AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Hvor vanlig er det at barna flytter mellom mor og far når di er 18+? Fikk hørre at det var 2 grunner til det som var egoet til mor og far når barna ikke vil såre noen. Er det påtide å at di voksne tar et valg? Nå har det ikke vært en problemstilling hos meg men tenker at jeg hadde aldri ville flyttet slik mellom 2 hjem i den alderen. da ville jeg ha bestemt selv. Tror nok mange gjør det for at di ikke vil såre hverken mor eller far. Hva tenker du? Anonymkode: f0fce...ad7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 De fleste barn med skilte foreldre jeg kjenner starter å være mest hos den ene foreldren når de er rundt 15-16 år da det er slitsomt å flytte mellom to hjem i den alderen. Anonymkode: 41b9b...ea6
Daria Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Jeg holdt meg til samværsordningen (hadde ca 60/40m ikke 50/50) til jeg var ferdig på videregående, mye fordi jeg syntes det var lettere enn å ta opp med den foreldren jeg allerede var minst hos at jeg egentlig ikke ville komme så ofte. Jeg ville nok møtt forståelse og fått det som jeg ville, men jeg syntes det var vanskelig å ta det initiativet. Søsknene mine hadde ikke sånne skrupler og droppet det mye før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå