AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Gutten skulle ligge hos mannen min, jeg i guttens seng. Jeg overhørte denne kommentaren. Ikke noe mer. Virket som de falt til ro med en gang etter det.. Noe å bekymre seg for? Anonymkode: bf8f5...033
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Hvorfor ligger ikke gutten i sin egen seng da? Anonymkode: 18636...73d 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 Har de hatt "kroppen er min" samling i bhg? Kommer mange samtaler ut av det. Anonymkode: f03f8...39c 12 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 Fordi han liker å ligge hos oss helgene. Jeg orket ikke å ligge der alltid da, han sover veldig urolig. Derfor jeg tok barnets seng i natt. Anonymkode: bf8f5...033
Rosa Dartle Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 Jeg har en i barnehagealder, og de har nettopp hatt tema seksuelle overgrep og sett en film om temaet, så det kan være at dette har vært felles for alle barnehager nå? 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #6 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gutten skulle ligge hos mannen min, jeg i guttens seng. Jeg overhørte denne kommentaren. Ikke noe mer. Virket som de falt til ro med en gang etter det.. Noe å bekymre seg for? Anonymkode: bf8f5...033 😳 var en ganske pussig ting å si da! Spør gutten om han har lært det i barnehagen. Og om hvorfor han sa det. Anonymkode: cacc9...c5a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #7 Skrevet 2. april 2022 Tonefallet til barnet har muligens litt å si her. Var det noe hen fortalte? Akkurat som at en har lært det og stolt vil fortelle videre, eller som «ikke ta på tissen min, den er privat». Om det er første utfall er jo det veldig bra, da kan du være litt mer trygg på at barnet viser at den har grenser og lettere vil snakke med dere om det var noe. Du kan evt spørre barnet, uten å legge ord i munnen på hen? «Jeg hørte at du sa det, hvorfor det?» (evt legg inn litt skryt her og) Anonymkode: 008d8...52f 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #8 Skrevet 2. april 2022 Treåringen vår sier det hver gang vi vil at han skal gå på do og tisse(fordi han åpenbart må eller fordi vi skal dra et sted)."Tissen er bare min! Det er jeg som bestemmer over den!" De har "se meg, se hele meg"-tema i barnehagen for tida 😂❤️❤️🤩 Anonymkode: 3b5cf...d9a 9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #9 Skrevet 2. april 2022 De har hatt fokus på dette i barnehagen de siste par ukene.. Det var litt det stolte tonefallet som ei her nevnte.. Anonymkode: bf8f5...033 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #10 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De har hatt fokus på dette i barnehagen de siste par ukene.. Det var litt det stolte tonefallet som ei her nevnte.. Anonymkode: bf8f5...033 Så hva lurer du på da? Du mistenker jo tydeligvis mannen din litt. Det er ugreit. Anonymkode: 66595...d22 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #11 Skrevet 2. april 2022 Min har begynt å utforske seg selv litt, og da sier man at det er fint og privat, ikke gjøre det foran andre. Tenker dette kan være noe lignende? Anonymkode: c5849...15b 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #12 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hva lurer du på da? Du mistenker jo tydeligvis mannen din litt. Det er ugreit. Anonymkode: 66595...d22 Egentlig ikke. Var mer nysgjerrig på hvordan andre ville reangert i en slik situasjon Anonymkode: bf8f5...033
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #13 Skrevet 2. april 2022 Ts Skjønner dette er normalt i deres alder. Takk for svar. Tar kvelden nå Anonymkode: bf8f5...033
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #14 Skrevet 2. april 2022 Er denne mannen barnets far eller et det en som mamma har dratt i hus for å dele på husleia? Anonymkode: 8bada...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #15 Skrevet 2. april 2022 Barna mine sier sånn hele tiden .. «Det er ikke lov til å se på tissen til andre», kan mellomste rope til søstra si når han står i dusjen, men mistenker jo ikke at det er den hun er på badet for å se, men heller kanskje hente hårbørsten eller noe annet 😅 Barn er jo veldig opptatt av kroppen sin. Han ene sønnen min er sånn som kan si helt ut av det blå i butikken eksakt det du skrev der «tissen min er privat, mamma, den er det bare jeg som bestemmer over!», «ja det er helt sant gutten min» sier jeg, og så er vi over på et nytt tema liksom .. Tror det er ganske vanlig, men vet jo ikke hvor gammelt barnet ditt er. Også må man jo høre tonefallet og sammenhengen også kanskje. Men ville ikke sånn automatisk mistenkt mannen min om noen av barna sa det til han Anonymkode: a805d...128
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #16 Skrevet 2. april 2022 Ville snakket med barnet alene og prøvd å fiske litt. Si du hørte han sa det og hvorfor han sa det. Kan være de har hatt om det i barnehagen men vært alltid på vakt om du har en dårlig magefølelse! Anonymkode: 4b67b...5d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå