AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #1 Skrevet 28. mars 2022 Min datter på 4 år har atopisk eksem på hender, knær og rundt munnen. Særlig utslettet rundt munnen har vi slitt veldig med å få bort. Vi har både Canoderm og kortisonkrem på resept, og siden hun klager over at Canoderm svir har vi brukt Miniderm og Mustela sin serie for atopisk hud istedet. Problemet er at hun HATER å bli smurt. Det er en kamp hver bidige dag. Har gått til det skrittet å smøre henne etter at hun er sovnet, men det er jo ingen holdbar løsning på prøoblemet. Noen her som har tips til hvordan man får barn til å bedre like å bli smurt? Anonymkode: 95b4e...9c9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #2 Skrevet 28. mars 2022 Min er snart to år og liker heller ikke å bli smurt... Prøver rett og slett å distrahere hun litt. Feks først tannpuss så smøring. Da får hun holde litt på med tannkosten mens jeg smører, evt hårbørsten. Andre ganger vil hun smøre selv, da får hun litt i hendene og jeg ber henne smøre magen feks. (jeg smører alltid over igjen etterpå). Er det helt krise, setter jeg på en sang på youtube som hun får se mens jeg smører. Mammapolitiet er sikkert ikke enig men det får bare være 🤪 Anonymkode: 2bb71...d1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå