Gå til innhold

Hvordan klare samarbeide når alt skal være på hans premisser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å da mener jeg absolutt ALT. Alt skal kverulers om og han skal bestemme alt. Han MÅ ditt og han MÅ datt. Det dreier seg om ferien til barna som de må ha i barnehagen nå, han skal bestemme den også og dersom jeg sier at det passer ikke for meg og om det er en helg der jeg har planer om han kan ha de den uka, men nei det passer ikke han.

Vi bor fortsatt sammen. Jeg overtar nytt hus i mai og vi skal selge det vi bor i nå. Alt må tas på familevernkontoret og det økonomiske fordelingen gjennom advokat. Hvordan skal man kunne klare samarbeide med en sånn mann uten å la han bestemme alt?🙄

Anonymkode: 5f080...de9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få en klar avtale i boks, og tvihold på den for enhver pris.
Det er bare litt til, så er du der.

Anonymkode: 5ffe7...f9d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo enkelt. Dropp og gå videre. Mennesker med slike holdninger trenger en reality check 

Anonymkode: 0482b...593

Skrevet

Gå til mekling og få satt opp en avtale som gjelder alt av ferier, fordeling av utgifter og annet. Hvis det er så betent, så ikke spør ham om barnepass. Si nei til alle ekstra ting som skjer den uka/tiden du har barn, med mindre det er noe helt spesielt eller er jobb-/studierelatert. Ikke bli med på krangler. 

Kanskje er bruddet veldig sårt for ham nå, og at dere får et bedre forhold senere når støvet har lagt seg. 

AnonymBruker
Skrevet
Ellevill skrev (4 minutter siden):

Gå til mekling og få satt opp en avtale som gjelder alt av ferier, fordeling av utgifter og annet. Hvis det er så betent, så ikke spør ham om barnepass. Si nei til alle ekstra ting som skjer den uka/tiden du har barn, med mindre det er noe helt spesielt eller er jobb-/studierelatert. Ikke bli med på krangler. 

Kanskje er bruddet veldig sårt for ham nå, og at dere får et bedre forhold senere når støvet har lagt seg. 

Takk for råd, han er bare en stor egoist og kverulant så det tror jeg faktisk han alltid vil være, men hvordan få til avtale med han når hab skal bestemme alt?😑

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette er jo enkelt. Dropp og gå videre. Mennesker med slike holdninger trenger en reality check 

Anonymkode: 0482b...593

Takk, men hva mener du dropp og gå  videre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...