt med festing etc til han ikke kan overvåke deg lenger. Vent til du har fri annenhver helg . Da kan du gjøre AKKURAT det du vil 😘 Takk for tips, jeg prøver så godt jeg kan å holde meg rolig nå å unngå å gi han respons når han blir usakelig/ufin... Anonymkode: c37b2...aaf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå