Gå til innhold

It's the end of the world as we know it...


Imax

Anbefalte innlegg

Det er sånne saker som dette, som får meg til å holde meg unna nettet... Man får rett og slett alt for mye informasjon.  :sjenert:

Hilsen Imax som tar KG-ferie frem til jul (yeah, særlig jeg klarer! :ler: )

Uff ja, man blir engstelig av å lese sånne ting... Klarer ikke la være, jeg da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:troest: Håper at kvalmen ikke har tatt helt overhånd, jeg har ikke vært plaget selv, men bestevenninnen min har, så jeg har sett hvor tungt det kan være. :klem:

Håper du får en lang og rolig juleferie, og at du får hvilt deg mest mulig!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker i dag! :hoppe::hoppe::hoppe:

Ellers er det ikke mye jubel, kun kvalme og sykemelding her i gården :tristbla: Har blitt verre over helgen, og sykemeldte meg i går. Det går fryktelig opp og ned, og nå har jeg begynt å kaste opp også :tristbla::tristbla: Kjipt å være hjemme, men det er nesten en lettelse også, for det har vært slitsomt å være på jobb også. Dessuten kan jeg få med meg mye god Dr. phil osv.... :sjarmor:

Men oppi all kvalmen så er det jo utrolig trist å høre om MAen til Hulderjenta :grine: Så da får jeg vel kanskje være fornøyd med kvalmen min... Utrolig trist, de har all min sympati, sånn er så grusomt (spesielt fordi de har slitt med å bli gravide også...) :klem:

Endret av Imax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare en snartur innom for å ønske deg en riktig god jul, og et godt nyttår! Jeg drar i morgen, og kommer ikke tilbake før etter nyttår.

Juleklem fra Marillia :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var v på vår første ultralyd! Det var helt SINNSVAKT! Det er visst en liten baby med armer og bein inni magen min :overrasket: Skulle kanskje ikke tro at jeg skulle bli så overrasket, men inntil nå ha det nærmest bare vært teori (kvalmen kan jo ha vært et virus f.eks :ler: ). Det var utrolig morsomt å se på krypet bevege seg inni der som en liten strikkball. Alt så bra ut også, ikke noe nakkeødem (kromosomfeil), og hjertet banket som bare det. Sinnsyk lyd: dunke-dunke-dunke-dunke i utrolig kjapt tempo. Så nå føler jeg meg endelig gravid! :ler::ler:

Er nå 10+4, og etter UL i går er jeg nå ganske trygg på at dette skal gå bra. Jeg er fremdeles skikkelig kvalm, men jeg håper det gir seg snart. Begynner å bli temmelig lei :frustrert: , samtidig som jeg faktisk, utrolig nok, har blitt litt vant til det :ler: Er nesten mest kvalm på kvelden, og det er frustrerende, så det sosiale livet er ikke spesielt mye å skryte av for tiden. Men jeg var med på julebordet på jobben på torsdag, og det gikk greit (mye mat!). Ryktene har begynt å spredd seg, så jeg fikk masse gratulasjoner. Til og med en som prøvde å ta på magen min! Da blir jeg litt pissed :frustrert: Men i følge venninnen min burde jeg ikke det, for jeg kommer aldri til å få så mye oppmerksomhet igjen noen gang :ler:

Jeg er tidlig oppe lørdag morgen, for nå skal jeg faktisk til frisøren. Måtte avbestille en time i forrige uke fordi jeg var sykemeldt, så nå får jeg faktisk klippet meg før jul likevel. Det skal bli digg. Får ta med matpakke....

God helg alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaper du har en fin loerdag og at klippen ble bra!

Saa goey aa se det lille vidunderet for foerste gang....sukk!

:klem:

Endret av Popelka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ultralyd er herlig! Så bra å høre at du er positiv til at dette skal gå bra nå, da blir alt så mye bedre vettu.

Håper du ellers har hatt en fin helg, og at kvalmen gir seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker! Er inne i min 12. uke nå! :hoppe:

Så håper jeg den hersens kvalmen gir seg snart... Må avlyse selskap i helgen (var invitert på 30 års dag), men jeg håper jeg klarer juleverksted på Nadheim (Bymisjonen der jeg jobber som frivillig) på fredag... Hm. Kjipt å ikke ha energi på kvelden. I går ble jeg sippete etter at jeg hadde spydd, synes skikkelig synd på meg selv :ler: Men, men, det går seg vel til. Synes det er kjipt å gå for halv maskin, og savner et vanlig aktivt liv. Tror ikke jeg har gått så lenge uten sex på 10 år jeg, og da var typen i NordNorge i 2 måneder... :sjenert: Ja, ja, Får se om ting justerer seg. Men kvalmen betyr i hvert fall at jeg fremdeles er gravid, og hvis kvalmen gir seg blir jeg sikkert superstressa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12. uke! :tommelsmil:

Kjenner meg igjen i det du sier om kvalmen. Enn så ille jeg syntes at det var mens det sto på, så var det samtidig en betryggelse om at jeg var gravid.

Og nå blir jeg mange ganger om dagen påminnet om min lille hybelboer fra sparkingen hennes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen M og Gerbra! Jepp G, vi har termin samme dag vi da! Spennende saker! Når skal du starte dagbok da? ;) Legen sier jeg har termin 6. juli, men min beregning sier 4. juli. Men greia er vel at ungen kommer akkurat når den vil, om det blir 24. juni eller 14. juli! :ler:

Nå er det snart helg! Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for besøk Hulderjenta! Så koselig at du besøker dagboka mi, skjønner at det ikke nødvendigvis er så enkelt etter det du har opplevd. Setter stor pris på det! :klem:

Da er jeg halvveis i min 14. uke, og er nesten mer kvalm enn jeg pleier :overrasket: Mister motet snart, synes det er håpløst. Men jeg får slutte å syte, det blir som det blir. Men jeg kan ikke noe for det, jeg synes veeeldig synd på meg selv... :sjenert::ler:

Veide meg i går, veier 71 kg. Ikke dårlig, etter som jeg spiser så mye og har vært totalt ukritisk til å spise godt/kjeks/kaker/snacks osv. Så da er det kanskje ikke så ille?

Nå går vi inn i 2006, med nye muligheter for å slippe kvalmen får jeg håpe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God romjul!

Skulle bare stikke innom for å si at det er jeg som er/var Gerbra, og at vi nok ikke får se stort til Gerbra lenger nå som hemmeligheten min ikke er så hemmelig lenger...

Er fortsatt 50% sykmeldt, trett og kvalm jeg og. Trodde kvalmen hadde gitt seg, men har virkelig fått bevis i dag for at den ikke har det.. :tristbla:

Utrolig nok har vekta holdt seg fint her og enda jeg stapper og spiser masse kaker og godis, er jo jul jo... Har heldigvis juleferie noen dager til, og satser stort på at kvalmen og trettheten er over når jeg skal tilbake på jobb 3. januar. "Alle" sier jo at det skal gå over når man runder uke 14 så vi får da håpe på det...

Godt nyttår da du! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grooo!

Hyggelig med besøk, da skjønner jeg litt mer! Godt vi er to. Postet i dagboken din før jeg så innlegget ditt i min egen! :ler:

Vi får krysse fingrene for at kvalmen gir seg. Jeg blir sprø (i dag begynte jeg faktisk å grine, for jeg blir så frustrert :frustrert: ). Jeg har blitt forkjølet også, så slim i halsen og tett nese hjelper ikke akkurat på følelsen... Ja, ja, ja. Krysser fingrene for et bedre 2006! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...