Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:huh: Det er en underlig stemning her på KG i kveld. :sjokkbla: Som om noen har satt fyr på en bikube og alle de stakkars, hjemløse biene surrer hvileløst rundt, :bond: uten å finne hverken rast eller ro.

En klem, fra meg, til alle som trenger det, :klem:

Og så litt kos og da... :kose:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt og dumt, krangling med samboer, noe som begynner å bli en vane :(

:klemmer: :klemmer: Dobbeltklem til deg min venn.

Småbarnsforeldre-perioden er den tøffeste perioden i et samboer/ekteskapsforhold/kjæresteforhold. Ikke glem å snakke ordentlig sammen om det som egentlig plager dere. Jeg vet det for jeg har levd et langt liv og erfart at bekymringene aldri er større enn når barna var små.

Unnskyld - jeg merker at jeg høres ut som en brykjerring og besserwisser. Men liker deg og ønsker at du skal være glad og fornøyd som du alltid virker her inne. :klemmer: en klem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du nok helt rett i, men jeg har prøvd å prate med han gjentatte ganger, men jeg kommer ikke gjennom. Vi hadde problemer før jeg ble gravid og men han lovde å skjerpe seg når barnet kom, det har ikke skjedd. Det har blitt verre. Jeg har til og med spurt om han kan være med på samtale på Familievenkontoret, men det ville han heller ikke. Så vi kommer ingen vei. Det er egentlig min feil, jeg burde visst bedre. Noen kan ikke forandre seg.

Jeg er som regel glad og fornøyd, men det er som regel når han er på jobb, han jobber offshore. De siste månedene han har komt hjem har jeg egentlig bare ønsket at han skulle dra igjen. Blir jo bare en bedriten stemning med en gang han kommer inn døra. Han forlanger like mye stell og oppmerksomhet som lillegutt og det har jeg rett og slett ikke mulighet til å gi han.

Det ble langt dette her, men det var godt å få ut litt frustrasjon. Jeg har ikke pratet med noen om dette så det er ingen som vet hvor ille det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forstår jeg at du har noe mer å streve med en noen overfladiske krangler.

Og enklere blir det vel ikke hvis han ikke er villig til å gjøre noe aktivt for å bedre situasjonen.

Håper du har noen du kan støtte deg til og snakke med, få gode råd og oppbacking av.

Det er ikke bare enkelt dette livet, nei. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet består av en rekke utfordringer, noe må vi jo bedrive tiden med ;)

Jeg har noen få gode venner som jeg snakker en del med, de støtter meg så godt de kan, er glad for at jeg har de. Også hjelper det jo på humøret med en liten gutt som alltid er i godt humør, går ikke an å være i dårlig humør når lillegutt er så glad :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, ja den fine lille gutten din. Han høres bare helt skjønn ut - og som jeg har sagt helt siden jeg "traff deg her på KG" - du er en fantastisk mamma! :rodmer: Godt at du har gode venner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...