Titania Skrevet 6. oktober #229541 Skrevet 6. oktober Cid skrev (4 timer siden): Den cpap maskinen? Jepp
Cid Skrevet 6. oktober #229542 Skrevet 6. oktober Lur Venn skrev (3 timer siden): Med sykkel da Med støttehjul?
tånegla Skrevet 6. oktober #229543 Skrevet 6. oktober Jeg lurer litt på om det blir bedre vær ila uka.
Cid Skrevet 6. oktober #229544 Skrevet 6. oktober lolitsme skrev (5 timer siden): top kek ❓❓❓❓ Fyren som alltid sitter våken hele natta. Hvem er det?
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober #229545 Skrevet 6. oktober lolitsme skrev (7 timer siden): Vi Digger den sangen der. 1
lolitsme Skrevet 6. oktober #229546 Skrevet 6. oktober Cid skrev (7 timer siden): Hvem er det? 🙋♂️ 🙃 1 1
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober #229548 Skrevet 6. oktober Holdt et foredrag i dag en time. Stas. Etter jobb ble det en lur og fiskekakemiddag. Nå, kosetid. Tv og stearinlys. Og startet på kolesterolmedisin i kveld. Håper på null bivirkninger😌 3
Titania Skrevet 6. oktober #229549 Skrevet 6. oktober Får vondt i lillefingeren av å strikke 😑 Men å ikke gjøre det er ikke et alternativ, så vurderer tape den opp for å se om det hjelper 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober #229550 Skrevet 6. oktober Titania skrev (3 minutter siden): Får vondt i lillefingeren av å strikke 😑 Men å ikke gjøre det er ikke et alternativ, så vurderer tape den opp for å se om det hjelper
Hydrium Skrevet 6. oktober #229551 Skrevet 6. oktober Titania skrev (18 minutter siden): Får vondt i lillefingeren av å strikke 😑 Men å ikke gjøre det er ikke et alternativ, så vurderer tape den opp for å se om det hjelper Jeg tror det er en god ide, jeg taper fingre og tær forebyggende også. Men hvordan får du vondt i lillefingren? 😄
Hydrium Skrevet 6. oktober #229552 Skrevet 6. oktober Frøkenfryden skrev (55 minutter siden): Holdt et foredrag i dag en time. Stas. Etter jobb ble det en lur og fiskekakemiddag. Nå, kosetid. Tv og stearinlys. Og startet på kolesterolmedisin i kveld. Håper på null bivirkninger😌 Hva holder du foredrag om? 😍 Jeg må ikke snoka da, bare å be meg slutte 😄 1
lolitsme Skrevet 6. oktober #229553 Skrevet 6. oktober Hydrium skrev (26 minutter siden): Jeg må ikke snoka da, bare å be meg slutte 😄 😂 haha! 1
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober #229554 Skrevet 6. oktober Hydrium skrev (26 minutter siden): Hva holder du foredrag om? 😍 Jeg må ikke snoka da, bare å be meg slutte 😄 Lov å spørre. Holdt om personlighetsforstyrrelser ☺️ 1
Titania Skrevet 6. oktober #229555 Skrevet 6. oktober Sitat Hydrium skrev (32 minutter siden): Jeg tror det er en god ide, jeg taper fingre og tær forebyggende også. Men hvordan får du vondt i lillefingren? 😄 Vet ikke helt hvordan, men er sikkert en kombinasjon av hvordan jeg holder den og senvirkning fra da jeg røk en sene for noen år siden 😅 Pluss at den er litt mer vond generelt fordi det er blitt kjøligere 1
Hydrium Skrevet 6. oktober #229556 Skrevet 6. oktober Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Lov å spørre. Holdt om personlighetsforstyrrelser ☺️ Ååå så kult! 😎
Hydrium Skrevet 6. oktober #229557 Skrevet 6. oktober Titania skrev (5 minutter siden): Vet ikke helt hvordan, men er sikkert en kombinasjon av hvordan jeg holder den og senvirkning fra da jeg røk en sene for noen år siden 😅 Pluss at den er litt mer vond generelt fordi det er blitt kjøligere Så for meg at du strikket med lillefingeren ut, som en brite som drikker te 😋 Høres ikke noe godt ut nei ❤️ 1
Titania Skrevet 6. oktober #229558 Skrevet 6. oktober Hydrium skrev (20 minutter siden): Så for meg at du strikket med lillefingeren ut, som en brite som drikker te 😋 Høres ikke noe godt ut nei ❤️ Hehe 😝 Nope, den er greit bøyd 😅 Er ikke å anbefale 😬 Var maks kløning som gjorde at den røk i tillegg 😅 Var i en skobutikk, og skulle sette tilbake en eske i hylla. Glapp esken idet jeg satt den på hylla, så dyttet den i ren refleks så den ikke skulle gå i gulvet. Dyttet hardt, tilfeldigvis bare med lillefingeren, og esken stoppet fort i en vegg 🤪 Trodde først den var ute av ledd, så skeiv den ble - men var «bare» senen til det ytterste leddet som røk 😅 Men etter noen måneder med å være tapet rett, ble det heldigvis rett igjen 😊 2
Hydrium Skrevet 6. oktober #229560 Skrevet 6. oktober Titania skrev (2 minutter siden): Hehe 😝 Nope, den er greit bøyd 😅 Er ikke å anbefale 😬 Var maks kløning som gjorde at den røk i tillegg 😅 Var i en skobutikk, og skulle sette tilbake en eske i hylla. Glapp esken idet jeg satt den på hylla, så dyttet den i ren refleks så den ikke skulle gå i gulvet. Dyttet hardt, tilfeldigvis bare med lillefingeren, og esken stoppet fort i en vegg 🤪 Trodde først den var ute av ledd, så skeiv den ble - men var «bare» senen til det ytterste leddet som røk 😅 Men etter noen måneder med å være tapet rett, ble det heldigvis rett igjen 😊 Nei fy søren.....! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå