Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #230461 Skrevet 19 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Titania Skrevet 12 timer siden #230463 Skrevet 12 timer siden Skjønner meg ikke helt på folk som går ut i regnvær uten regnjakke/paraply, for så å klage på at de blir bløte… Det har regnet siden i går kveld, så er ikke sånn at det plutselig kom nå 🙄 2
Cid Skrevet 11 timer siden #230464 Skrevet 11 timer siden Dette hadde jeg ikke ventet meg å se i dag 😅 https://www.tv2.no/underholdning/mener-nrk-bryter-opphavsretten-overrasket/18275276/ 1
Titania Skrevet 8 timer siden #230465 Skrevet 8 timer siden Jeg har strikket en barnegenser på 1 uke og 1 dag 😁 Da gjenstår 5 ting å strikke, så satser på jeg rekker det før jul 😊 3 av tingene er ikke så store, heldigvis 😊 1 1
lolitsme Skrevet 8 timer siden #230466 Skrevet 8 timer siden Klaget på en bussjåfør som ikke stoppet når jeg trykket på "stopp" 🙃 2
Boetica Skrevet 3 timer siden #230467 Skrevet 3 timer siden Jeg mistet earpods’ene mine i et glass vann i sted 😦 i etuiet og greier 😬 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #230468 Skrevet 3 timer siden Boetica skrev (4 minutter siden): Jeg mistet earpods’ene mine i et glass vann i sted 😦 i etuiet og greier 😬 Huff, vi håper ikke at de ble ødelagte??
Frøkenfryden Skrevet 2 timer siden #230469 Skrevet 2 timer siden Nå har jeg spist en rute fancy tiramisusjokolade🥰
Boetica Skrevet 2 timer siden #230470 Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Huff, vi håper ikke at de ble ødelagte?? De ligger til tørk så jeg får se 😬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå