Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden
Cid skrev (1 minutt siden):

En film?

Ja! Ser den hver jul.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Ja! Ser den hver jul.

Jeg ser alene hjemme 1 og 2 hver jul

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena Catalina
Cid skrev (1 minutt siden):

Nice?

Ja, vassdragene trenger vann her jeg bor. Dyr strøm. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøkenfryden

Jeg syns dead bug-mageøvelsen har et utrolig passende navn. Føler meg litt som en flue i sin siste time når jeg gjør den. 😆

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Titania
Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Jeg syns dead bug-mageøvelsen har et utrolig passende navn. Føler meg litt som en flue i sin siste time når jeg gjør den. 😆

:fnise:

Jeg har kjent det i ryggen når jeg forsøker gjøre den, pluss litt trøbbel med ene låret, så ikke noe jeg pleier gjøre 😅

Jeg «får ikke lov» (jeg gjør jo som jeg vil, men vet av erfaring at anbefalingene hans er rett 😆) til å gjøre noe særlig styrketrening flere dager på rad, så siden det er ny trening i morgen, syns vi at rolige søndager hørtes ut som en lur ide - en lenger sykkeløkt, og heller mobiltetstrening/tøying 😊 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden
Titania skrev (9 minutter siden):

:fnise:

Jeg har kjent det i ryggen når jeg forsøker gjøre den, pluss litt trøbbel med ene låret, så ikke noe jeg pleier gjøre 😅

Jeg «får ikke lov» (jeg gjør jo som jeg vil, men vet av erfaring at anbefalingene hans er rett 😆) til å gjøre noe særlig styrketrening flere dager på rad, så siden det er ny trening i morgen, syns vi at rolige søndager hørtes ut som en lur ide - en lenger sykkeløkt, og heller mobiltetstrening/tøying 😊 

Fort å skade rygg når man trener mage, lurt å droppe den hvis vondt. Enig. Jeg har latt meg guide på youtube og presser rygg veldig godt ned mot underlag først og tar bare fot og arm litt «ut» bare, så jeg kan holde ryggen sånn mot bakken uten å skjelve bort😂 
Pauser er lurt, enig👍🏻

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Peanut

Ikke tenkt å flytte til England, selv om jeg synes det er kjempekoselig mange steder 1715727B-D6C5-41F0-AAAC-24B554E73B90.gif.d5b5859f2d078460c8419f094e12fb13.gif 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Titania
Frøkenfryden skrev (34 minutter siden):

Fort å skade rygg når man trener mage, lurt å droppe den hvis vondt. Enig. Jeg har latt meg guide på youtube og presser rygg veldig godt ned mot underlag først og tar bare fot og arm litt «ut» bare, så jeg kan holde ryggen sånn mot bakken uten å skjelve bort😂 
Pauser er lurt, enig👍🏻

Jepp 😊 Mesteparten av magetreningen min er på gruppetimen jeg bare venter på at skal starte igjen 😅 Selv om jeg har litt på programmene mine også.

Syklet i 20 min - dritt lei 🙈😅 Målet er lengst mulig, minimum 30 min 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Entern

Jeg hører på Lørdagsrådet fra Stavanger med Martin Lepperød, Erik Solberg og Silje Nordneeeeeeeeeeeeees.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena Catalina

Tok en test for gøy for å se hvem jeg var i Harry Potter.

Just like our girl Hermione, your brain is your best friend. You're a clever person, a quick study, and an excellent judge of character thanks to a discerning mind. Though your heart is healthy and full, your head always comes first.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Entern
Athena Catalina skrev (12 minutter siden):

Tok en test for gøy for å se hvem jeg var i Harry Potter.

Just like our girl Hermione, your brain is your best friend. You're a clever person, a quick study, and an excellent judge of character thanks to a discerning mind. Though your heart is healthy and full, your head always comes first.

Also you look exactly like Emma Watson

Sorry kunne ikke la være 😆😊

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena Catalina
Entern skrev (17 minutter siden):

Also you look exactly like Emma Watson

Sorry kunne ikke la være 😆😊

😂det gjør jeg i vertfall ikke.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
Entern skrev (1 time siden):

Jeg har blitt Bosatt :sprettoy:

Heldiggrisen :snurt:

Endret av Cid
  • Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena Catalina
Entern skrev (1 time siden):

Jeg har blitt Bosatt :sprettoy:

Og, jeg Fast inventar 🤣

Endret av Athena Catalina
  • Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
MarianneE
Athena Catalina skrev (49 minutter siden):

Og, jeg Fast inventar 🤣

:opplyser:

Gullmedlem

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
MarianneE

@loffen du må vel være verneverdig eller no? Du har jo vært her sånn omtrent like lenge som meg eller noe 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...