AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Hei. Trenger litt råd til hvordan begge barna kan være fornøyd. Idag er det litt utfordrende. Femåringen har høy feber, vil bare ligge i sofa eller seng og hun trenger kos og nærhet. Hun har sagt at hun vil jeg skal sitte hos henne. Jeg har også en ettåring som trenger mammaen sin, og han sitter ikke stille. Pappaen jobber fra 13-21 idag. Kjenner ingen i nærheten som jeg føler komfortabel nok med å komme hjem til oss. Tips og triks for å gjøre noe felles aktiviteter eller hvordan hadde dere ordna det? 💕 Uff, jeg skulle vært to... Anonymkode: b1825...5a6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 En femåring forstår at mor ikke kan sitte ved siden av henne absolutt hele tiden, forklar og fortell! Lek litt med minsten, se litt på tv med begge i sofaen, la eldste se en film mens du lager middag med minsten, om du kan så lag noe sofavennlig slik at dere kan sitte der og spise? Anonymkode: cddab...4e8 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En femåring forstår at mor ikke kan sitte ved siden av henne absolutt hele tiden, forklar og fortell! Lek litt med minsten, se litt på tv med begge i sofaen, la eldste se en film mens du lager middag med minsten, om du kan så lag noe sofavennlig slik at dere kan sitte der og spise? Anonymkode: cddab...4e8 Hun skjønner såpass, godtar det også, det er bare den dårlige samvittigheten for begge.. Anonymkode: b1825...5a6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Sånn er livet. Her har jeg omgangssyke. Og det har de tre barna også😝 IPad, cola, rot og kos. Vi dævver ikke. Kjipt når jeg må gå fra for å spy selv bare😂 Anonymkode: 079b3...16f 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #5 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånn er livet. Her har jeg omgangssyke. Og det har de tre barna også😝 IPad, cola, rot og kos. Vi dævver ikke. Kjipt når jeg må gå fra for å spy selv bare😂 Anonymkode: 079b3...16f Ja det blir jo unntakstilstand ❤️ god bedring 💕 Anonymkode: b1825...5a6 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hun skjønner såpass, godtar det også, det er bare den dårlige samvittigheten for begge.. Anonymkode: b1825...5a6 Men altså, den dårlig samvittigheten du bærer må du bare bli kvitt. Kommer MANGE episoder hvor du må være mer tilstede for en av de over den andre. Hjelper ikke om du sitter der med dårlig samvittighet. Gi begge kos og nærhet i dag så går det greit. Anonymkode: 7c6ae...0c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå