Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch
 Del

Anbefalte innlegg

Jeg har pakket klar en bankterminal som skal sendes i retur, og som hentes i morgen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så jeg hadde for ørten lenge siden kjøpt en linkjole fra Match og endelig fått sydd den ut hos skredder. Så vasket jeg den i dag sammen med noe annet tøy- som farget av. Kjolen ser plutselig veldig «vintage» ut OG sømmen som skredder hadde sydd GIKK OPP i vaskemaskinen anfall.gif.c192a3bb52825eb5ef83e2a1e83e01a0.gif  
Har sydd igjen selv mennneh F65D31AF-1399-424A-B52D-BAC42DB6B3A6.gif.d6edc1b192f5eb599c542b2ec6cfa1ec.gif

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Jwg har vært på butikk. Mange butikker. 

Jeg har vært på bilverksted i dag og i en bruktbokhandel og i et konditori. Jeg kjøpte ingenting i bruktbokhandelen, men jeg kjøpte et brød i konditoriet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cid
Peanut skrev (13 minutter siden):

Så jeg hadde for ørten lenge siden kjøpt en linkjole fra Match og endelig fått sydd den ut hos skredder. Så vasket jeg den i dag sammen med noe annet tøy- som farget av. Kjolen ser plutselig veldig «vintage» ut OG sømmen som skredder hadde sydd GIKK OPP i vaskemaskinen anfall.gif.c192a3bb52825eb5ef83e2a1e83e01a0.gif  
Har sydd igjen selv mennneh F65D31AF-1399-424A-B52D-BAC42DB6B3A6.gif.d6edc1b192f5eb599c542b2ec6cfa1ec.gif

Så kjipt 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (17 minutter siden):

Moren min syr inn og ut klærne mine ved behov

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CAPS LOCK skrev (21 minutter siden):

Jeg har vært på bilverksted i dag og i en bruktbokhandel og i et konditori. Jeg kjøpte ingenting i bruktbokhandelen, men jeg kjøpte et brød i konditoriet 

Nam. Sikkert et godt brød 😊👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (1 time siden):

Nam. Sikkert et godt brød 😊👍 

Ja. Det er favorittbrødet mitt; lyst dansk rugbrød 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (9 minutter siden):

Ja. Det er favorittbrødet mitt; lyst dansk rugbrød 

Åå dansk rugbrød:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frivekt-avdelingen på treningssenteret er for liten 🙈 Det tar jo en evighet før det er ledig der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 timer siden):

Jeg ser på det sånn

Ung voksen 20-29

Voksen 30-49

Godt voksen 50-59

Gammel 60-???

Ganske enig, men syns ikke at 60 er gammelt i dag. Husker vi diskuterte akkurat dette i klassen da jeg gikk på barneskolen for nesten 30 år siden. Vi ble den gang enige om at man var gammel når man var 60.

Men mye har endret seg siden da, og 60 åringene både ser bedre ut og er sprekere enn for 30 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
Anonymburker skrev (18 timer siden):

Wordfeud er gøy. Blitt brukbart god i det etter hvert.

Bruker det ikke som en sjekkearena på noen som helst måte, men hender både jeg og motstanderen gratulerer hverandre med seieren og slikt.

Jeg også. Synes det er fint tidsfordriv om kveldene og det er fascinerende når man kommer over noen virkelig gode spillere, og det gjør ikke noe om man taper selv.. Har gratisversjonen så ingen får se statistikk. :) Jeg chatter ikke med folk mens jeg spiller heller, men som du har det hendt seg at man har takket for kampen. Mye triveligere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cid
Anonymburker skrev (59 minutter siden):

Ganske enig, men syns ikke at 60 er gammelt i dag. Husker vi diskuterte akkurat dette i klassen da jeg gikk på barneskolen for nesten 30 år siden. Vi ble den gang enige om at man var gammel når man var 60.

Men mye har endret seg siden da, og 60 åringene både ser bedre ut og er sprekere enn for 30 år siden.

Er ikke noe gale å være gammel da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (18 minutter siden):

Er ikke noe gale å være gammel da :) 

Absolutt ikke. Men etter min mening er man ikke det før man fyller 70.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cid
Anonymburker skrev (3 minutter siden):

Absolutt ikke. Men etter min mening er man ikke det før man fyller 70.

Så lenge man har det bra så er det det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 1985 vant jeg en svømmekonkurranse mot flere hundretalls millioner motstandere. Litt ironisk, siden jeg er en dårlig svømmer. Jeg må ha vært veldig heldig med "heatet" mitt😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cid
Anonymburker skrev (3 minutter siden):

I 1985 vant jeg en svømmekonkurranse mot flere hundretalls millioner motstandere. Litt ironisk, siden jeg er en dårlig svømmer. Jeg må ha vært veldig heldig med "heatet" mitt😄

Er ikke du 35? Hvordan var du i live da :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Er ikke du 35? Hvordan var du i live da :klo: 

Tygg på den😉 Er forresten 36, altså født i 86.

Endret av Anonymburker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...