Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania skrev (2 minutter siden):

5D9919C0-6C91-4AA5-B775-1709111C764B.thumb.jpeg.9580571752f2a686c66a4afd332e4736.jpeg

Hentet en pakke med garn idag 😍

Venter på to farger til, men fordi posten ikke henger ting på postkassa, og min er pygme slik at det ikke var plass, må jeg vente til pakka har reist Østlandet rundt, før jeg kan hente den på et postkontor i et område jeg aldri er 😅

Cassidy Tvillingene synes at det var en fin farge på det garnet der vi.😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at det var en fin farge på det garnet der vi.😊😊

Det syns jeg også 😄 Jeg skal strikke et sjal til meg og ett til samboeren til pappa. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for farger, så da blir det å strikke de, og så finne ut hvem som får hvilke. Hehe 😄 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Det syns jeg også 😄 Jeg skal strikke et sjal til meg og ett til samboeren til pappa. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for farger, så da blir det å strikke de, og så finne ut hvem som får hvilke. Hehe 😄 

Cassidy Tvillingene synes at det er bra å ha hobbyer vi.:Nikke::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (4 timer siden):

Ja han holder seg godt 

Han har ei datter som bare er noen få år yngre enn meg

Agent smith skrev (4 timer siden):

Folk liker vel litt forskjellige ting og tang

Tore tang

TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden):

nei, bare lite begeistret. jeg vil kose på dem med øks. 

Hva med machete?

Anonymburker skrev (3 timer siden):

Da er det bekreftet at dronning Elisabeth døde av... *trommevirvel*

 

 

 

Alderdom! Hvem hadde sett den komme?

https://www.nettavisen.no/livsstil/nyhetsstudio-kjendis-og-underholdning/s/12-95-3424250204#/post=4550017

Er trist uansett :( 

Embla Othea skrev (2 timer siden):

Apobase funker fjell :) jeg har brukt den blåe i 7 år nå og hendene mine er fine :) før jeg begynte å bruke det så var hendene mine og da spesielt overflaten ganske tørr og sår 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (1 time siden):

Det er vel ingen som dør av alderdom🤔

Jeg synes det er et litt rart ord å bruke selv, det er vel enten hjertestopp eller en sykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Farmor døde mest sannsynlig av hjertestans, men på dødsattesten hennes skrev legen depresjon

Som i at hun døde av sorg? Hørt om folk som bokstavelig talt har dødd av sorg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Som i at hun døde av sorg? Hørt om folk som bokstavelig talt har dødd av sorg

Vet ikke helt hvordan hun kom frem til konklusjonen. At farmor slet var det ikke tvil om, hun ble mer og mer innesluttet etter at oldemor døde, og også mulig hun begynte å bli dement, av alle lappene de fant da de ryddet leiligheten hennes. Men av slik vi beskrev at vi opplevde farmor, konkluderte legen med depresjon. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (9 minutter siden):

Vet ikke helt hvordan hun kom frem til konklusjonen. At farmor slet var det ikke tvil om, hun ble mer og mer innesluttet etter at oldemor døde, og også mulig hun begynte å bli dement, av alle lappene de fant da de ryddet leiligheten hennes. Men av slik vi beskrev at vi opplevde farmor, konkluderte legen med depresjon. 

Hadde moren min dødd så hadde jeg blitt svært deprimert så jeg kan kjenne meg igjen i det ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Hadde moren min dødd så hadde jeg blitt svært deprimert så jeg kan kjenne meg igjen i det ❤️ 

Man kan aldri si noe om reaksjonene man får, men jeg tror nok det blir tyngre for min del den dagen pappa dør enn mamma. Men man vet aldri 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (2 minutter siden):

Man kan aldri si noe om reaksjonene man får, men jeg tror nok det blir tyngre for min del den dagen pappa dør enn mamma. Men man vet aldri 😊

Jeg er såpass glad og knyttet til mamma at jeg umulig kunne fått noen annen reaksjon :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Jeg er såpass glad og knyttet til mamma at jeg umulig kunne fått noen annen reaksjon :( 

Ser den 😊 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (4 minutter siden):

Ny musikk fra sabaton 😁

Cassidy Tvillingene digger Sabaton vi.😍😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Cid skrev (2 minutter siden):

Hun var i god form til siste dag i hvert fall virket det som, hun må ha holdt seg i god form hele livet :)

Ja kongelige lever jo lengre enn andre som regel lengre enn vanlige folk da, kong henrik 8 ble 56 år, men på den tiden ble vanlige folk bare 30-40 ,år gamle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...