Gå til innhold

Flere foreldre som føler de sliter med å strekke til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mann, to barn i barneskolealder og full jobb med en halvtimes kjørevei. Ungene har en fast aktivitet hver for øyeblikket. Jeg har en fast aktivitet selv. Jobber to-tre dager på hjemmekontor. Allikevel synes jeg der er et evig mas å rekke alt som skulle vært gjort! Føler hele tiden på at jeg burde vært mer på kontorer, burde vært mer sosial, burde aktivisert ungene mer osv. osv. Uansett hvor mye jeg føler jeg står på, føler jeg at jeg hele tiden er dårligere enn alle andre. Det virker som alle barn har tre-fire aktiviteter og alikevel har gjort ferdig all ukeleksa på mandag og har overnattingsbesøk i helga… mens foreldrene er på fest i helga og er fotballtrener på fritida. Hva slags supermennesker er det folk er? Jeg har ikke sjans… Er det noen her som kjenner seg igjen og kan forklare hvordan dere gjør det?

Er dere sykt ekstroverte, har dere vaskehjelp, eller frykter dere litt rolig alenetid med familien, eller hva er greia?

Anonymkode: 39c92...b2f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av og til, men merker det blir mindre og mindre nå, som han er 9 år og er mye med venner nå,men når han var mindre hadde jeg ofte veldig dårlig samvittighet, har vert alene med han siden han var 20mnd, og da fra han var så liten måtte han være i bhg fra 730 til 16, merket det stakk innamari, og også på sfo det første året.

Når han begynte i 2 klasse synes jeg ting forandret seg en del, han var med mer venner og slike ting, så følte ikke at jeg sviktet så mye da og nå som han snart er ferdig med 3 klasse, kjenner jeg på den følelsen bare mindre og mindre

Anonymkode: dc099...d7a

AnonymBruker
Skrevet

Opplever det på samme måte som deg TS, det er et evig maraton 😛

Anonymkode: 080ed...e35

AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempeslitsomt! Mine er 9 og 12, og det er ikke mye tid til overs. Så kom tenåringsfasen som kastet over oss, og fy søren så mye man må tåle av humørsvinginger og styr av en 12-åring!

Jeg og mannen min prioriterer å komme oss bort innomellom, annenhver gang. På helgetur med venner, eller bare det å komme seg ut av huset for å ta en øl med en venninne, for meg gjør det at jeg får ladet batteriene. Selv om det kanskje går utover hviletid på sofaen :)

Huset ser ikke ut, men husarbeid blir nedprioritert. Sålenge det er rimelig greit på badet og kjøkkenet.... :)

Anonymkode: deb52...20b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...