Gå til innhold

Grenseløst forelsket.


Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

431 stemmer

  1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?



Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer nok til å se, men frustrerende at de ikke tar bare vanlige folk med. I noen tilfeller er det jo helt tydelig at det ikke er akkurat kjærlighet..  

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig 😊

Synes paret med hun eldre damen i den norske versjonen minner om Kimberly og Usman "Sojaboy" i 90 days fiance before the 90 days

tunaen skrev (6 timer siden):

Kommer nok til å se, men frustrerende at de ikke tar bare vanlige folk med. I noen tilfeller er det jo helt tydelig at det ikke er akkurat kjærlighet..  

Vanlige folk styrer nok unna den type serier 😄

Endret av Knitalong
  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å vente til ikveld for å se Grenseløs kjærlighet på TVN, så nå ser jeg det på Discovery. Der ligger de to første episodene ute 😄 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mye av d samme på 90 days også. .. jeg ville aldri reist om jeg kunne kunne språket eller snakket samme språk.  Men d er meg..

Endret av jeg og deg
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se første episode, men om det er samme greia som de amerikanske seriene blir det med den ene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøkk16
On 3/17/2022 at 4:01 PM, Knitalong said:

Synes paret med hun eldre damen i den norske versjonen minner om Kimberly og Usman "Sojaboy" i 90 days fiance before the 90 days

Eller Teresa i Paradise: love

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte seriøst spole over scenene med hun eldre dama. Fy søren så kleint. De er begge voksne, så kan jo ikke akkurat ta henne på det. Men å være sammen med en som er på alder med barna dine? 🤢 

  • Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
Stressedoutgurl skrev (4 timer siden):

Hun 63 åringen med han 28 åringen er jo helt ........ De snakker ikke engang samme språk. Hun sier selv han bare snakker tyrkisk, og hun snakker norsk og engelsk. De kommuniserer noe via oversettelser. Hvordan kan hun da vite at det er kjærlighet ? Og hvordan kan hun i det hele tatt kjenne den hun er sammen med. Synes det er ekkelt. Hun har voksne barn, og han er yngre enn alle disse. De giftet seg innenfor hva da noen dager bare.

Kan. Du. La. Være. Å. Spoile…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

**Marshmallow** skrev (25 minutter siden):

Veldig spesielt å høre en voksen dame på 61 år snakke om «fuck boys» 

At hun tror dette er kjærlighet fra hans side utrolig rart, hvordan har den kjærligheten oppstått når de ikke kan kommunisere ?!

Det er vell hun som er fuck lady 😳Han forstår ikke et ord engelsk engang. Hvilken by har hun funnet han? Oppi fjellene? 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun var veldig sexfiksert. Og når de ikke kan kommunisere en gang ble det litt ekkelt for meg. Utnytting rett og slett. kjærlighet kan det hvertfsll ikke være. Kåtskap i så fall. 
 

De andre to parene virker forelsket og ekte da. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lunaris

Det der med hun eldre og han yngre var… ekkelt…. Jeg er flere tiår yngre enn henne og syns fortsatt  28 er altfor ungt for meg. Men jeg skjønner heller ikke hvorfor han vil til Norge. Norge er ikke et såå fantastisk land å bo i. 

Endret av Lunaris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han i Tanzania virket ikke som at han hadde så lyst til å dra til Norge egentlig. Han fra Brasil var også skeptisk. 

Kall meg fordomsfull, men da får jeg litt mer troen på at det er kjærlighet. 

  • Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
Meadow skrev (2 minutter siden):

Han i Tanzania virket ikke som at han hadde så lyst til å dra til Norge egentlig. Han fra Brasil var også skeptisk. 

Kall meg fordomsfull, men da får jeg litt mer troen på at det er kjærlighet. 

Han lagret henne som Siri Norway så jeg vet ikke helt om det er kjærlighet når man er så… distansert følelsesmessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...