Gå til innhold

MLM-kontoer på Instagram og snapchat har blitt min nye guilty pleasure

Vicnord84

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette.

Måne, admin. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Stine- skrev (7 minutter siden):

Noen som har link til discordkanalen som handler om nwm? Send gjerne på DM 😁

Gjerne til meg også🙋🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så om å gjøre og få flere og flere til og bli selgere av det nuskingreiene egentlig? Må jo nesten ha noen kunder og? Kjenner ikke en kjeft som har den dingsen der jeg. Hva annet er det egentlig de selger da? Skal alle fly rundt og selge er det jo kanskje et begrenset kundemarked vel?

Ser at man skal "bestemme seg for" hvor mye man skal tjene i måneden, f.eks 10 000. Det er vel sånn de tjener penger på toppene, tvinge en haug "godtroende" damer til å kjøpe dritdyre produkter i hauger og dunger for så å selge videre, evt brenne inne med stæsjet...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (På 11.6.2022 den 20.10):

Den er grei. Det er ikke noe nytt at mennesker er skeptisk til alle nyvinnger, som eks Internett, bitcoin osv. Som Wenche sier, hennes første buddy beviser at tålmodighet og hardt arbeid gir resultater i denne bransjen. Det er bare å gi gass.

Nyvinninger? Pyramidespill er jo et gammelt og velkjent svindelopplegg, som alle med litt vett i skallen holder seg langt unna.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rebella81 skrev (På 13.6.2022 den 14.05):

Hvorfor er det så om å gjøre og få flere og flere til og bli selgere av det nuskingreiene egentlig? Må jo nesten ha noen kunder og? Kjenner ikke en kjeft som har den dingsen der jeg. Hva annet er det egentlig de selger da? Skal alle fly rundt og selge er det jo kanskje et begrenset kundemarked vel?

Ser at man skal "bestemme seg for" hvor mye man skal tjene i måneden, f.eks 10 000. Det er vel sånn de tjener penger på toppene, tvinge en haug "godtroende" damer til å kjøpe dritdyre produkter i hauger og dunger for så å selge videre, evt brenne inne med stæsjet...

For et MLM selskap så er det «selgerne» som er kundene. Det er i hovedsak de som kjøper produktene. Så jo flere som rekrutteres, jo flere kunder. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hollie skrev (52 minutter siden):

For et MLM selskap så er det «selgerne» som er kundene. Det er i hovedsak de som kjøper produktene. Så jo flere som rekrutteres, jo flere kunder. 

Aldri tenkt på det sånn før. Da er det jo enda mer kynisk i å skulle selge de inn som kunder ved å kamuflere det som mestring og hopping ned fra gjerder.. 

Det er jo skikkelig råtten måte å drifte på!! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/13/2022 at 2:05 PM, rebella81 said:

Fritt etter hukommelsen så er det vanlig blandt de litt høyere opp i systemet å gjøres strategiske investeringer i kjeden under seg. Sånn at man ender opp med mest fortjeneste. Mens de på bunnen blir sittende med en haug med esker med varer de ikke får solgt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

I dårlige tider er det ofte flere som lar seg lure inn, i håp om ekstra inntekt - de færreste ender opp med å tjene på det. 

Ting blir tøffere fremover økonomisk vil jeg anta, så det kan bli spennende fremover. Se hvor mange nye selgere/kunder det verves

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Nå er det noe kosttilskudd som selges for tiden og det snakkes og skrives om disse utrolige lederne og bra team og "jeg har det beste teamet" og "dette hadde vi ikke klart uten dere".

Skjønte ikke helt HVA en gruppe mennesker drev med til å begynne med. Om å gjøre å skaffe seg et team men alle så hemmelighetsfulle over HVA de bygger team FOR?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dude1996 skrev (På 2.6.2022 den 0.12):

Altså ... hva skal man si? 

Og der fikk jeg en ubotelig hjerneskade :sjokkbla:

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fiffle
Fiffle skrev (Akkurat nå):
misssixty skrev (På 31.3.2022 den 3.21):

Reidunpande og hannekness 😅

Oj, haha!  Jeg skulle skrive… hva i alle dager???? Hva f er dette?  Hvorfor er det ingen som merker dette med reklame , for det er jo det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha gøy tråd! Visste ikke at det blant annet handlet om pyramide spill. Har flere jeg kjenner som driver med forever living, og jeg tror jeg blir gal av alle reels’a og annet 🙈 han ene jeg kjenner tror ha. kan tjene seg opp såppas at han kan slutte i sin fulltidsjobb og ha feriehus i Dubai 😅

Endret av mhjo
Jeg ble kjent igjen av noen som kjenner denne personen. Endret litt i teksten så vedkommende selv ikke kjenner seg igjen 😂
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (På 14.4.2022 den 16.10):

Uff, orker ikke dama mer etter at hun begynte med dette. Fint hvis hun selv finner glede og nytte av å drive med det for sin egen del, men å skulle selge det til andre....hun bare kler det ikke. 

Og starte alle videoene med "Hej vakre sjæl 🥰🥰🥰🥰🥰" er så kunstig som man bare får det. 

Selger Sandra Lyng Haugen Lumispa? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Centimeteren skrev (På 11.6.2022 den 14.55):

Ok. Det er ikke alle som våger her i livet.

Når man må bruke hersketeknikk for å lure folk inn, ja da lukter det lang vei. Det handler ikke om å «tørre å satse», det handler om å ta veloverveide og fornuftige valg. Spiller du f.eks. pengespill på nett? Hvis nei, tør du ikke satse? Våger du ikke? I såfall, hvorfor? Du kan jo bli kjempe rik, slutte å jobbe og leve av gambling! Bare man spiller nok og jobber HARDT med å vinne vil man jo en eller annen gang tjene på det? Men noen tør bare ikke satse….

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullrulle skrev (36 minutter siden):

Det handler ikke om å «tørre å satse», det handler om å ta veloverveide og fornuftige valg.

Det er jo det som er så hysterisk morsomt med disse MLM-damene😂

De tror at alle andre egentlig ønsker å starte med dette tullet, men ikke har mot til det.

Man er ikke klar. Tør ikke ta steget. Redd for å eksponere seg. Kom deg ut av komfortsonen. Hva venter du på?

Folk flest forstår da at de ikke kan leve av dette. Like greit å innse det før man starter den flaue eksponeringen som tydeligvis er nødvendig for å "lykkes"😆

Følger bare med på WL jeg da, som fremdeles ligger på under 1000 følgere, stort sett mellom 0-10 likes på postene, og 0 kommentarer. (Bortsett fra en kommentar fra et par andre Nuskin-damer, en sjelden gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (10 minutter siden):

Det er jo det som er så hysterisk morsomt med disse MLM-damene😂

De tror at alle andre egentlig ønsker å starte med dette tullet, men ikke har mot til det.

Man er ikke klar. Tør ikke ta steget. Redd for å eksponere seg. Kom deg ut av komfortsonen. Hva venter du på?

Folk flest forstår da at de ikke kan leve av dette. Like greit å innse det før man starter den flaue eksponeringen som tydeligvis er nødvendig for å "lykkes"😆

Følger bare med på WL jeg da, som fremdeles ligger på under 1000 følgere, stort sett mellom 0-10 likes på postene, og 0 kommentarer. (Bortsett fra en kommentar fra et par andre Nuskin-damer, en sjelden gang)

Enig! Jeg tror dessverre ikke de skjønner at de med «hudpleiedansen» sin bare oppnår en ting: å drite seg ut. Dersom en påpeker det er en troll, selv om en kanskje genuint ønsker å beskytte de mot seg selv! Å gå ut av komfortsonen sin kan være bra det, men det betyr ikke at en må selge nu-skin💁🏼‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett endel av nuskin-instagramkanalene. Det er jo utrolig at folk blir manipulert til å lage dansevideoer, livesendinger og posere med en rensedings. (Jeg har litt lyst på en sånn da :))

Det ser ut som noen klarer å tjene penger på det, men det slår meg at det aldri er nevnt noen summer. Forstår at de ikke ønsker å dele egen inntekt, men hadde jo kunnet si noe om gjennomsnittsinntekt eller hva man kan forvente med et visst antall kunder og en viss størrelse på et team? Det betyr vel at de fleste ikke tjener så mye ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...