Gå til innhold

Sykt barn og samvær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

liten utblåsning fra meg her. 
Far til barnet nekter å ha barnet når det er sykt. Så jeg må alltid ta barnet. 

Far ønsker utvidet samvær og vi har det nå i en prøveperiode. Men merker at det ikke fungerer. Barnet er 4 år. 

2 ganger nå har han ringt meg for å si at barnehagen har ringt. Han vil ikke ha syke barn hjemme hos seg. Må ta hensyn til andre søsken. Har søsken hjemme her også, men tar meg av barna når de er syke fordi 🤷‍♀️ 

hvorfor er enkelte fedre så udugelige ? 
Nå har far avlyst samvær for resten av uken og jeg må ta ut sykt barn dager da jeg er på kveldsvakt i hele helgen.. kjempefrusterende for arbeidsgiver og meg.. 

Anonymkode: d89b1...a9a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si at du er bortreist og ikke kan hente barnet. Og at han må ordne opp på sine uker/dager. La være å hente. Så vil bjg ringe han en gang til. Henter han ikke får han en sak med bv. Synd for han. Kanskje han lærer å ta ansvar og må gå kurs I å lære hvordan å holde løfter og avtaler. 

Anonymkode: 0ddd1...171

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Si at du er bortreist og ikke kan hente barnet. Og at han må ordne opp på sine uker/dager. La være å hente. Så vil bjg ringe han en gang til. Henter han ikke får han en sak med bv. Synd for han. Kanskje han lærer å ta ansvar og må gå kurs I å lære hvordan å holde løfter og avtaler. 

Anonymkode: 0ddd1...171

Far vet godt at jeg er på jobb da jeg jobber vedsiden av barnehagen og ikke langt unna far. Så han ser bilen min der. 🤷‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Far vet godt at jeg er på jobb da jeg jobber vedsiden av barnehagen og ikke langt unna far. Så han ser bilen min der. 🤷‍♀️ 

Må du kjøre bil? Kan du sykle f.els?

Anonymkode: aa529...7f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...