Gå til innhold

Ikke naturlig at BF spør om ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når barnefar fikk ny kjæreste så spurte jeg litt om henne, navn, barn, arbeidsplass. Og sjekket henne på fb. 

Når jeg fortalte BF at jeg har en kjæreste så spurte han ikke om noe, bare om barna visste det.

Er det bare meg eller er det rart å ikke spørre om noe? Dette er jo noen som potensielt skal tilbringe tid med hans barn...

Anonymkode: db502...981

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han stoler vel på din dømmekraft. Er ikke det bra?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Svigermor skrev (2 timer siden):

Han stoler vel på din dømmekraft. Er ikke det bra?

Mer sannsynlig at han ikke bryr seg

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mer sannsynlig at han ikke bryr seg

Hvorfor skulle han bry seg? Skulle du ønske han var sjalu? 

Anonymkode: b8844...3b9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skulle han bry seg? Skulle du ønske han var sjalu? 

Anonymkode: b8844...3b9

Fordi vi har felles barn og det vil mest sannsynlig vil ha en innvirkning på deres liv.

I tillegg skal vi liksom være venner og bry oss om hverandre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når jeg fortalte BF at jeg har en kjæreste så spurte han ikke om noe, bare om barna visste det.

Og svaret på dette spørsmålet er ganske relevant for konteksten her.

Hvis du sa til BF at barna ikke vet om din nye kjæreste, så kan BF fort oppfattes som kontrollerende eller sjalu om han spør og graver videre om denne kjæresten som han ikke har noenting med å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi vi har felles barn og det vil mest sannsynlig vil ha en innvirkning på deres liv.

I tillegg skal vi liksom være venner og bry oss om hverandre?

Hvis du tror at han driter i barna sine så får du ta det opp med rette instans og få redusert samvær til et minimum. 

Anonymkode: 9264b...712

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg er slike ting uviktig. Har aldri presentert noen ny kjæreste for BF og ikke han for meg. Vi er ferdig med hverandre og da blander man seg ikke i hverandres liv. 

Anonymkode: d83db...33c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For meg er slike ting uviktig. Har aldri presentert noen ny kjæreste for BF og ikke han for meg. Vi er ferdig med hverandre og da blander man seg ikke i hverandres liv. 

Anonymkode: d83db...33c

Det er jo veldig trist holdning da. Det er jo en sjanse for at dere møtes i fellesbarnas bryllup, og hvis det er første anledning så er det jo utrolig kleint. 

Anonymkode: 73b87...3d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om du nettopp har fått ny kjærast, er det forhåpentlegvis lenge før det har noko som helst innverknad på barna. Så eg går ut frå at han ventar med å bry seg til det er tid for at kjærasten og barna skal treffast.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte og gravde aldri når min eks fikk kjæreste, han spurte og gravde heller ikke når jeg fikk meg ny kjæreste. Vi er venner, om det kan kalles det. Vi snakker sammen om andre ting enn barna når vi møtes, men tar aldri kontakt med han med mindre det gjelder barna. Det samme tilbake. For min del så syns jeg det høres merkelig ut å skulle være så nysgjerrig på den andres nye partner.

Anonymkode: 47efd...56e

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.
- Rhodiola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...