Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (Akkurat nå):

Ja😆 på Innlandet kryr det av dem 😆 om vintrene er de like glade i hager som rådyr 😅

Det tror jeg på 😀 Ja, de liker seg godt i hagen 🤣 Har nesten kræsjet i de noen ganger når jeg skal på jobb om morgenen og vips der står elgen utenfor døren 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena Catalina skrev (2 timer siden):

Ja og blåbærsyltetøy (ikke på samme pannekaka, da)

Godt med syrup på baconpannekaker😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden):

Det tror jeg på 😀 Ja, de liker seg godt i hagen 🤣 Har nesten kræsjet i de noen ganger når jeg skal på jobb om morgenen og vips der står elgen utenfor døren 😁

Har opplevd det samme 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (På 22.9.2022 den 23.35):

Hvis du klarer 22 tallet på 5k bør du klare 10k på 47-48 min. Du må bare bli vant til å løpe litt lenger. Jeg liker heller ikke så mye å løpe på bane, alle mine perser er på asfalt. Men viktig å velge en relativt flat løype hvis man skal perse.

Bruker du ikke GPS til å måle distanse?

Ja, kanskje. 22-tallet klarte jeg i fjor, i år ble det 23.30. Litt mindre treningsmengde i år pga skade.

Blir jo fort 24.30 ved 5000 når jeg skal løpe dobbelt så langt, så fornøyd med 49-tallet. Løypa er nok noe kupert, så helt ideellt er det ikke.

Bruker ikke GPS, nei. Men disse skiltene ble satt opp med akkurat 500 meters avstand, så det blir rimelig nøyaktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på verandaen, sol og fuglekvitter og god duft av bolognese fra naboen. Snart dusje meg og fjonge meg litt og lag løkpai🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden):

Litt helg 🥳

 

Entern skrev (Akkurat nå):

Godt med helg 🥳

Enig! Håper lørdagen deres er fin! 💙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Er på verandaen, sol og fuglekvitter og god duft av bolognese fra naboen. Snart dusje meg og fjonge meg litt og lag løkpai🙂

Løksaus høres såååååå godt ut 😊😊😊

Jeg har akkurat hatt en lang spasertur og spist pizza 🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

 

Enig! Håper lørdagen deres er fin! 💙

Det er den ☺️
Har handlet musikk og diverse godt (alkoholfritt) drikke og godtesnop og resten av helga blir bare kos 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Løksaus høres såååååå godt ut 😊😊😊

Jeg har akkurat hatt en lang spasertur og spist pizza 🙂

Ikke løksaus. Pai! 😃 ivrig autocorrect? 😂 er kjempegod! Tre typer forstekt løk og ost og fløte🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 minutt siden):

Løksaus høres såååååå godt ut 😊😊😊

Jeg har akkurat hatt en lang spasertur og spist pizza 🙂

Pizza😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Det er den ☺️
Har handlet musikk og diverse godt (alkoholfritt) drikke og godtesnop og resten av helga blir bare kos 😊

Godtesnop😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Ikke løksaus. Pai! 😃 ivrig autocorrect? 😂 er kjempegod! Tre typer forstekt løk og ost og fløte🥰

Mente pai ja, det var nok autokorrektur 🤣 høres veldig godt ut 😊 jeg er veldig glad i pai 😀 spesielt middagspai og quiche og sånn 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Agent smith
Anonymburker skrev (1 time siden):

Ja, kanskje. 22-tallet klarte jeg i fjor, i år ble det 23.30. Litt mindre treningsmengde i år pga skade.

Blir jo fort 24.30 ved 5000 når jeg skal løpe dobbelt så langt, så fornøyd med 49-tallet. Løypa er nok noe kupert, så helt ideellt er det ikke.

Bruker ikke GPS, nei. Men disse skiltene ble satt opp med akkurat 500 meters avstand, så det blir rimelig nøyaktig.

Jeg var nede på 22 min i 2018, og da hadde jeg 47:30 på 10 km, det var lett kuperte løyper, bruker GPS jeg men heller ikke det er helt nøyaktig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (24 minutter siden):

Er på verandaen, sol og fuglekvitter og god duft av bolognese fra naboen. Snart dusje meg og fjonge meg litt og lag løkpai🙂

Blir det løk i paien din😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...