AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Trenger litt råd og tips. Stebarnet mitt har bursdag snart, vi har det 50/50. Barnet har bursdagen sin når det er hos moren sin, og vil feire barnebursdag på dagen sin. Men nå har mannen min fått beskjed fra moren til barnet om JEG kan ordne bursdag når barnet kommer til oss. Egentlig ikke noe problem dette, bare reagerer på hvorfor moren ikke vil ordne bursdag til barnet sitt selv. Jeg og mannen min har barn sammen som jeg har ordnet bursdag til, og jeg koser meg med planleggingen og det å bli med på feiringen å bli kjent med vennene/foreldrene til barna mine. Det som er med at hvis stebarnet mitt skal feire barnebursdag når det er hos oss er jo at mor ikke blir å delta pga jobb. Er det bare jeg som synes det er rart? Det er snakk om bursdagen til barnet hennes, det er skjer en gang i året. Anonymkode: dbcde...00a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Den beskjeden har vi å fått når mor ikke hatt råd til bursdagsfeiring. Anonymkode: fdb10...623
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Høres merkelig ut. Vi har barnet vårt 50/50, men jeg har alltid tatt hovedansvar for feiringen. Kan jo være pga økonomi, som bruker over her nevner. Litt rart å be deg ordne, og ikke far? Får litt passiv-aggressive vibber. Anonymkode: 4b0bb...438 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 Kanskje mor/barnet synes du er flink til å ordne bursdager? Anonymkode: 2feda...b5c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Den beskjeden har vi å fått når mor ikke hatt råd til bursdagsfeiring. Anonymkode: fdb10...623 Vi deler alltid på utgiftene, det som blir annerledes i år er at hun melder seg helt ut og bare betaler sin del. Anonymkode: dbcde...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå