Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Den cpap maskinen?

Jepp

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lur Venn skrev (3 timer siden):

Med sykkel da

Med støttehjul?

Skrevet

Jeg lurer litt på om det blir bedre vær ila uka.

Skrevet
lolitsme skrev (5 timer siden):

top kek 

Fyren som alltid sitter våken hele natta. 

Hvem er det?

Skrevet
lolitsme skrev (7 timer siden):

Vi Digger den sangen der.:strix::strix:

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (7 timer siden):

Hvem er det?

🙋‍♂️ 🙃

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Holdt et foredrag i dag en time. Stas. :jepp:Etter jobb ble det en lur og fiskekakemiddag. Nå, kosetid. Tv og stearinlys. Og startet på kolesterolmedisin i kveld. Håper på null bivirkninger😌

• Hjerte 3
Skrevet

Får vondt i lillefingeren av å strikke 😑 Men å ikke gjøre det er ikke et alternativ, så vurderer tape den opp for å se om det hjelper

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (3 minutter siden):

Får vondt i lillefingeren av å strikke 😑 Men å ikke gjøre det er ikke et alternativ, så vurderer tape den opp for å se om det hjelper

:klem3::klem3:

Skrevet
Titania skrev (18 minutter siden):

Jeg tror det er en god ide, jeg taper fingre og tær forebyggende også. Men hvordan får du vondt i lillefingren? 😄

Skrevet
Frøkenfryden skrev (55 minutter siden):

Holdt et foredrag i dag en time. Stas. :jepp:Etter jobb ble det en lur og fiskekakemiddag. Nå, kosetid. Tv og stearinlys. Og startet på kolesterolmedisin i kveld. Håper på null bivirkninger😌

Hva holder du foredrag om? 😍 Jeg må ikke snoka da, bare å be meg slutte 😄

• Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (26 minutter siden):

Jeg må ikke snoka da, bare å be meg slutte 😄

😂 haha!

• Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (26 minutter siden):

Hva holder du foredrag om? 😍 Jeg må ikke snoka da, bare å be meg slutte 😄

Lov å spørre. Holdt om personlighetsforstyrrelser ☺️

• Nyttig 1
Skrevet
Sitat
Hydrium skrev (32 minutter siden):

Jeg tror det er en god ide, jeg taper fingre og tær forebyggende også. Men hvordan får du vondt i lillefingren? 😄

Vet ikke helt hvordan, men er sikkert en kombinasjon av hvordan jeg holder den og senvirkning fra da jeg røk en sene for noen år siden 😅 Pluss at den er litt mer vond generelt fordi det er blitt kjøligere 

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Lov å spørre. Holdt om personlighetsforstyrrelser ☺️

Ååå så kult! 😎

Skrevet
Titania skrev (5 minutter siden):

Vet ikke helt hvordan, men er sikkert en kombinasjon av hvordan jeg holder den og senvirkning fra da jeg røk en sene for noen år siden 😅 Pluss at den er litt mer vond generelt fordi det er blitt kjøligere 

Så for meg at du strikket med lillefingeren ut, som en brite som drikker te 😋 Høres ikke noe godt ut nei ❤️

Se relatert bildedetalj. 9 ideas de Mujer tomando cafe | mujer tomando cafe, fotografia, fotografía

• Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (20 minutter siden):

Så for meg at du strikket med lillefingeren ut, som en brite som drikker te 😋 Høres ikke noe godt ut nei ❤️

Se relatert bildedetalj. 9 ideas de Mujer tomando cafe | mujer tomando cafe, fotografia, fotografía

Hehe 😝 Nope, den er greit bøyd 😅

Er ikke å anbefale 😬 Var maks kløning som gjorde at den røk i tillegg 😅 Var i en skobutikk, og skulle sette tilbake en eske i hylla. Glapp esken idet jeg satt den på hylla, så dyttet den i ren refleks så den ikke skulle gå i gulvet. Dyttet hardt, tilfeldigvis bare med lillefingeren, og esken stoppet fort i en vegg 🤪 Trodde først den var ute av ledd, så skeiv den ble - men var «bare» senen til det ytterste leddet som røk 😅 Men etter noen måneder med å være tapet rett, ble det heldigvis rett igjen 😊

• Hjerte 2
Skrevet

Tips til Halloween 😉

Kan være et bilde av tekst som sier 'Don't have candy? place the empty bowl with note outside, kids will think other kids took all the candy Please Help yoursel-'

• Hjerte 2
Skrevet
Titania skrev (2 minutter siden):

Hehe 😝 Nope, den er greit bøyd 😅

Er ikke å anbefale 😬 Var maks kløning som gjorde at den røk i tillegg 😅 Var i en skobutikk, og skulle sette tilbake en eske i hylla. Glapp esken idet jeg satt den på hylla, så dyttet den i ren refleks så den ikke skulle gå i gulvet. Dyttet hardt, tilfeldigvis bare med lillefingeren, og esken stoppet fort i en vegg 🤪 Trodde først den var ute av ledd, så skeiv den ble - men var «bare» senen til det ytterste leddet som røk 😅 Men etter noen måneder med å være tapet rett, ble det heldigvis rett igjen 😊

Nei fy søren.....! 

Whaaaat? - Imgflip

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...