Titania Skrevet 28. oktober #230121 Skrevet 28. oktober Millimani skrev (2 minutter siden): Jeg har så fin utsikt på jobb. Masse tak, to blokker, et lavere mursteins-bygg, og halvparten av en kirke. Sånn kan jeg sitte og glane ut vinduet på kontoret mitt når jeg kjeder meg, eller vil ha litt inspirasjon. Jeg savner utsikten jeg hadde fra kontoret jeg hadde i starten da jeg var lærling - store vinduer ut mot Glomma og Fredrikstad sentrum. Så fikk jeg kontor med parkeringsplassen som utsikt 😛 Og nå ser jeg rett på E6 😅 2
Millimani Skrevet 28. oktober #230122 Skrevet 28. oktober (endret) Jeg har 11515 likes. 16510 innlegg. Endret 28. oktober av Millimani 1
Millimani Skrevet 28. oktober #230123 Skrevet 28. oktober På lørdag kjøpte jeg den første julegaven. Det var egentlig ikke helt planlagt, men det er greit å være i gang. Det kommer dog en bursdag jeg må kjøpe til i november, og det er meget sjelden at jeg begynner med julegaver før den bursdagen. 2
Titania Skrevet 28. oktober #230124 Skrevet 28. oktober Yungblud og The offspring til Tons of rock Har et liiiite håp om bad omens kan slippes senere, men tror ikke det skjer 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober #230127 Skrevet 28. oktober Millimani skrev (2 timer siden): Jeg skal ha fisk til middag i dag.
Titania Skrevet 28. oktober #230128 Skrevet 28. oktober Har begynt på ønskeliste av ting til kolleksjonen som kommer til torsdag. Hittil er den på ca 3400 kr 😶 Og flere plagg igjen som skal vises frem med pris 🤪 1
Cid Skrevet 28. oktober #230129 Skrevet 28. oktober Titania skrev (2 minutter siden): Har begynt på ønskeliste av ting til kolleksjonen som kommer til torsdag. Hittil er den på ca 3400 kr 😶 Og flere plagg igjen som skal vises frem med pris 🤪 Som folk har bestilt? 1
Titania Skrevet 28. oktober #230130 Skrevet 28. oktober Cid skrev (2 minutter siden): Som folk har bestilt? Nei, man får ikke bestille enn før det slippes på torsdag. Og hun som har designet viser frem plagg for plagg i løpet av dagen idag, så jeg forbereder meg ved å lage ønskeliste over det jeg tror jeg vil ha - så får jeg se hva det blir når det slippes. Både av hva som er tilgjengelig, og om jeg kanskje egentlig ikke har så lyst på det allikevel. Pleier bli utsolgt fort, så blir å følge med fra tidlig på morgenen 😅 1
Cid Skrevet 28. oktober #230131 Skrevet 28. oktober Titania skrev (Akkurat nå): Nei, man får ikke bestille enn før det slippes på torsdag. Og hun som har designet viser frem plagg for plagg i løpet av dagen idag, så jeg forbereder meg ved å lage ønskeliste over det jeg tror jeg vil ha - så får jeg se hva det blir når det slippes. Både av hva som er tilgjengelig, og om jeg kanskje egentlig ikke har så lyst på det allikevel. Pleier bli utsolgt fort, så blir å følge med fra tidlig på morgenen 😅 Trodde du prata om printern 😛 1
Titania Skrevet 28. oktober #230132 Skrevet 28. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Trodde du prata om printern 😛 Nei da Skal printe en batteriboks til ene teknikeren, bare. Også flyter det med kulepenner på møterommet, så blir nok en pennekopp dit også 1
Cid Skrevet 28. oktober #230133 Skrevet 28. oktober Titania skrev (1 minutt siden): Nei da Skal printe en batteriboks til ene teknikeren, bare. Også flyter det med kulepenner på møterommet, så blir nok en pennekopp dit også Tjener du mye på det? 1
Titania Skrevet 28. oktober #230134 Skrevet 28. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Tjener du mye på det? Ingen ting 1
Cid Skrevet 28. oktober #230135 Skrevet 28. oktober Titania skrev (Akkurat nå): Ingen ting Burde betalt deg da litt. 1
Titania Skrevet 28. oktober #230136 Skrevet 28. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Burde betalt deg da litt. Næ, og når det er jeg som spør om han vil ha, så er det mer jeg som tilbyr. Syns det bare er artig å lage ting folk vil ha, jeg Går ikke veldig mye filament uansett 1
Nevian Skrevet 28. oktober #230137 Skrevet 28. oktober Jeg lærte nettopp at irsk er et fullverdig språk, og ikke bare en variant av engelsk. 1
Frøkenfryden Skrevet 28. oktober #230138 Skrevet 28. oktober Cid skrev (20 timer siden): Ciaran og Ciara skrev (17 timer siden): Takk! Heldigvis bedre i dag. Faktisk svømt også. Fint for kropp med varmen. Nå: kaffe og ulltøy og tente lys😌 1
Frøkenfryden Skrevet 28. oktober #230139 Skrevet 28. oktober Titania skrev (2 timer siden): Nei da Skal printe en batteriboks til ene teknikeren, bare. Også flyter det med kulepenner på møterommet, så blir nok en pennekopp dit også «Printe en batterboks til tekniker»😁 wink wink. Hvor er @Lur Venn?😆 1
Cid Skrevet 28. oktober #230140 Skrevet 28. oktober Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk! Heldigvis bedre i dag. Faktisk svømt også. Fint for kropp med varmen. Nå: kaffe og ulltøy og tente lys😌 Spilte denne i bakgrunnen? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå