Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
CAPS LOCK skrev (5 minutter siden):

OM VINTEREN SOVER JEG PÅ BADET 

Takk for tipset! Da slipper jeg jo å varme opp soverommet om dagen. Samtidig ... tror jeg måtte hatt hodet i dass for å få plass da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Athena Catalina skrev (1 time siden):

Kommer aldri til å skje,  Marokko ryker mot Portugal. 

Jepp, som regel ryker de små landene fordi de ikke har bred nok stall og må bruke de samme spillerne i hver kamp, mens de beste lagene kan hvile spillere. Tøft å spille 7 kamper på 1 måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (13 minutter siden):

Eneste rommet med varmekabler i gulvet  

Det er godt å ha når det er kaldt 😀

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Det er godt å ha når det er kaldt 😀

Ja. Det kan ikke undervurderes. Jeg mener å huske at det ikke er varmekabler i gulvet i middelalderslottet @Peanut bor i nå, men jeg håper det er det i hennes nye residens 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (1 minutt siden):

Ja. Det kan ikke undervurderes. Jeg mener å huske at det ikke er varmekabler i gulvet i middelalderslottet @Peanut bor i nå, men jeg håper det er det i hennes nye residens 

Det håper jeg og 😊

Kaldt nå 🥶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (7 minutter siden):

Har dere varmekabler i gulvene?

Nei.:risterpåhodet::risterpåhodet: Cassidy Tvillingene har dessverre ikke varmekabler i gulvene våre vi.🥶🥶:fryse::fryse:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Nei.:risterpåhodet::risterpåhodet: Cassidy Tvillingene har dessverre ikke varmekabler i gulvene våre vi.🥶🥶:fryse::fryse:

Ikke bra :risterpåhodet:

Men dere har kanskje vedovn? 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (Akkurat nå):

Ikke bra :risterpåhodet:

Men dere har kanskje vedovn? 

Cassidy Tvillingene har vedovn, men vi kan ikke bruke den, fordi den er brannfarlig å bruke.:(:(:tristblå::tristblå:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har vedovn, men vi kan ikke bruke den, fordi den er brannfarlig å bruke.:(:(:tristblå::tristblå:

På loftet hos bestemoren min er det en gammel vedovn. Jeg vet ikke om den er brannfarlig å bruke, men det kommer alltid masse røyk ut av den når man legger i ved, så den er ikke særlig anvendelig 

Jeg håper at bestemoren min ikke leser hva jeg skriver 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (Akkurat nå):

På loftet hos bestemoren min er det en gammel vedovn. Jeg vet ikke om den er brannfarlig å bruke, men det kommer alltid masse røyk ut av den når man legger i ved, så den er ikke særlig anvendelig 

Jeg håper at bestemoren min ikke leser hva jeg skriver 

Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som den ovnen er brannfarlig vi, siden du forteller at det kommer masse røyk utav den.:(:(:tristblå::tristblå::nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
CAPS LOCK skrev (1 time siden):

På loftet hos bestemoren min er det en gammel vedovn. Jeg vet ikke om den er brannfarlig å bruke, men det kommer alltid masse røyk ut av den når man legger i ved, så den er ikke særlig anvendelig 

Jeg håper at bestemoren min ikke leser hva jeg skriver 

Kan være at du må åpne luken i pipa og fjerne aske og kull fra pipa, hvis det har bygd seg opp og ligger over røret inn til pipen vil jo røyken komme ut istedet for å gå inn i pipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...