Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 20:21 #224061 Del Skrevet tirsdag kl 20:21 Nevian skrev (11 minutter siden): Er trist fordi sjefen min på jobb - et av de beste menneskene jeg har møtt - hadde sin siste arbeidsdag hos oss i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 04:04 #224062 Del Skrevet onsdag kl 04:04 Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet onsdag kl 07:55 #224063 Del Skrevet onsdag kl 07:55 For to år siden var det 11.12.22., altså 111 222. Datoen i dag er 11.12.24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet onsdag kl 22:58 #224064 Del Skrevet onsdag kl 22:58 Jeg er på ferie, og har vel brukt 4 timer av dagen idag på å hjelpe kollegaen fordi hun ikke klarer tenke selv 😶 Men jeg er veldig glad for at jeg ikke er på jobb, når minst 4 stykk er syke 🙈 Satser på jeg slipper unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet onsdag kl 23:24 #224065 Del Skrevet onsdag kl 23:24 Jeg har vrengt skjermen på skrivebordslampen min opp ned, så den lyser opp hele rommet. Dust lys. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23 timer siden #224066 Del Skrevet 23 timer siden Jeg våknet nå, men burde sove litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #224067 Del Skrevet 22 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 18 timer siden #224068 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er stressa, har en del møter og ting som må ordnes, og en rapport som må skrives i dag 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #224069 Del Skrevet 17 timer siden Disney Adult skrev (18 minutter siden): Jeg er stressa, har en del møter og ting som må ordnes, og en rapport som må skrives i dag 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 17 timer siden #224070 Del Skrevet 17 timer siden Betalings-appen for bussen virket ikke i morges, så jeg fikk ikke kjøpt bussbillett. Det gjaldt ikke bare meg. Fint med en liten gratis busstur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17 timer siden #224071 Del Skrevet 17 timer siden Stemmen til Maria mena er grusom, det er tortur i ørene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15 timer siden #224072 Del Skrevet 15 timer siden Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Stemmen til Maria mena er grusom, det er tortur i ørene mine Enig! Hun gnåler som en hunnkatt med løpetid. Grusomt å høre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 15 timer siden #224073 Del Skrevet 15 timer siden Ikke uinteressant for meg, men sikkert for mange andre: Forfedrene til fullblodshesten var Darley Arabian, Byerly Turk og Godolphin Barb, altså en Araber, en Turkmener og en Berber. Disse tre rasene er alle utholdende ørkenehester som nomadene har holdt i tusener av år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #224074 Del Skrevet 13 timer siden jukkapalme skrev (1 time siden): Enig! Hun gnåler som en hunnkatt med løpetid. Grusomt å høre på. Håper ikke hun leser her da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12 timer siden #224075 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (54 minutter siden): Håper ikke hun leser her da 😛 Hehe, tror neppe hun bryr seg. Hun skriver gode tekster da, men jeg liker ikke stemmen hennes. Har også et godt inntrykk av henne som person. Så liker dama, men ikke stemmen. Men jeg synger mye verre for å si det sånn 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12 timer siden #224076 Del Skrevet 12 timer siden Jeg husker ikke hvordan låsen på døra her virker, så jeg får ikke gått tur med hunden enn før noen kommer hjem 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 6 timer siden #224077 Del Skrevet 6 timer siden Bestilte nettopp billetter til Grand Prix i februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå