Gå til innhold

Barn og banneord

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av deres barn som banner?

Altså greia er at pappaen til barna (vi er ikke sammen mer) daglig banner, hele tiden, det har han alltid gjort. 

Så 6åringen flyr rundt å sier "fy faen"

Jeg jobber ekstremt mye med høflighet og det å si fine ord.

Er ikke det at å banner er det verste man kan gjøre, men syntes heller ikke at det er noe fint at et så lite barn går rundt å sier det.

Eneste måten å få stoppa det på er at pappaen tenker seg om, men han glemmer seg bort hele tiden 😅 

Anonymkode: 2ec6c...c1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Altså greia er at pappaen til barna (vi er ikke sammen mer) daglig banner, hele tiden, det har han alltid gjort. 

Er ikke det at å banner er det verste man kan gjøre, men syntes heller ikke at det er noe fint at et så lite barn går rundt å sier det.

Eneste måten å få stoppa det på er at pappaen tenker seg om, men han glemmer seg bort hele tiden 😅 

Jeg har en på 11 som banner mye, dette har han fra venner vil jeg tro, da vi voksne ikke bruker banneord, men andre tillagde ord 😅 men har og en på 3 år som hermer veldig etter broren sin 😩 har prøvd mye rart for å få bukt med det, og prøver ennå 

Anonymkode: a3705...d6e

AnonymBruker
Skrevet

Her mister barna 20 kr for hver gang de banner. 8 åringen banner ikke. 5 åringen kommer med noe  gloser innimellom fordi hun lærer i barnehagen. Slutter tvert når det forsvinner penger fra sparebøssa. Dette er en perioder som komme og går. Kan garantere at de lærer flest banneord på skolen og i barnehagen av andre barn 🤦‍♀️

Anonymkode: 5f415...a6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jah.. Sist i dag sa femåringen "han skriker så jævlig".. Og det kommer nok fra meg.. Prøver å dempe språket, men noen ganger kommer det noen gloser. Dette er jo min feil, så jeg forklarer at "det ikke er pent å bruke slike ord, mamma glemmer seg noen ganger, og jeg bør ikke bruke de selv" 

Anonymkode: 49fb9...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...