AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Del Skrevet 23. mars 2022 Jeg tror egentlig ikke på gjenferd, men har en sprø historie fra i sommer. Kall meg gjerne gal, men ønsker innspill. Vi har hytte rett ved en kirkegård. Dette hendte en lys sommernatt rundt midnatt (klisje, men ja). Jeg hadde lagt meg og hørte plutselig roping fra kirkegården. Åpner vinduet og ser en dame, kanskje i 20-årene, merkelig kledd i det som lignet en mørk maxikjole med kåpe over. Hun oppdager at jeg åpner vinduet og ser på henne, så jeg spør henne om alt går bra? «Ja, vekte jeg deg?? Jeg leter etter katten min skjønner du! « svarer hun. Så var det litt ja og ha, men jeg la meg igjen og sovnet ganske fort og har ikke tenkt på dette siden da. Men det var jo veldig merkelig?😂 jeg tenker 3 alternativ: -Jenta var faktisk ute og lette etter katten sin. I mørk kjole på en kirkegård ved midnatt, snålt men javel. -Dette var en jente som ønsket kontakt med noen, avdød familiemedlem eller noe, og ble tatt på senga av at jeg plutselig stakk hodet ut og tok kontakt med henne? Tenker kanskje dette er det mest sannsynlige? Hun ropte ett eller annet navn som jeg ikke husker, kan jo være en person hun håpet skulle vise seg klokken 12? -Hun var et gjenferd? Folk flest oppsøker vel ikke kirkegårder midt på natten, så synes unnskyldningen med at hun lette etter katten var litt tynn. Hele situasjonen var bare merkelig, det var liksom midt i skumringstimen og der står det en person mer som i svart brudekjole og labber rundt helt uten videre. Hva tror dere? 👻 Anonymkode: f85f5...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 23. mars 2022 #2 Del Skrevet 23. mars 2022 Ei dame som lette etter katten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Del Skrevet 23. mars 2022 spør Lilli Bendriss..... Anonymkode: 045fb...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #4 Del Skrevet 23. mars 2022 Hun lette etter katten sin. Du har ikke samtaler med spøkelser på den måten. Anonymkode: 4eb8a...cf2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #5 Del Skrevet 23. mars 2022 Jeg slenger ut en hypotese til. - Du hadde sovnet og drømte. Anonymkode: 0eff6...fd3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #6 Del Skrevet 23. mars 2022 Et gjenferd ville nok ikke ført en samtale på den måten, og spurt om du ble vekket😄 Anonymkode: c0062...902 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #7 Del Skrevet 23. mars 2022 Var det dyrekirkegård? Anonymkode: 9955d...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #8 Del Skrevet 23. mars 2022 Satt og ventet på en setning til slutt om at "det er en kattedame i nærheten som døde for x år siden", men det er jo virkelig null og niks i historien din som tyder på at dette var noe annet enn en "vanlig" person som lette etter katten sin? Anonymkode: 03219...70b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 23. mars 2022 #9 Del Skrevet 23. mars 2022 Jeg har møtt en ekte demon, så han rett i øynene før han tok kontroll over kroppen min, og før han løp unna, opplevelsen var rett og slett super-spirituell og umenneskelig. Dette er ingenting. Har også sett Gud flere ganger. Og spirits. Og har sett sjelen min. Vel, jeg var sjelen selv, i det jeg disconnecta fra kroppen min og gikk ut av den, og så min egen kropp sove. Jeg kan liste så mange ultra-super-spirituelle opplevelser at du hadde død bro 😉 Jeg gjør dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #10 Del Skrevet 24. mars 2022 Det var en dame kledd litt "goth" som gikk og lette etter katten sin på kirkegården fordi den lå nærmest der hun bodde. Anonymkode: b620e...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 24. mars 2022 #11 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): spør Lilli Bendriss..... Anonymkode: 045fb...e1c Vet ikke helt om hun egentlig er klarsynt, har vi fått noen bevis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #12 Del Skrevet 24. mars 2022 Kanskje det er egentlig du som er gjenferdet for jeg syns du høres litt merkelig ut 😄 Anonymkode: 84ac6...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #13 Del Skrevet 24. mars 2022 Lunaris skrev (3 minutter siden): Vet ikke helt om hun egentlig er klarsynt, har vi fått noen bevis? Jo det er henne Anonymkode: 8604e...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 24. mars 2022 #14 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo det er henne Anonymkode: 8604e...dab Henne hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #15 Del Skrevet 24. mars 2022 Lunaris skrev (Akkurat nå): Henne hva Klarsynt Anonymkode: b620e...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #16 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klarsynt Anonymkode: b620e...436 Det heter forresten "Jo,det er hun" Anonymkode: b620e...436 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #17 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo det er henne Anonymkode: 8604e...dab Det heter hun ikke henne Anonymkode: b620e...436 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #18 Del Skrevet 24. mars 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Satt og ventet på en setning til slutt om at "det er en kattedame i nærheten som døde for x år siden", men det er jo virkelig null og niks i historien din som tyder på at dette var noe annet enn en "vanlig" person som lette etter katten sin? Anonymkode: 03219...70b https://m.youtube.com/watch?v=GSIoTSRWFxo Anonymkode: 7f14b...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #19 Del Skrevet 24. mars 2022 Høres ut som en person som prøvde å finne katten sin. Kanskje katten brukte å være på kirkegården? Anonymkode: 2f93e...74f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #20 Del Skrevet 24. mars 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Høres ut som en person som prøvde å finne katten sin. Kanskje katten brukte å være på kirkegården? Anonymkode: 2f93e...74f Nei, spøkelse. Anonymkode: 7f14b...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå